1. By continuing to use the site, you agree to the use of cookies .This website or its third-party tools use cookies, which are necessary to its functioning and required to achieve the purposes illustrated in the cookie policy.Find out more.
    Dismiss Notice
  2. Follow Casinomeister on Twitter | Facebook | YouTube | Casinomeister.us US Residents Click here! |  Svenska Svenska | 
Dismiss Notice
REGISTER NOW!! Why? Because you can't do diddly squat without having been registered!

At the moment you have limited access to view most discussions: you can't make contact with thousands of fellow players, affiliates, casino reps, and all sorts of other riff-raff.

Registration is fast, simple and absolutely free so please, join Casinomeister here!

VIP Lounge refuses payment of my own funds

Discussion in 'Casino Complaints - Bonus Issues' started by henrywilt, Apr 25, 2008.

    Apr 25, 2008
  1. henrywilt

    henrywilt Dormant account

    Occupation:
    N/A
    Location:
    Germany
    VIP Lounge offered me a 90% Baccarat only Bonus "Fully cashable". I deposited 100$. After completing WR I had lost exactly the bonus of 90$.
    I sent in my verification documents and made a withdrawal. After a few days I looked into my account and my withdrawal was cancelled and my 100$ back in my casino account.
    I sent an email to CS and I got a response today. This is what they wrote:

    """Dear VIP Lounge Member,

    This is David with the VIP Lounge. Thank you very much for your inquiry today. I hope this helps

    Please note that there are no comments in your account confirming that your documents were received. Accounting usually takes 24 hours to check all documents received. You requested your withdrawal until yesterday, which means it should be approved by May 7th, since we take 10 business days to approve withdrawals. Please remember that the bonus amount is not cashable, this means that we will remove $90 from the amount you requested, which will only leave you with $10. I suggest you cancel the withdrawal and continue playing to reach a higher amount.

    Have a great day today and good luck to you.

    Best wishes, """

    I am very happy about this information. Does anyone have similar experiences with these crooks?
     
  2. Apr 25, 2008
  3. chuchu59

    chuchu59 gambling addict CAG PABnonaccred

    Occupation:
    EXECUTIVE
    Location:
    SOMEWHERE IN ASIA
    Any evidence of the bonus being fully cashable eg screenshots?
     
  4. Apr 25, 2008
  5. Zoozie

    Zoozie Ueber Meister CAG PABnonaccred

    Occupation:
    Software Developer
    Location:
    Denmark
    This is the mail I think.

    I guess I do not have to state the obvious, that I would never deposit there.
     
  6. Apr 25, 2008
  7. henrywilt

    henrywilt Dormant account

    Occupation:
    N/A
    Location:
    Germany
    Yes, this was exactly the offer. I wait what they will answer on my complaint.
     
  8. May 19, 2008
  9. NDCasinos

    NDCasinos Dormant account

    Occupation:
    na
    Location:
    New York
    they are part of the virtual group, rogue.

    Please stay away from this casino !
     
    Last edited: May 19, 2008

Share This Page