я считаю что рум poker time нарушает мои права требованием личной информации обо мне,когда я запросил вывод средств которые выиграл,27 мая, они прислали письмо 29 мая -
Dear Dmitriy,
Your withdrawal request on account number virtpro25 has been received.
Transaction Details
Date Preferred payment method Currency Amount
29/03/2013 06:03:26 AM Card USD 50.00
Please note we may require verification documents to process your withdrawal request.
Should we require documents and should we not receive these documents, we will place the funds requested for withdrawal back into your casino account. Once we have received your verification documents, you can request to withdraw the funds again.
Rest assured that we will process your withdrawal with speed and accuracy so you receive your winnings as quickly as possible.
Important – take note:
For security reasons withdrawals are processed after 24 hours.
Withdrawals are usually paid out as follows:
The portion of the withdrawal less than or equal to the original deposit amount will always be refunded to the original deposit mechanism where possible.
Thereafter, any additional balance owing to you will be paid out to you via the payment method deemed to be the most viable. Wherever possible, we will endeavour to pay any outstanding balance to your preferred method of payment.
Ensure your submitted details are correct.
Certain web wallets such as Instadebit, E-Check and Sofortuberweisung have an eight (8) day waiting period. We are only able to process your withdrawals eight (8) days after your last deposit if you use any of these methods.
Click the link to find out more withdrawal details.
Should you have any questions, please feel free to email our 24-hour support team at
Support@PokerDesk.eu.
Thanks for playing at PokerTime. We really value you as a player, and look forward to a long and happy relationship.
Kind Regards,
The PokerTime Team
где конкретно ничего не говорилось про то что нужно куда то отправлять документы. я не обратил на это внимание и продолжал ждать вывода, и потом обнаружил зайдя в рум что деньги вернулись со снятия, я обратился в их помощь онлайн, там мне сказали что выслали письмо где требовали от меня- 1 -скан паспорта с двух сторон 2- кредитной карты обе стороны 3 -счет выписку за коммунальные услуги.
я отправил им все это, на адрес
-credit@casinodesk.com- 5 апреля
7-апреля мне опять пришло письмо от
Support@PokerDesk.eu с таким же содержанием что и первое.
я опять зашел в рум и вызвал онлайн помощь- мне там сказали что счет за ком.услуги их не устраивает , потому что не на мое имя(естественно, все счета приходят на имя моей матери) и требуют чтоб они были не позднее 3 месяцев.
а так как я недавно переехал и живу на съемной квартире то естественно мне эти счета взять не где, я пока что их не оплачивал ни разу, да и приходить они будут совсем не на мое имя а имя владельца, а оплачивать их я буду в платежке.
так каким образом я могу забрать свой выигрышь если не имею этого? другие варианты их не устраивают, создается впечатление что просто не хотят отдавать мой выигрыш и не желают никак помогать с этим.