Hello, I moved 103 euros from Neteller to Neteller card, Saturday I go to ATMs to withdraw 100 euros but the operation fails for a technical problem. Provo a second time but with the same result. Yesterday morning (Monday), I connect to the site of First-pay and credit is 0 euros.
Yesterday afternoon I connect to the site and via live chat, I send a mail to, if I did not understand evil, a dispute.
I must reply the mail or fill out the "Cardholder Disputes NEW Form" and attach it in the mail?
In punto4 "4. A scanned copy of a receipt obtained at the time of the request." ATMs not gave me anything, has only climbed the money!
Help!
What should I do?
P.s.: The write in English so if it is not clear someone can translate it.
Ita
Neteller Card (First-pay), Soldi persi!!!
Ciao, ho trasferito 103 euro dalla Neteller alla Neteller card, sabato vado al bancomat per prelevare 100 euro ma l'operazione non va a buon fine per un problema tecnico. Provo una seconda volta ma con lo stesso risultato. Ieri mattina (lunedi),mi collego al sito di First-pay e il credito di 0 euro.
Ieri pomeriggio mi collego al sito e tramite live chat mi inviano una mail per, se non ho capito male, una disputa.
Devo rispondere alla mail o compilare il "Cardholder Disputes Form NEW" e allegarlo nella mail?
Nel punto4 "4. A scanned copy of a receipt obtained at the time of the request." ATMs non mi ha dato nulla, ha solo scalato i soldi!
Aiuto!!!
Che devo fare?
Yesterday afternoon I connect to the site and via live chat, I send a mail to, if I did not understand evil, a dispute.
I must reply the mail or fill out the "Cardholder Disputes NEW Form" and attach it in the mail?
In punto4 "4. A scanned copy of a receipt obtained at the time of the request." ATMs not gave me anything, has only climbed the money!
Help!
What should I do?
P.s.: The write in English so if it is not clear someone can translate it.
Ita
Neteller Card (First-pay), Soldi persi!!!
Ciao, ho trasferito 103 euro dalla Neteller alla Neteller card, sabato vado al bancomat per prelevare 100 euro ma l'operazione non va a buon fine per un problema tecnico. Provo una seconda volta ma con lo stesso risultato. Ieri mattina (lunedi),mi collego al sito di First-pay e il credito di 0 euro.
Ieri pomeriggio mi collego al sito e tramite live chat mi inviano una mail per, se non ho capito male, una disputa.
Devo rispondere alla mail o compilare il "Cardholder Disputes Form NEW" e allegarlo nella mail?
Nel punto4 "4. A scanned copy of a receipt obtained at the time of the request." ATMs non mi ha dato nulla, ha solo scalato i soldi!
Aiuto!!!
Che devo fare?