Kosmonaut Casino Self Exclusion complaint

liiskis

Non-Gambler
PABnonaccred
PABnoaccred
PABnononaccred
Joined
May 20, 2021
Dama N.V casinos seem to have a predatory policy and culture of lying in place. I have also placed a PAB ticket for this case, but chose to post it publicly too, so that it serves as warning for everybody.

I asked a platform-wide self-exclusion from the live chat of Kosmonaut Casino on July. No actions were taken to close my account, nor did any contact details given when I asked for them for contacting somebody to contact in order to self-exclude me from all Dama N.V casinos. I was able to deposit and lose more, so I submitted a ticket with a reasonable refund request of losses (around 700 euros) after that self-exclusion request. I also asked for the chat logs to be given for me, which are part of the GDPR information I am entitled to receive based on the law and they refused to deliver them. And then some funny things happened:

I asked about my ticket progress multiple times. All the sudden they were able to close my account, which indicates that they just chose NOT to do it in the first place. They could had done it in the first place just as they did now. They claim that they are not able to do it by request. That is NOT TRUE, and this shows it.

They claimed that my last deposit was before the self-exclusion request. I pointed them to be wrong, which they in the end admitted.

I also got the chat logs. Previously they claimed that they cannot provide them, but now all the sudden it was possible. I think I got the reason why they chose not to do it first; from the chat transcipts, I found out that I already asked for self-exclusion ON MARCH. They ignored it then, too.

There is so much misleading and contradicting information that I cannot believe it is not intentional at this point.
 
Our PAB service is the most established Online Casino complaint center - full stop.
Hello,

We have a PAB from you on this same subject. You should know from reading the Player Arbitration Policies and Procedures that you are now in violation of those Rules.

Do you want to continue posting here OR do you want us to continue with your PAB. As per the Rules you can't have both.

Regards,
Max Drayman
Player Arbitration (PAB) Manager, Casinomeister.com
 
Hello,

We have a PAB from you on this same subject. You should know from reading the Player Arbitration Policies and Procedures that you are now in violation of those Rules.

Do you want to continue posting here OR do you want us to continue with your PAB. As per the Rules you can't have both.

Regards,
Max Drayman
Player Arbitration (PAB) Manager, Casinomeister.com
Hi,

Sorry about that, didn't realize I was breaking the rules. Please continue with the PAB and close this thread.
 
Hi,

Sorry about that, didn't realize I was breaking the rules. Please continue with the PAB and close this thread.
Whaaaa?? This is your 3rd PAB, yet you haven't read the basic terms of our basic PAB agreement. Wow.

Why are you depositing at this casino when you have self excluded? You are not making much sense. Did you do this without knowing it? In your sleep? How?
 
This is your 3rd PAB about Self Exclusion. You have admitted to us that you have a gambling problem so I am obliging myself by putting you in the Quit Gambling user group.

It seems you are using our PAB service to try and receive deposits back that you made knowing that if you had won there would be no PAB.

I cannot let you exploit our PAB service with these sort of complaints. Sorry.
 
Our PAB service is the most established Online Casino complaint center - full stop.

Users who are viewing this thread

Back
Top