1. Follow Casinomeister on Twitter | Facebook | YouTube | Casinomeister.us US Residents Click here! |  Svenska Svenska | 
  2. By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. You can find out more by following.Find out more.
    Dismiss Notice
  3. Sister site to Casino Max launches

    Roaring 21 has just launched - sister casino to Casino Max, and they have a special promotion for you!! .They are in the Baptism by Fire - you can check them out here: Roaring 21 BBF and special promo.


    Dismiss Notice
Dismiss Notice

BGO Exclusive Promo: 25 free spins with No Wagering on Archangels Salvation

Get Up to 25 free spins on Archangels: Salvation
No wagering requirements and No Max Win cap!

New Depositing players ONLY.
Dismiss Notice
REGISTER NOW!! Why? Because you can't do diddly squat without having been registered!

At the moment you have limited access to view most discussions: you can't make contact with thousands of fellow players, affiliates, casino reps, and all sorts of other riff-raff.

Registration is fast, simple and absolutely free so please, join Casinomeister here!

WilliamHill closed my account and wired support experience

Discussion in 'Casino Complaints - Bonus Issues' started by David2000, May 15, 2006.

    May 15, 2006
  1. David2000

    David2000 Dormant account

    Occupation:
    ENG
    Location:
    US
    I open new account at williamhill casino at May 2; have not received $80 signin bonus, send email to ask help.

    1st email from williamhill:


    We have checked your account details and can confirm that you are not in the bonus scheme. If you would like to receive bonuses in the casino, go to You must register/login in order to see the link., login with your username and password, go to 'my account' and 'casino specific information', you will find the option to join the bonus scheme there. Alternatively contact us again and we will amend your account.



    Although I do not understand what they are talking about, I found I can not login my account; send email to ask help.

    2nd email from williamhill:
    Due to failed security check our Security Department require that you provide the following documentation for identification purposes:

    * Copies of the front and back of the credit/debit card used to deposit onto your William Hill Account. Please ensure the back your card is signed.
    * A recent copy of a bank statement showing the credit/debit card number for the card you used to deposit onto your William Hill account and full postal address.
    * A copy of your passport or driving licence.



    I deposit by neteller, and do not want to show two side of credit cart to anybody, send email to ask help.

    3rd email from williamhill:


    We apologise for the error caused on the e-mail you received from us.

    Please note that at the moment you are using Neteller as a payment methos in your William Hill account, you will not be required to send us any card details.

    Just provide the following so as to process your query:

    - Any utility bill with your name and adress
    - Copies of your photo id.



    OK, I provide my document to them.

    4th email from williamhill:


    Your account has been permanently closed due to poker collusion

    William Hill have various methods of monitoring play at tables, from software to live person. The poker room is monitored and supported on a 24/7 basis. In the event that we are alerted of a player practicing unfair game play at the tables, their account will be suspended pending clarification of their game activity. In the interest of fair game play, should the card room manager believe that players are playing in collusion, the players in question will have their accounts suspended immediately and permanently. The funds of $80 has been sent back to your Neteller account and your William Hill account has been permanently closed.


    I am confused. I have to say I have not play any williamhill poker, actually I have no any chance to play any game there. But it looks like they are talking about real story, I have to send email again.

    5th email from williamhill:

    We apologise for the previous email you received, it was sent out to you in error.

    We have checked account as requested and have withdrawn your initial deposit of $80.00 back to your Neteller account. The remaining funds will remain in your account in accordance with our Terms and Conditions, whereby we reserve the right to withhold any bonus. The complete ruling states

    "The Casino and/or its authorised agent reserve the right to review transaction records and logs, from time to time, for any reason whatsoever. If, upon such review, it appears that end users or any one or combination of them are participating in strategies which the Casino and/or its authorised agent in their sole discretion deem to be abusive, the Casino and/or its authorised agent reserve the right to revoke the entitlement of such end user(s) to the promotion".

    Please note, therefore, that you are no longer permitted to access or play in any of our Casinos or Poker rooms. In accordance with our Terms and Conditions we reserve the right to withhold any winnings you obtain from fraudulently accepting the Casino bonus and any further account you open will be closed and your existing accounts may be permanently closed.


    I only confirm they fund back ; but I wonder what kind of mistakes they make this time. :notworthy
     
  2. May 15, 2006
  3. suzecat

    suzecat Dormant account CAG MM webmeister

    Occupation:
    Retired
    Location:
    California
    Did you ever get to play at WH?
     
  4. May 15, 2006
  5. GrandMaster

    GrandMaster Ueber Meister CAG

    Occupation:
    Mathematician by day, online gambler by night.
    Location:
    UK
    It looks like that you got all the stock responses from them. Look on the bright side, they actually replied to your e-mails, which is more than what I got.
     
  6. May 15, 2006
  7. Renegade

    Renegade Dormant account

    Occupation:
    Store Clerk
    Location:
    USA
    OMG :eek:
    What the heck are they smoking????
    Where on earth do these casinos find these clowns at??? The local Circus????
    All that for asking about a bonus??!!!
    Did you even get a chance to play???:eek2:
     
  8. May 15, 2006
  9. David2000

    David2000 Dormant account

    Occupation:
    ENG
    Location:
    US
    NO CHANCE TO PLAY ONE BET;
     
  10. May 15, 2006
  11. buck

    buck Experienced Member

    Location:
    Midwest USA
    William Hill

    David,

    William Hill is legit, CS may need some help though.
    But what funds were remaining in your account if you never played?

    Just move on, there are plenty of other choices to make online.

    That vast majority of theses things come up when a player makes withdrawals.

    Maybe someone had previously set up an account with the same IP utilizing your computer or network. Casinos have every right to do this and you have every right to play other places.



    Buck
     
  12. May 16, 2006
  13. David2000

    David2000 Dormant account

    Occupation:
    ENG
    Location:
    US
    Remaining fund? I do not know either. maybe an another error, typo, copy/paste mistake. Moving on is good idea.

    Anyone can tell me where is link to pick-pitch's FORM, I can't find it, but I fill out before. I have a withdraw problem with sportingbet I can not resolve, Hope Bryan
    have a chance to take a look.

    Thanks
     
  14. Jun 6, 2006
  15. CROGO

    CROGO Dormant account

    Occupation:
    Sales
    Location:
    US
    I have recently noticed that Will Hill is not playing by the New Jersey Casino Control Commission's Atlantic City Black Jack rules. Specifically, I cannot double down on my first two cards. Appearantly, their software won't allow new deposits after the first bet has been placed. (Actually, I can deposit, but I can't bring the chips to the game.) Thus, the game is effectively "table stakes", but this is not AC blackjack rules, which they claim.

    I have sent several emails without response.

    Is this worth complaining further about this, or will they ban me for exposing this?

    I have had a good experience with them up to now with them.
     
  16. Jun 6, 2006
  17. Linus

    Linus Dormant account

    Occupation:
    asdf
    Location:
    TX
    David,

    From your post, it sounds like WH has some very confused support.

    Having said that, there's plenty of other casinos out there, including several other Crypto's. Have you tried InterCasino or Littlewoods?

    If you got your money back, I'm not sure what there is to bitch about. They did waste your time, but they're not required to accept you as a player, anymore than you're required to play there.
     
  18. Jun 7, 2006
  19. CROGO

    CROGO Dormant account

    Occupation:
    Sales
    Location:
    US
    Does Will Hill have a rep here?

    I didn't see anyone listed.:confused:
     
  20. Jun 7, 2006
  21. Simmo!

    Simmo! Moderator

    Occupation:
    Web Dev.
    Location:
    England
    Wow! You got a response from William Hill casino support :eek: Wonders never cease.
     
  22. Jul 16, 2006
  23. craig_AA

    craig_AA Banned User

    Occupation:
    electrician
    Location:
    UK but work abroad
    hmmm

    William hill has a live support system manned during business hours in the UK and a freephone number for UK customers manned 24/7 and offer numbers to international customers manned 24/7..
     
  24. Jul 16, 2006
  25. GrandMaster

    GrandMaster Ueber Meister CAG

    Occupation:
    Mathematician by day, online gambler by night.
    Location:
    UK
    Have you ever contacted this so-called "support"?
     
  26. Jul 16, 2006
  27. craig_AA

    craig_AA Banned User

    Occupation:
    electrician
    Location:
    UK but work abroad
    yes spoke to them

    piuck up the phone call the number on the website you will speak to them in 2 minutes all very simple if you have a telephone and can dial the right number :thumbsup:
     
  28. Jul 16, 2006
  29. GrandMaster

    GrandMaster Ueber Meister CAG

    Occupation:
    Mathematician by day, online gambler by night.
    Location:
    UK
    Once I had a problem with WH casino, I was unable to log on, I kept getting a message about some server being inaccessible. So I phoned, and the response was: "Sorry mate, we don't have a clue" (maybe not verbatim, but this was the essence of it).
     
  30. Jul 16, 2006
  31. craig_AA

    craig_AA Banned User

    Occupation:
    electrician
    Location:
    UK but work abroad
    have to say

    no disrespect but thats just not kashe william hill are one of the largest sports betting companies in the world and yes some of there staff might not be up to scratch but you will find theyre willing to help in any way they can...:D
     
  32. Jul 16, 2006
  33. winbig

    winbig Keep winning this amount. webby PABnononaccred

    Occupation:
    Bum
    Location:
    Pennsylvania
    If that's true, they'd answer their damn emails a little faster than in 3+ weeks.
     
  34. Jul 16, 2006
  35. paul02085

    paul02085 Senior Member

    Occupation:
    Fishing :)
    Location:
    USA
    Although they are a large and honest site, their online casino support is about the worst there is in my opinion. Absolutely awful. Actually, I am amazed they care so little about their customers.
     

Share This Page