Your Input Please SlotsMillion, new design, new approach...share your thoughts

CharlesSM

Accredited Casino Representative
Joined
Mar 25, 2017
Location
Barcelona
Dear Casino Meisters’ players,

I’m Charles Gross, founder and CEO of SlotsMillion online casino. Today I’m reaching out to this fantastic community on behalf of the entire SlotsMillion team because we want to collect feedback from the people whose opinion matters the most: the players.

I have worked in the gambling industry for 15 years. First as an affiliate, later moving into the operator world.

Since launching SlotsMillion back in 2014, our mission has been to offer an exceptional online gaming experience to players worldwide, characterized by our passion for slots, our love for innovation and our ambition to become the home to one of the largest online slots portfolios on the internet.

We have come a long way since then. We’re now proud to host over 4000 games ranging from over 100 of the industry's best providers; to carry licenses from the SGA, the UKGC and the MGA; and to have amassed numerous prestigious awards throughout our journey.

However, our present and future aspirations for SlotsMillion are even greater. That’s precisely why 2020 was such a big year for us - characterized by change. We carried out such significant updates to the brand, the company, the team, the way we operate and our product. We completely redeveloped our platform to add new features and capabilities in order to improve the experience we offer to our customers.

You may have noticed SlotsMillion’s rebranding and the fact that we completely redesigned our user interface last year. We have been preparing to take SlotsMillion into its biggest and most significant chapter yet.

Throughout all of 2021, our team has been committed and working hard to improve all areas of the casino and the experience we offer to our players. We’re excited not just about the changes applied so far, but more importantly about the many changes planned to come.

But to continue, we would now like to hear directly from you, the players, and are now asking you for your genuine, honest, and unbiased opinion.

Have you experienced issues while navigating our site? We want to hear from you.
Do you have any feedback about our product? Our promotions? Our Customer Support? Our emails? Our account verification process? We want to hear it directly from you.

Do you have suggestions about the type of games you would like to see on SlotsMillion, the way we promote our casino? We reiterate: we want to hear it from you.

Whether your experience on SlotsMillion has been positive, neutral or negative, we want to know why. What you have enjoyed, what you have disliked and most importantly, what you would be happy to see on our site.

We are opening this thread because your opinions will not just be taken into consideration, they will be the backbone guiding our upcoming projects. Offering our players the best experience is our main purpose, so nothing makes more sense to us than to hear from you about how we can become better.

The whole team is waiting to hear from you and is prepared to work hard to make your suggestions a reality. Members from our Marketing, Games, Product and Customer Support departments will be replying from our general Casino Meister account → SlotsMillion.

That’s why we kindly ask you to speak the truth -your truth- in the thread below. Feel free to leave screenshots, suggestions and complaints of any kind, though we kindly ask you to follow the community guidelines set by Casino Meister and be respectful towards fellow users.

We will be reading and responding to each feedback, and most importantly, we will take them back to each of our departments.

We would like to thank all of you in advance for your valuable insights, for taking the time to respond, and for the important role your opinions will play in guiding SlotsMillion’s upcoming projects.

We wish you all an amazing Wednesday and are thrilled to read from you all.

Ready, set, go!


You do not have permission to view link Log in or register now.
 
Last edited by a moderator:
Best Halloween Bonuses from Accredited Casinos

helafast

Spinning in the Great White North
mm1
Joined
Apr 19, 2018
Location
Toronto, Canada
Slotsmillion has always been one of my favourite casinos to play at. The new lay out, especially the game filters are much better than the old side filter which took a long time to load. The darker theme was introduced some time ago, but definitely prefer it over the white them from days past.
 

Spikie

Experienced Member
Joined
Dec 5, 2016
Location
Uk
Is there a way to sort by game provider? If there is it is not working .. hard to go through 2900 games otherwise :)

The site looks good and navigation is lightning fast .
 

CharlesSM

Accredited Casino Representative
Joined
Mar 25, 2017
Location
Barcelona
@helafast: thanks for the feedback ?

@Spikie: Yes we have a filter, that help you to find exactly the game you want, by:
- category,
- provider,
- feature,
- theme,
- payline,

On mobile to access the games:
- If you are logged, you have a quick access with the bottom menu to All Games,
- If you are not logged you click on the burger menu on top left and have access to the link All xxxx Games,
Then you have to click on filter and will find all the details for the classification.

Otherwise on desktop you have access to all games on top left in the menu with the link All xxxx Games. And then you have the filter directly on the left.

Hope it's clearer, you have found it and correspond to your expectations.
 

Spikie

Experienced Member
Joined
Dec 5, 2016
Location
Uk
Provider search definitely isn’t working …. On latest IOS mobile version.

wazdan shows wazdan but it does not know it is wazdan :D

I do not have an account, am just browsing.

And if there is a filter option it is not obvious. Maybe you could combine it all in the one search field ??
 

Attachments

  • 343414E7-C27C-4190-9292-ABDFAE19322A.png
    343414E7-C27C-4190-9292-ABDFAE19322A.png
    253.9 KB · Views: 15
  • C3A88106-34B7-4A74-B735-9BF854F11726.png
    C3A88106-34B7-4A74-B735-9BF854F11726.png
    250.4 KB · Views: 13
  • 4784133B-4493-4C10-A7A9-4EE5D1F53486.png
    4784133B-4493-4C10-A7A9-4EE5D1F53486.png
    241.5 KB · Views: 14
Last edited:

mina1929

Meister Member
Joined
Jun 13, 2015
Location
Universe
Slots Million was one of my favourite casinos. Due to country restrictions I can't play there now :(

The site looks great by the way :thumbsup:
 

CharlesSM

Accredited Casino Representative
Joined
Mar 25, 2017
Location
Barcelona
Provider search definitely isn’t working …. On latest IOS mobile version.

wazdan shows wazdan but it does not know it is wazdan :D

I do not have an account, am just browsing.

And if there is a filter option it is not obvious. Maybe you could combine it all in the one search field ??

Ah yes very interesting. In fact you are looking inside the search and not in the filter.
If you click on "Filter", you will see all the filters available with all the softwares.

We will see how to optimise the message to make it clearer if the player can't find any result. Then we will explain that he can use also the filter to find a game.

Thanks for the feedback.
 

Attachments

  • IMG_8752.jpg
    IMG_8752.jpg
    211.2 KB · Views: 4
  • IMG_8753.jpg
    IMG_8753.jpg
    132.5 KB · Views: 4

CharlesSM

Accredited Casino Representative
Joined
Mar 25, 2017
Location
Barcelona
Hello everyone,

As an opportunity to really test the casino and help us improve it, I would like to give you a non deposit bonus.

If you register with this link: SlotsMillion no deposit and you insert the promo code CMEISTER you will receive a non deposit bonus of 25 free spins on Book of dead. Then of course you will also have your Welcome Offer available.

If you already have an account just PM me and I will grant this bonus to you directly.

I hope you enjoy it and have fun testing the casino!
 
Last edited by a moderator:

orion

Experienced Member
PABnononaccred2
Joined
Nov 22, 2013
Location
deep south of Eu
what about Italy and Poland ?
I am italian, my GF is Polish, we both would like to play at your casino.
If these Countries are actually excluded, any plan for us in the near future ?
Thanks / Ciao
 

CharlesSM

Accredited Casino Representative
Joined
Mar 25, 2017
Location
Barcelona
Due to regulatory restrictions, we are not able to receive players from every country unfortunately. Italy for example has a local licensing system in place and we do not currently have an Italian license, therefore we cannot receive Italian residents at present.

If anything change in regards to this we will be sure to announce this!
 

helenakp

Ueber Meister
PABaccred
Joined
Sep 24, 2013
Location
MK
Must admit havent played at Slotsmillion ages ago just because i read here delayed problems with withdrawls, hope you are better now.I signed in few days ago to check your new site,provider search doesnt work for me either
 

CharlesSM

Accredited Casino Representative
Joined
Mar 25, 2017
Location
Barcelona
@helenakp I hope you will enjoy the new version ?

The search box is only to find games. We have the filter to categories them by category, provider, feature, theme, and payline then just click on Filter icon to see all the options. Is it working like that?
 

Jackstar

Full Member
Joined
Oct 25, 2018
Location
Uk
Hi Charles,
Search isn’t great here either, I’m logged in and for example looking for bonanza it doesn’t appear. I can find it if I go through the megaways though but not showing up when searched.
Also no promotions other than the sign up bonus for new customers
 

CharlesSM

Accredited Casino Representative
Joined
Mar 25, 2017
Location
Barcelona
Hi Charles,
Search isn’t great here either, I’m logged in and for example looking for bonanza it doesn’t appear. I can find it if I go through the megaways though but not showing up when searched.
Also no promotions other than the sign up bonus for new customers
Hi Jackstar,
Very strange and it's a shame, as our filter should be very good to let you find the games you want over our 4000 games (depend on the country).
Find attached the screenshot how it's working on my side. If you want to share your, it would help us a lot.

Of course, there is promotions for the players in our casino as you can see in our promotion page:
- Summer Million Promotion every Tuesday from 5 to 7PM CET,
- SlunchBreak from Monday to Friday from 11am to 1PM,
- Happy Bonus Friday from 7PM to 11PM,
- and much more.
Also you will receive personalized bonuses during the week given by our team, then look at your emails or SMS.

Thanks for your feedback ?

IMG_8770.jpg
 

Jackstar

Full Member
Joined
Oct 25, 2018
Location
Uk
Apologies I now see bonanza on search I couldn’t see it last night lol.
However as for promotions I’m on iPhone and on home page no promotions showing also when I click the promotions tab it shows this ...
 

Attachments

  • D6FE253B-3FA7-4CE1-9DCE-E3BC0C0B99DD.png
    D6FE253B-3FA7-4CE1-9DCE-E3BC0C0B99DD.png
    44.5 KB · Views: 5

CharlesSM

Accredited Casino Representative
Joined
Mar 25, 2017
Location
Barcelona
Great for Bonanza! But I have the feeling this search and filter is not easy to understand. If other players experience that, do not hesitate to give me your feedbacks.

Concerning the promotion, I understand your problem and we have already detected that. The Product and IT team are working to make it easier to understand.
In fact, the page you sent is to find the bonus offered and the bonus active. At the moment (and it will be solve next week) if you want to see all the promotion plan you need to go to the promotion page but not logged (yes I know it's not nice ?). I will keep you updated as soon as it's going to be released ?
 

Attachments

  • IMG_8771.jpg
    IMG_8771.jpg
    30.9 KB · Views: 1

Kroffe

เ๓ ค Ŧคภςץ ๒єคг
MM
Joined
Mar 2, 2019
Location
sweden
Did not know Slotsmillion had a Swedish license.

I did notice there was no welcome bonus.
I know its restricted how much you are allowed to offer to Swedish players in the welcome bonus (think its max €10 or something low like that)
But for a lowroller like me, some freespins or just a small match bonus up to €10 is always appreciated when i sign up to a new casino and make the first deposit.


Looked around a bit on the site and i think it looks good.
I have visited the site in the past, and this new dark theme (not sure how new it is) is imo much better compared to how it was.
 

CharlesSM

Accredited Casino Representative
Joined
Mar 25, 2017
Location
Barcelona
Did not know Slotsmillion had a Swedish license.

I did notice there was no welcome bonus.
I know its restricted how much you are allowed to offer to Swedish players in the welcome bonus (think its max €10 or something low like that)
But for a lowroller like me, some freespins or just a small match bonus up to €10 is always appreciated when i sign up to a new casino and make the first deposit.


Looked around a bit on the site and i think it looks good.
I have visited the site in the past, and this new dark theme (not sure how new it is) is imo much better compared to how it was.
Hello @Kroffe,

Thanks for your message.

As you know we have a very limited way to give bonuses in Sweden then we can't do anything at the moment for that.

I hope you will enjoy the casino and be able to give us some feedback to improve our player experience ?
 

nuera007

Experienced Member
Joined
Aug 26, 2012
Location
ginland
Havent played here in years. If i can remember correctly they took the shitroad or i might be wrong. But there was some reason why i stopped playing here
 

neilw

Moderator of Live Games forum
Staff member
webmeister
CAG
MM
Joined
Feb 11, 2013
Location
Kent - England
Hi Charles, Hope you are doing well?

I can't log in as my account has been blocked. Support has not got back to me (2 days now) with a reason or with a fix.

So I'm unable to login.... but I can't see any mention of live casino games on the home page or among the list of games. Is that the case? if so why?
 

syntynyt

kuollut
Joined
Dec 31, 2013
Location
~
I give my business to casinos that solely do VISA Direct. I want access to my wins instantly like in the landbased when i call the operator. I asked support and you do bank transfers. That is an ancient method and takes 3 days to reach the account. More than 2 hours is not acceptable to me unless the win is so large that needs to be checked which has never been the case.
 

CharlesSM

Accredited Casino Representative
Joined
Mar 25, 2017
Location
Barcelona
Havent played here in years. If i can remember correctly they took the shitroad or i might be wrong. But there was some reason why i stopped playing here
We've changed or optimised everything to offer a new experience, then I hope this time you will find it very nice. Do not hesitate to give us any feedbacks ?
 
Top