- Joined
- Jul 15, 2012
- Location
- Switzerland
Hey Guys,
i just received the E-Mail from CasinoEuro (in german as i'm registered in Switzerland of course) ... I'll translate shortly the most important stuff, sorry for a not perfect translation as i'm not a professional english speaker
Message: Bloodsuckers TOUCH is not available in mobile anymore since a few months as NetEnt found out that the game had technical errors which also reflected wrong payouts on ALL casino sites running Bloodsuckers TOUCH, Bet Level, Coin Values and Payouts were affected which caused that SOME clients did not get the correct payout, NetEnt has fixed the problems and we are happy to finally be able to compensate our customers for these circumstances.
We found out that you were one of the customers affected and credited you 8 EUR on your account, of course without wagering restrictions as real cash.
I did see that the game disappeared from Mobile but didn't think anything about it, only played it rarely on Touch... And they they come after months and call this out is simply fantastic and show how professionally and fair they are running their operations. I wonder how many casinos will not call this out or just keep the money
ORIGINAL MAIL IN GERMAN:
Hallo XXXXX
Vor ein paar Monaten haben wir das Spiel Blood Suckers Touch aus unserer Auswahl gestrichen, da der Spieleanbieter NetEnt herausgefunden hat, dass dieses Spiel technische Störungen hat, die die Auszahlungen auf allen Casino-Seiten beeinflussen. Es waren davon Einsatzlevel, Münzwerte und Auszahlungsbeträge beeinflusst, was dazu führte, dass manchen Kunden zu wenig Geld ausgezahlt wurde. NetEnt hat dieses Problem nun behoben und wir können unsere Kunden endlich für die entstandenen Unannehmlichkeiten kompensieren.
Wir haben herausgefunden, dass Sie einer der Betroffenen waren, und haben Ihnen deshalb 8€ als Entschädigung gutgeschrieben. Natürlich unterliegt dieser Betrag keinen Umsatzbedingungen und wird als Gratisgeld gutgeschrieben.
Wir und NetEnt entschuldigen uns für diese Unannehmlichkeiten und bedanken uns für Ihr Verständnis.
Viel Glück,
Casino Manager
i just received the E-Mail from CasinoEuro (in german as i'm registered in Switzerland of course) ... I'll translate shortly the most important stuff, sorry for a not perfect translation as i'm not a professional english speaker

Message: Bloodsuckers TOUCH is not available in mobile anymore since a few months as NetEnt found out that the game had technical errors which also reflected wrong payouts on ALL casino sites running Bloodsuckers TOUCH, Bet Level, Coin Values and Payouts were affected which caused that SOME clients did not get the correct payout, NetEnt has fixed the problems and we are happy to finally be able to compensate our customers for these circumstances.
We found out that you were one of the customers affected and credited you 8 EUR on your account, of course without wagering restrictions as real cash.
I did see that the game disappeared from Mobile but didn't think anything about it, only played it rarely on Touch... And they they come after months and call this out is simply fantastic and show how professionally and fair they are running their operations. I wonder how many casinos will not call this out or just keep the money
ORIGINAL MAIL IN GERMAN:
Hallo XXXXX
Vor ein paar Monaten haben wir das Spiel Blood Suckers Touch aus unserer Auswahl gestrichen, da der Spieleanbieter NetEnt herausgefunden hat, dass dieses Spiel technische Störungen hat, die die Auszahlungen auf allen Casino-Seiten beeinflussen. Es waren davon Einsatzlevel, Münzwerte und Auszahlungsbeträge beeinflusst, was dazu führte, dass manchen Kunden zu wenig Geld ausgezahlt wurde. NetEnt hat dieses Problem nun behoben und wir können unsere Kunden endlich für die entstandenen Unannehmlichkeiten kompensieren.
Wir haben herausgefunden, dass Sie einer der Betroffenen waren, und haben Ihnen deshalb 8€ als Entschädigung gutgeschrieben. Natürlich unterliegt dieser Betrag keinen Umsatzbedingungen und wird als Gratisgeld gutgeschrieben.
Wir und NetEnt entschuldigen uns für diese Unannehmlichkeiten und bedanken uns für Ihr Verständnis.
Viel Glück,
Casino Manager