1. By continuing to use the site, you agree to the use of cookies .This website or its third-party tools use cookies, which are necessary to its functioning and required to achieve the purposes illustrated in the cookie policy.Find out more.
    Dismiss Notice
  2. Follow Casinomeister on Twitter | Facebook | YouTube | Casinomeister.us US Residents Click here! |  Svenska Svenska | 
Dismiss Notice
REGISTER NOW!! Why? Because you can't do diddly squat without having been registered!

At the moment you have limited access to view most discussions: you can't make contact with thousands of fellow players, affiliates, casino reps, and all sorts of other riff-raff.

Registration is fast, simple and absolutely free so please, join Casinomeister here!

всем привет/hello!

Discussion in 'Introduce yourself! (New Members)' started by virtpro25, Apr 8, 2013.

    Apr 8, 2013
  1. virtpro25

    virtpro25 Dormant account PABnonaccred

    Occupation:
    i play music
    Location:
    Russia
    русские, отзовитесь пожалуйста, помогите перевести текст, я бы сам никогда не стал что то просить в этом роде, но уж сильно хочется достучаться до местного руководства, чтоб они как то повлияли на мою ситуацию с покер румом, к сожалению знакомых к которым бы я мог с этим обратится нет (
     
  2. Apr 8, 2013
  3. SlotMonster

    SlotMonster SoftSwiss Representative webmeister

    Occupation:
    Manager
    Location:
    Somewhere in eternity
    hi :) ready to help :)

    Привет! Пиши что надо!
     
    1 person likes this.
  4. Apr 8, 2013
  5. virtpro25

    virtpro25 Dormant account PABnonaccred

    Occupation:
    i play music
    Location:
    Russia
    здравствуйте! я в жизни всегда был честным человеком, и отдавал долг если я был должен, итребовал долг если мне были должны, я не видел никогда другого исхода кроме честности, и терпеть не могу несправедливость и борюсь с нею! дело в том, что один покер рум- pokertime как я считаю нарушили мои права и обошлись со мной несправедливо. когда регистрируешься у них они везде расписывают красиво про свои бонусы и преимущества, но не слова не говорят о том как снимаются средства, то есть как вы можете снять свой выигрышь, условия этого. и уж тем более я не знал что при выводе средств, причем только через 3 суток они присылают какое то непонятное письмо, где конкретно ничего не указано, куда и какие документы нужно отправлять, при надобности я могу вам показать это письмо, естественно я не обратил на это никакого внимания, так как там конкретно не было сказано нужно или нет отправлять документы,а написано в духе- ну если нам понадобится мы попросим вас выслать документы. поэтому я и не стал ничего делать и ждал дальше. потом, я решил заглянуть в свой счет в руме и с удивлением обнаружил что снимаемые средства вернулись обратно на счет, причем без всякого предупреждения, без письма. я вызвал онлайн помощь,там мне сказали что оказывается в том письме они требовали от меня выслать документы 1-фото паспорта обеих сторон 2-фото кредитной карты на которую снимаю деньги тоже обе стороны!между прочим они эту информацию легко могут использовать в мошеннических целях и снять все мои деньги с карты, получается я должен так рисковать чтоб забрать свой выигрышь! 3- они еще и просят фото квитанции за коммунальные услуги, несмотря ни на что, они считают это очень важной информацией обо мне, не смотря на то что я уже доказал подлинное свое имя, сколько мне лет, что это действительно моя кредитная карта, так как я им выслал все документы какие они просили, они еще и требуют чтоб этот счет за коммунальные услуги был обязательно с моим именем, не позднее 3 месяцев! ну а что если скажем человек живет с родителями и счета приходят на их имя, ну а если человек недавно переехал и снимает эту квартиру, где же он возьмет эти счета? но нет они обязательно требуют это как что то очень важное, что наталкивает на подозрение что они просто не хотят отдавать выигрышь и прицепились за эту немаловажную по их мнению деталь. должен сказать что я как раз недавно переехал и снимаю квартиру, и мне негде взять эти счета. а там где я жил до этого счета приходят на имя моей мамы, я попытался отослать их, но их это не устроило, ну разве это справедливо? то что я честно выиграл свои деньги но не могу их снять, это не есть хорошо, и я не собираюсь с этим мириться!
     
  6. Apr 8, 2013
  7. virtpro25

    virtpro25 Dormant account PABnonaccred

    Occupation:
    i play music
    Location:
    Russia
    я понимаю что это очень много и по желанию можешь сократить что сочтешь нужным ) спасибо заранее что отклинулся!
     
  8. Apr 8, 2013
  9. SlotMonster

    SlotMonster SoftSwiss Representative webmeister

    Occupation:
    Manager
    Location:
    Somewhere in eternity
    please write with more details, dates, email texts etc

    напиши больше инфы, без эмоций, с датами, когда что присылали и тексты их писем, все в хронологической последовательности
     
  10. Apr 8, 2013
  11. KasinoKing

    KasinoKing WebMeister & Slotaholic.. CAG MM PABnonaccred webmeister

    Occupation:
    House-Husband and Casino Advisor
    Location:
    Bexhill on sea, England
    Google's version...

    For the benefit of the non-Russian speakers here, this is what Google Translate makes of the OP's complaint post:
    (CR's & bolding added by me)

    hello! I am in life has always been an honest man, and gave the debt if I had to, itreboval debt if I had to, I have never seen a different outcome than honesty, and I can not stand injustice and fight with her! the fact that one poker room-pokertime I believe have violated my rights and treated me unfairly.

    When you are registered with them everywhere they painted beautifully about their bonuses and benefits, but not say a word about how to withdraw funds, that is how you can take your winnings, appropriate conditions. And even more so I did not know that at withdrawal, and only after 3 days they send you what that strange letter, which are not explicitly stated where and what documents need to be sent, if necessary, I can show you this letter, of course I did not pay any attention to it, because there is not specifically stated whether or not to send documents, and written in the spirit of, well, if we need to, we will ask you to send documents. That's why I did not do anything and waited on.

    Then, I decided to look at his own expense in Rum and was surprised to find that the recorded funds returned to the account, with no warning, no letter.
    I called the help line, they told me that is in that letter they asked me to send documents:
    1 passport photo of both sides of
    2-photo credit card to withdraw money, too, which both sides! incidentally this information, they can easily be used for fraudulent purposes and withdraw all my money from the card, I have to get that chance to pick up your winnings!
    3 - they also ask for photos of receipts for utilities, no matter what, they believe it is very important information for me, despite the fact that I have already proved their real name, how old I am, it's really my credit card, so I sent them all the documents which they asked for, they also need to make this utility bill was always with my name, not later than 3 months! but what if we say a person is living with his parents and bills are in their name, but if the person has recently moved and removes this apartment, where he will take these bills? but they do not necessarily require it as something very important, which suggests the suspicion that they just do not want to give a prize and pouncing for this important detail in their opinion.

    I must say that I just recently moved and rented an apartment, and I have nowhere to take these accounts. And where I lived before this bill comes in the name of my mother, I tried to send them, but it did not suit them, well, is not this true? what I honestly won the money but I can not take them off, it's not good, and I'm not going to put up with it!


    Think I get the gist of it now!

    These document requests are normal at just about every gaming site and players everywhere may be asked for the exact same things as above.
    re 2 (Note for EVERYONE not just the OP!): When sending scans of your Credit Card you should ALWAYS block off the 3 digit PIN number on the back, and usually most places will also accept the middle 8 digits of the main number being blanked as well - so there is no risk of fraudulent use.

    KK
     
    3 people like this.
  12. Apr 8, 2013
  13. virtpro25

    virtpro25 Dormant account PABnonaccred

    Occupation:
    i play music
    Location:
    Russia
    я считаю что рум poker time нарушает мои права требованием личной информации обо мне,когда я запросил вывод средств которые выиграл,27 мая, они прислали письмо 29 мая -
    Dear Dmitriy,

    Your withdrawal request on account number virtpro25 has been received.

    Transaction Details
    Date Preferred payment method Currency Amount
    29/03/2013 06:03:26 AM Card USD 50.00

    Please note we may require verification documents to process your withdrawal request.

    Should we require documents and should we not receive these documents, we will place the funds requested for withdrawal back into your casino account. Once we have received your verification documents, you can request to withdraw the funds again.

    Rest assured that we will process your withdrawal with speed and accuracy so you receive your winnings as quickly as possible.

    Important – take note:

    For security reasons withdrawals are processed after 24 hours.

    Withdrawals are usually paid out as follows:

    The portion of the withdrawal less than or equal to the original deposit amount will always be refunded to the original deposit mechanism where possible.
    Thereafter, any additional balance owing to you will be paid out to you via the payment method deemed to be the most viable. Wherever possible, we will endeavour to pay any outstanding balance to your preferred method of payment.
    Ensure your submitted details are correct.
    Certain web wallets such as Instadebit, E-Check and Sofortuberweisung have an eight (8) day waiting period. We are only able to process your withdrawals eight (8) days after your last deposit if you use any of these methods.
    Click the link to find out more withdrawal details.

    Should you have any questions, please feel free to email our 24-hour support team at This email is not visible to you..

    Thanks for playing at PokerTime. We really value you as a player, and look forward to a long and happy relationship.

    Kind Regards,
    The PokerTime Team


    где конкретно ничего не говорилось про то что нужно куда то отправлять документы. я не обратил на это внимание и продолжал ждать вывода, и потом обнаружил зайдя в рум что деньги вернулись со снятия, я обратился в их помощь онлайн, там мне сказали что выслали письмо где требовали от меня- 1 -скан паспорта с двух сторон 2- кредитной карты обе стороны 3 -счет выписку за коммунальные услуги.
    я отправил им все это, на адрес This email is not visible to you.- 5 апреля
    7-апреля мне опять пришло письмо от This email is not visible to you. с таким же содержанием что и первое.
    я опять зашел в рум и вызвал онлайн помощь- мне там сказали что счет за ком.услуги их не устраивает , потому что не на мое имя(естественно, все счета приходят на имя моей матери) и требуют чтоб они были не позднее 3 месяцев.
    а так как я недавно переехал и живу на съемной квартире то естественно мне эти счета взять не где, я пока что их не оплачивал ни разу, да и приходить они будут совсем не на мое имя а имя владельца, а оплачивать их я буду в платежке.
    так каким образом я могу забрать свой выигрышь если не имею этого? другие варианты их не устраивают, создается впечатление что просто не хотят отдавать мой выигрыш и не желают никак помогать с этим.
     
  14. Apr 8, 2013
  15. virtpro25

    virtpro25 Dormant account PABnonaccred

    Occupation:
    i play music
    Location:
    Russia
    так пойдет?
     
  16. Apr 8, 2013
  17. Casinomeister

    Casinomeister Forum Cheermeister Staff Member

    Occupation:
    Homemaker
    Location:
    Bierland
    Hi virtpro,

    Welcome to our forum.

    If you need assistance, please contact SlotMonster who can help with translations. Due to a number of reasons, we need to keep this forum in English. Thank you for your understanding.
     
  18. Apr 8, 2013
  19. fortunelounge

    fortunelounge Accredited Casino Representative

    Occupation:
    Operations Manager
    Location:
    South Africa
    Hi SlotMonster

    Please let him know I will look into this straight away.

    Regards

    Wim
     
    Last edited: Apr 8, 2013
    3 people like this.
  20. Apr 8, 2013
  21. homerbert

    homerbert I-Gaming Industry Representative webby

    Occupation:
    nothing :)
    Location:
    middle of Europe!
    привет, если что можешь и мне написать, помогу перевести :)
    just saying hello, and i can translate also.
     
  22. Apr 8, 2013
  23. homerbert

    homerbert I-Gaming Industry Representative webby

    Occupation:
    nothing :)
    Location:
    middle of Europe!
    Hello, i got from player PM with details, and i am gonna translate it, ok lets go. Everything from his words:
    Hello, here is my story with poker time, i am request withdraw on 27.03.2013 , 29.03.2013 i got email from them:
    In this email they did not say anything about sending my documents to them, so i just wait my winnings. After some time my withdrawal returned to my account, i of course ask in live chat what the problem, and they told me that they send email to me with documents request. I send all documents to their email This email is not visible to you. , on 05.04.2013. On 7.04.2013 i got same email as the first one that stated here. I went live chat, and was told that my utility bill can not be approved because it has name of my mother not me. But i am leaving with parents, so all utility bills comes with their names, not my own. I have no any utility bills, so i can not send them to me, but i am sure that utility bill of my mother should be ok.
    Thats all.
     
    1 person likes this.
  24. Apr 8, 2013
  25. SlotMonster

    SlotMonster SoftSwiss Representative webmeister

    Occupation:
    Manager
    Location:
    Somewhere in eternity
    Привет, в общем, разбираются с твоей проблемой, и должны скоро ответить. Сорри, был занят и не смог перевести быстро, но спасибо homerbert'у :)

    Hi, sorry I was busy and didn't manage to translate it quickly, but thanks to homerbert who did that for you :)

    Your case is being looked into, and I hope we will get an update soon!

    Thanks!
     
    1 person likes this.
  26. Apr 8, 2013
  27. virtpro25

    virtpro25 Dormant account PABnonaccred

    Occupation:
    i play music
    Location:
    Russia
    спасибо вам , буду рад если что нибудь удастся сделать с этим )

    thank you, I will be glad if something manages to be made with it)
     
    1 person likes this.
  28. Apr 8, 2013
  29. fortunelounge

    fortunelounge Accredited Casino Representative

    Occupation:
    Operations Manager
    Location:
    South Africa
    One of our Russian speaking consultants contacted virtpro and the issue of the outstanding documents was resolved. His withdrawal will now be paid.

    Just to confirm, virtpro did receive a mail specifically requesting the documents and he confirmed in a chat with us that the mail went into his "junk" folder.

    He should receive his money in his account very soon.

    Regards

    Wim
     
    5 people like this.
  30. Apr 8, 2013
  31. virtpro25

    virtpro25 Dormant account PABnonaccred

    Occupation:
    i play music
    Location:
    Russia
    Wow, that's great, so quickly resolved the issue, thanks a lot, you're the best!
     
    1 person likes this.
  32. Apr 8, 2013
  33. homerbert

    homerbert I-Gaming Industry Representative webby

    Occupation:
    nothing :)
    Location:
    middle of Europe!
    good job guys
     
    1 person likes this.

Share This Page