1. Follow Casinomeister on Twitter | Facebook | YouTube | Casinomeister.us US Residents Click here! |  Svenska Svenska | 
  2. By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. You can find out more by following.Find out more.
    Dismiss Notice
Dismiss Notice
REGISTER NOW!! Why? Because you can't do diddly squat without having been registered!

At the moment you have limited access to view most discussions: you can't make contact with thousands of fellow players, affiliates, casino reps, and all sorts of other riff-raff.

Registration is fast, simple and absolutely free so please, join Casinomeister here!

Londons Casino did not pay for over 90 days ($5,500) because they trying to for Sale

Discussion in 'Casino Complaints - Non-Bonus Issues' started by kumlim911, Mar 3, 2007.

    Mar 3, 2007
  1. kumlim911

    kumlim911 Dormant account

    Occupation:
    Self Employee
    Location:
    LA
    Londons Casino did not pay for over 90 days ($5,500). They are trying for Sale

    I opened a new account with LONDONSCASINO.COM on November 23, 2006 and deposited via Neteller.
    I have been betting with LONDONSCASINO.COM for several days and won $4000.
    I required a withdrawal $3500 on November 26,2006 and second withdrawal $1000 on November27, 2006 and third withdrawal $1000 on December 5, 2006.
    All together my withdrawal requests USD $5500.


    They sent an email (12/04/06) below.

    date Dec 4, 2006 1:32 AM
    subject Processing your withdrawal

    Dear Kum,

    I hope that you are well. Due to the size of the withdrawal you have requested, we will have to send this money directly to your bank account, rather than Neteller.

    Please furnish us with your international bank account details and any routing instructions and we will get payment off to you via express transfer today.

    I look forward to hearing from you.

    Kind regards,



    another email on 12/12/06

    date Dec 12, 2006 3:23 PM
    subject Your withdrawal

    Dear Mrs Lim,

    Just to let you know that we are not ignoring your e mail of earlier today.

    We are experiencing some issues with our bank which we are doing our best to resolve. We have put in a request to trace your payment and we will write to you with an update as soon as we know more. Due to several underlying issues, we plan to suspend gaming activities at Londons', until such time as we find a solution to our problem.

    We are truely sorry for any inconvenience caused and we can assure you that you will receive the total balance due on your account.

    Sincerely,

    Paul
    Casino Manager

    ----------------------------------------------------------------------
    Vegas Interactive Ltd


    and another email on 12/17/06

    date Dec 17, 2006 3:32 AM
    subject Your $5500 withdrawals

    Dear Kum,

    Following your message for our support team I write to let you know that a wire transfer for an amount of $5,500 is already on its way to you.

    Please let me know if I can be of any further assistance.

    Best regards,


    and another email 12/20/06

    date Dec 20, 2006 11:43 AM
    subject Re: Your $5500 withdrawals

    Hello,

    Your wire left our bank on the 14th. We will follow up with our bank tomorrow morning and ask them to put a trace on the wire.

    If it does arrive in the mean time please let us know so we can mark off the transaction as complete within our system.

    Best regards,


    and another email from Londons Casino 12/22/06

    date Dec 22, 2006 11:39 AM
    subject Re: Your $5500 withdrawals

    Hello,

    We have sent your money. It has probably been delayed due to the Xmas slowdown. we will send you the transfer confirmation when our accountant sends us the statement.

    Regards,

    date Dec 22, 2006 11:39 AM
    subject Re: Your $5500 withdrawals

    Hello,

    We have sent your money. It has probably been delayed due to the Xmas slowdown. we will send you the transfer confirmation when our accountant sends us the statement.

    Regards,

    date Dec 22, 2006 12:09 PM
    subject Re: Your $5500 withdrawals

    Ok no problems.We hope to resolve the issue we have early in the New Year.

    I hope you have a great holiday.

    Best regards,


    and 12/27/06,

    date Dec 27, 2006 5:46 AM
    subject Re: Your $5500 withdrawals

    Dear Kum,


    Our bank is shut at the moment for holidays and we cannot contact them to ask about this wire.

    We appreciate your patience whilst we are waiting to clear this up.

    Kind regards,

    date Dec 27, 2006 6:42 AM
    subject Re: Your $5500 withdrawals

    It wont be long, I believe our bank will reopen on the 3rd Jan, we will be able to give you an update then.

    I am sorry for the delay.

    Best regards,


    and 01/02/07,

    date Jan 2, 2007 5:10 AM
    subject Re: Your $5500 withdrawals

    Dear Kum,

    Thanks for letting us know about your recent deposit. Your bonus has been awarded.

    Our cashier will cancel your wire and resend another using the routing instructions you provided. This is probably the reason it has not arrived in your account.

    Kind regards,

    Support


    I never understand that they sent a wire transfer $5,500 to my bank and it took more than a month but was not received. They canceled the wire and the fund arrived back into their account just 2-3 days. They lied to me.


    And 01/05/07,

    date Jan 5, 2007 3:58 AM
    subject Your $5500 withdrawals

    Hello,

    We apologise for the delay on this wire transfer. We canceled the wire and funds arrived back into our account yesterday. Another wire will be sent today with the correct routing instructions. It should take no longer than 3-5 working days to arrive.

    Kind regards,


    Another wire would be sent 01/05/07.
    But, I still have not received it yet.


    And 01/23/07

    date Jan 23, 2007 8:01 AM
    subject Re: Your $5500 withdrawals

    Dear Kum Lim,

    We have contacted our bank asking for a trace on this wire. We will inform you of its status as soon as we find out.

    Sorry about this.

    Kind regards,

    Paul
    Casino manager


    And 01/25/07

    date Jan 25, 2007 4:35 PM
    subject Re: Your $5500 withdrawals

    Dear Kum,

    We will look into this as a matter of urgency with the bank in the morning. I will write to let you know.

    Regards,
    They lied once again saying the same things about how they were going to send the wire transfer and then no explanation about canceling it.

    And 02/02/07

    date Feb 2, 2007 4:45 AM
    subject Re: Your $5500 withdrawals

    Dear Kum,

    As you know we are in a situation with Neteller not allowing us to take or receive any deposits from the US. Over 60% of our business was from the US and until we find a solution things are on a downward spiral. We are putting a solution in place which should eliminate our problem and allow us to process US business, however this will take approximately 2 months to develop.

    We are receiving pressure from our business bank in regard to sending funds to and receiving from the US, we avoided this problem for as long as possible however there are anti money laundering questions being asked about the funds we are sending to America, where they are going, why etc. We are cooperating with the bank in answering their questions and we are hoping that this investigation does not cause too much more of a delay.

    We understand its not a proper way of doing business, however we are presented with these issues as a result of the US Government, we need to protect ourselves and our players.

    If you have a bank account in a different country that we could send funds to that may well help, we should have no problems sending funds to Canada.

    We are doing our best to resolve these issues, we are very sorry for any inconvenience and we will keep you fully updated.

    Best regards,

    Pete
    Cashier


    date Feb 2, 2007 2:56 PM
    subject Re: Your $5500 withdrawals

    Dear Kum,

    We are doing our best to resolve this. Posting on websites will not help you or us. I assure you you will receive your money as soon as possible.

    Regards,

    Pete
    Cashier






    That money should have been paid out by the middle of December last year at least but wasn't.
    I did not receive yet (Mar 1, 2007) any withdrawals as I requested.

    I have sent repeated requests to their support and cashier about more than 50 emails were sent to LONDONSCASINO.COM.

    They replied that they were going to send it, they have sent it, a wire transfer was on its way, and then they said that it was canceled and was going to be sent again in about 3 months.

    I thought they never tried to send it because I ask them for their bank information and I tried to check myself but they never sent their bank and wire information.

    I required them to send my withdrawals through Neteller and they replied that Neteller was costing too much money to transfer large sums from their Neteller merchant account.


    date Jan 5, 2007 3:58 AM
    subject Your $5500 withdrawals

    Dear Kum,

    At the time we experienced a huge volume of withdrawals, players' were withdrawing via Neteller and it was costing us too much money to transfer large sums from our Neteller merchant account. We also have the added risk of coming under scrutiny from the US Government if we send gambling funds to players' in the USA via Neteller so instead we use a UK company which is not associated with gambling to send money to some states, this protects us as well as you, as effectively online gambling is considered illegal in several states.

    I know that this is not an ideal solution and we are hoping that the US situation will change so that we can avoid wire transfers in the future, they are time consuming and it is not uncommon for transfers to go adrift. When we send these transfers one of our directors has to physically go into the bank and manually complete the bank's wire transfer form.

    We are sorry for the delays caused by not having the correct routing instruction and in future, once the transfer has gone through successfully we can avoid the delay in the future.

    Best regards,

    Pete
    Cashier





    Finally, They said that Neteller was not allowing them to take or receive any deposits from the U.S. so they said that they are putting a solution in place which should eliminate the problem and allow us them to process U.S. business but it was going to take approximately 2 months to develop.




    date Feb 2, 2007 4:45 AM
    subject Re: Your $5500 withdrawals

    Dear Kum,

    As you know we are in a situation with Neteller not allowing us to take or receive any deposits from the US. Over 60% of our business was from the US and until we find a solution things are on a downward spiral. We are putting a solution in place which should eliminate our problem and allow us to process US business, however this will take approximately 2 months to develop.

    We are receiving pressure from our business bank in regard to sending funds to and receiving from the US, we avoided this problem for as long as possible however there are anti money laundering questions being asked about the funds we are sending to America, where they are going, why etc. We are cooperating with the bank in answering their questions and we are hoping that this investigation does not cause too much more of a delay.

    We understand its not a proper way of doing business, however we are presented with these issues as a result of the US Government, we need to protect ourselves and our players.

    If you have a bank account in a different country that we could send funds to that may well help, we should have no problems sending funds to Canada.

    We are doing our best to resolve these issues, we are very sorry for any inconvenience and we will keep you fully updated.

    Best regards,

    Pete
    Cashier

    date Feb 2, 2007 2:56 PM
    subject Re: Your $5500 withdrawals

    Dear Kum,

    We are doing our best to resolve this. Posting on websites will not help you or us. I assure you you will receive your money as soon as possible.

    Regards,

    Pete
    Cashier


    However, They sent a wire transfer to my bank, I do not understand about waiting another two months and I especially do not understand being concerned about Neteller.

    I had no trouble receiving a wire transfer more than $5500 from my relative in a foreign country several days ago (processing only 1 day).

    They immediately took deposited money ($15,000) via from my Neteller account past two months and I still lost $10,000 but they never sent withdrawals as I requested ($5,500) nearly THREE MONTHS.



    yes, and they are trying to get out of the market as well -:

    LondonsCasino.com -- Established site for sale
    Posted by: Colin Fox (---.range217-42.btcentralplus.com)
    Date: February 11, 2007 10:41AM


    Due to a change of Vegas Interactive's business strategy the company is offering its casino business for sale to a pre-qualified individual or company already involved, or looking to get involved in the multi Billion Pound a year online gaming industry. The investment would suit a wealthy individual or entity with a budget for player acquisition, customer support and brand development.

    The brand You must register/login in order to see the link. has been trading since March 05 and currently offers live games of Blackjack, Baccarat, Roulette and the Asian dice game of Sic Bo. The website is a Google page rank 4 and achieves top ten positions for live dealer casino related keywords. There is an expansion plan in place including launching 60 European focused flash casino games, alongside the existing Londonscasino.com offerings, enabling players to engage in live games and random games all under one account.

    The offering includes the following;

    The LondonsCasino.com domain names, brand features, website, 62 promotional banners, proprietary affiliate program software, 4 new game servers, database servers and a two year hosting agreement with a secure datacentre in Costa Rica. Software license agreements with the software companies that power Londonscasino and its new games. The right to sub license/white label all Londonscasino new games to companies worldwide.

    Approximately 1,700 customers and a substantial marketing database of online players', all gained through various online promotions the company has carried out. The new casino site in its near complete state can be viewed here; You must register/login in order to see the link.

    Associated domain names and websites; LondonsCasino.com ,.co.uk, .net, .biz , Londonsgaming.com, .net, .co.uk. LondonsLive.com , .net , .co.uk

    Casino affiliate program website - Casinocash24-7.com .net, .co.uk - Casinocash247.com , .net , .co.uk, Livecasinobets.com , livecasino24-7.com , playlivedealers.com ,

    Terms Of Sale;

    Payment via bank wire transfer only. Full delivery of the assets to the successful bidder upon receipt of payment. One month's free consultancy and systems training will be provided upon completion of sale.

    Additional Notes;

    The offering is an excellent opportunity to become successful in the online gaming industry by purchasing a trusted and established casino site which is fully operational.

    Please e mail your offers/questions to This email is not visible to you.
     
  2. Mar 3, 2007
  3. AussieDave

    AussieDave Dodgy whacko backstabber

    Occupation:
    Gaming SEO Specialist & Casino Webmaster
    Location:
    Australia
    kumlim911,

    I'm speechless...

    From what you've posted it seems clear that maybe they had no intention of paying your winnings, from the get go.

    I'd submit a PAB and see if CM can help you in this matter.

    Please keep us all updated regarding this matter.


    Cheers

    Trezz
     
    1 person likes this.
  4. Mar 3, 2007
  5. mikepipe

    mikepipe Dormant account

    Occupation:
    owner
    Location:
    still progressing
    PAB? They almost dont exist anymore.
    As i said before: it will need a miracle.
    But - who knows? Sometimes miracles happen....
     
    1 person likes this.
  6. Mar 3, 2007
  7. Mousey

    Mousey Ueber Meister Mouse CAG

    Occupation:
    Pencil Pusher
    Location:
    Up$hitCreek
    In the meantime, is there any way a mod could merge some of these threads? I know the OP is upset, and I understand his/her frustration, but repeated postings of the same info in various threads clutters the forum (plus it will make it difficult to keep up with what's going on) and it gets on my nerves. :rolleyes:
     
    Last edited: Mar 3, 2007
  8. Mar 3, 2007
  9. kumlim911

    kumlim911 Dormant account

    Occupation:
    Self Employee
    Location:
    LA
    Sorry about that

    Sorry about that!!!!!!!
     
  10. Apr 14, 2007
  11. kumlim911

    kumlim911 Dormant account

    Occupation:
    Self Employee
    Location:
    LA
    LondonsCasino.com did not pay over 140 days ($5,500) because they trying to for sale

    They have not paid my funds ($5,500) since November 2006.
     
  12. Jun 23, 2007
  13. kumlim911

    kumlim911 Dormant account

    Occupation:
    Self Employee
    Location:
    LA
    Not paid for over 8 month

    :mad:They have not paid my funds ($5,500) since November 2006.:mad::mad::mad:
     
  14. Aug 20, 2007
  15. kumlim911

    kumlim911 Dormant account

    Occupation:
    Self Employee
    Location:
    LA
    Londons Casino, Do not deposit

    They have not paid my funds ($5,500) since November 2006.
     
  16. Aug 21, 2007
  17. GOCC

    GOCC Banned User - violation of <a href="http://www.cas

    Occupation:
    Housewife
    Location:
    UK
    I do feel for you but I dont understand this

    date Jan 2, 2007 5:10 AM
    subject Re: Your $5500 withdrawals

    Dear Kum,

    Thanks for letting us know about your recent deposit. Your bonus has been awarded.

    Our cashier will cancel your wire and resend another using the routing instructions you provided. This is probably the reason it has not arrived in your account.

    Kind regards,

    Support


    So on January 2nd despite chasing them for payment and been given the runaround you then redeposited..:confused::eek:
     
  18. Aug 24, 2007
  19. kumlim911

    kumlim911 Dormant account

    Occupation:
    Self Employee
    Location:
    LA
    They never send my funds.

    First time, I send copy of my void check.
    Second time, I gave them more details.
    But, they never send my Funds.:mad::mad::mad::mad::mad::mad:
     
  20. Aug 24, 2007
  21. kumlim911

    kumlim911 Dormant account

    Occupation:
    Self Employee
    Location:
    LA
    Do not deposit

    Do not deposit.
    Nobady made a withdrawal this Casino.:mad::mad::mad:
     
  22. Sep 9, 2007
  23. kumlim911

    kumlim911 Dormant account

    Occupation:
    Self Employee
    Location:
    LA
    I can't log in LondonsCasino.com

    :mad:LondonsCasino.com still open or CLOSED?:mad:
    They didn't pay my funds($5,500) almost 10 monthes.
    I send them more than 20 email past 2 monthes but failured and return...
     
    Last edited: Sep 9, 2007
  24. Oct 3, 2007
  25. same_old

    same_old Dormant account PABaccred webmeister

    Occupation:
    12th man
    Location:
    Australia
    hmm...
    I think you have been given up on mate, sorry to say.
    Poor fella I hope some good Karma comes your way soon.
     
    1 person likes this.
  26. Oct 4, 2007
  27. aodat2

    aodat2 Senior Member PABnononaccred PABnoaccred2 PABaccred2

    Occupation:
    I have a job
    Location:
    Malaysia
    kumlim911, I'm not too sure if this is going to help you or not but it's worth a try and if it does, all the better.

    Previously, LondonsCasino is powered by CWC Gaming. I'm not too sure about now as they even have games like Slots and etc. But since your case is about 1 year ago which at that time they were still under CWC, perhaps you could try contacting CWC to see what could be done and etc.

    CWC used to have a contact number and etc on their website and even stated who they license their stuff to but now it seems that there's only 1 page with This email is not visible to you. as their contact. You might also want to try to contact CasinoWebCam directly at This email is not visible to you. to see what they could do too.

    I used to be in contact with someone who works there but now, they are no longer there and my contact with CWC has been almost if not totally terminated.

    I hope this helps you and I hope that you will get your money back.
     
    1 person likes this.

Share This Page