Giant Vegas switches to Playtech!

funeralparty

Dormant account
Joined
Sep 1, 2004
Location
Houston
Well I got this bit of info today via email. I can't remember reading much about Giant Vegas and their days with RTG. They didn't belong to a particularly bad group of RTG casinos, did they? At any rate, their email promises "better player service and support than ever before"

Oh, and I got a free $20 "no strings attached" bonus in my account for being such a loyal player (ive never deposited there before, although I did download the old software many moons ago). Unfortunately their idea of a no strings bonus is a max cash out of $20 with 25x wager requirements. Sounds like good old RTG T&C's if you ask me :)
 

jetset

RIP Brian
CAG
Joined
Feb 22, 2001
Location
Earth
Giant Vegas and Kiss belong (belonged?) to an Australian called Brian Goodman, and if you check the archives here you will see that their conduct was not acceptable late last year, and that as far as RTG were concerned they closed. In fact the Giant Vegas closure was just recently reported.

So it appears that either Goodman has simply reopened with a different software, or he has sold the domain (and possibly the player database) to someone else who is starting up with Playtech software.
 

Casinomeister

Forum Cheermeister
Staff member
Joined
Jun 30, 1998
Location
Bierland
funeralparty said:
Giant Vegas switches to Playtech! ...
Don't ya just love this industry?? :D
 

jetset

RIP Brian
CAG
Joined
Feb 22, 2001
Location
Earth
Here's an up-to-the-minute addition, which I have just received from a reliable source - Giant Vegas still belongs to Goodman.

I wonder how long it will be before we see a resurrection of Kiss Casino with Playtech software?
 

funeralparty

Dormant account
Joined
Sep 1, 2004
Location
Houston
Perhaps Playtech wont stand for the same unacceptable behavior? At least their operators seems to have a better track record, except for notorious slow pays...
 

two_card

Dormant account
Joined
Nov 9, 2001
And this is their great "offer" to players.

$20 non-cashable bonus.
25X wagering reqs
Mad xahout $20

Have fun !!!

TERMS OF THE BONUS:

Wagering requirements are 25 x the bonus value before withdrawing any
winnings

The Maximum Cashout of this Coupon is set at the Face Value of the
Coupon i.e. $20.

A Player may not make a withdrawal unless he has at one time or another
made a deposit to this Casino

Bets placed on Blackjack, Baccarat, Craps, Roulette and Sic Bo do not
count towards the wagering requirement.

All PLAY BONUS credits are for wagering purposes only.
Bonuses will be automatically removed from players' accounts after a
withdrawal request.

The Casino reserves the right to withhold any amount in excess of the
players original deposit from a player's withdrawal if the bonus is
wagered on the above games, before the wagering on allowed games is
completed fully.
 

chalupa

Experienced Member
Joined
Aug 14, 2004
Location
USA
Interesting "no strings attached" offer, huh? LOL.

I actually managed to wager my $20 bonus 25x and turn it into $40, so that upon withdrawal (and removal of $20 "play credits") I was able to withdraw the maximum $20 allowed.

BUT... I couldn't withdraw to Neteller (or Firepay). I got a message that said I must deposit using that method first. Since I had a major problem a year ago with a withdrawal from Giant Vegas I was not going to do that... so I requested a bank check instead.

We'll see what happens... not going to buy baby that new pair of shoes just yet. :)
 

universexf6

Dormant account
Joined
Nov 18, 2004
Location
A Country Called Full Of Geld
Withdrawable only 20 USD with requirement of 25 * is total waste of
time for me to play there. Don't you think so guys. Well anyway may be
they try to look very accomodating but to me almost funny. :oops:
 

Jblack

Dormant account
Joined
Feb 7, 2004
Location
us
geez

I don't think these guys will pay, even $20. I received this promotion in my inbox. Then for fun, wagered over 25x(slots). Then later cashed out for $75 minus the bonus.

I then get an vague email:

"Please note that you did not comply to our promotion bonus policy, either not wagering at least the minimum required in total bets or wagering the bonus on certain bet types in Baccarat, Roulette or Craps. We have therefore credited your cash-in back to your casino account"

Played little more slots, about $300 worth and lost some, cashed out $30 and get the same lame email two days later. I have asked for more specifics on what the heck they are trying to tell me. Like, "keep playing fool till you lose it all! "

I don't care about the $20. Just a little curious, bored to see if they payout.
 
Last edited:

chalupa

Experienced Member
Joined
Aug 14, 2004
Location
USA
Credit where credit is due... took 19 days but I did receive a check for $20 today from this promotion. :)
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Top