1. By continuing to use the site, you agree to the use of cookies .This website or its third-party tools use cookies, which are necessary to its functioning and required to achieve the purposes illustrated in the cookie policy.Find out more.
    Dismiss Notice
  2. Follow Casinomeister on Twitter | Facebook | YouTube | Casinomeister.us US Residents Click here! |  Svenska Svenska | 
Dismiss Notice
REGISTER NOW!! Why? Because you can't do diddly squat without having been registered!

At the moment you have limited access to view most discussions: you can't make contact with thousands of fellow players, affiliates, casino reps, and all sorts of other riff-raff.

Registration is fast, simple and absolutely free so please, join Casinomeister here!

Dismiss Notice

Winner Screenshots July 2018: Most liked Screenshot of the Week

Hiya Guest!, This is the current most Liked Screenshot of this Week:

By KasinoKing.
View more Amazing Screenshots here, 'cast' your vote!!.

Well done, ClubDice! You rule!

Discussion in 'Online Casinos' started by Anne_66, Apr 27, 2004.

    Apr 27, 2004
  1. Anne_66

    Anne_66 Dormant account

    Occupation:
    sales manager
    Location:
    Germany
    After reading so many postings about casinos that just don't pay their customers, or keeping them on a string, I must single out the ClubDice Casino for praise.

    After winning a total of $22,000 within a couple of weeks, I requested a cash-out. They wanted me to send them copies of my cc, ID and a bank statement. I did so and I received two checks of $5,000 each only about 10 days later, sent by regular mail. I was very pleased as I expected some difficulties because I won $17,000 on my first day, playing with the bonus they provided me. I only made a payment of $75,00 as I was actually afraid of playing online.

    Due to their new-members-regulations ($10,000 monthly cash-out-limit for new players) I had to wait another four weeks in order to receive the rest of my money. Last week I requested a further cash-out of $8,000 (1x $5,000 and a few days later another $3,000). This time I chose "express mail" which costs $35,00 for each check.

    On Friday 23rd April they sent a mail telling me that both checks are approved and will be sent out immediately. Today morning (Tuesday, 27th April) I received one check of $7965,00 :D Not only that this was extremly fast but also very kind sending me only one check of the total amount in order to save me $35,00 :notworthy

    That's what I call customer service! Their 24hours online-support always is very friendly and all my mails to their support has been answered within a few hours. This, and their fair T&Cs (deposit & bonus has to be wagered only 4 times in order to be cashed out) convinces me that there's no good reason for me to play in any other online casino. Great job, ClubDice! Thanks alot!
     
  2. Apr 27, 2004
  3. sirius

    sirius Senior Member

    Location:
    UK
    This casino is nowhere near as good as you seem to believe. I played here last year and decided to return today because I had $471 in the account that I couldnt withdraw (I should have been able to withdraw $171) and wanted to know how much I would need to have in the account to withdraw anything. I explained this in another thread and how they fraudulanty made the whole balance non-withdrawable, probably whilst processing a previous cashout.

    The thread was here and you seemed to prefer not to reply to it and start a new one: http://www.casinomeister.com/forums/showthread.php?t=4181

    When I played there originally, I received a bonus of about $130. The time I played, the bonuses weren't removed from cashouts and were there to be played with after cashing out. I cashed out a small profit of about $50 but lost all the $130 bonus left in the account.

    The next time I played I got $300 worth of bonuses for $300 of deposits. This time I also cashed out a small profit but didn't win any bets with the $300 bonus left in the account.

    The final time I deposited was for a similar promotion to the last one. I deposited $300 and received $300 of bonuses. The rules were exactly the same and the bonus was to be left in the account after withdrawing.

    The problem was I couldn't withdraw anything. I wagered the required amount over a few days (in the meantime I was expecting the previous withdrawel to be processed which it was) and had made a loss of $129. I was on $471 but should have been able to withdraw $171 (only $300 was the non-withdrawable bonus).

    This promotion was effectively the same as the previous one where I finished on $650, withdrew $350 and left the $300 bonus in the account. I never had luck with the bonuses here and didn't win any bets with the $300 bonus so my balance was zero before playing this subsequent and last promotion I took part in.

    What must have happened (I have conclusive evidence today), is that after processing the withdrawel of $350 from the previous promotion, they decided to make my whole balance in my casino account non-withdrawable. Remember only $300 was a bonus and I should have been able to withdraw the excess balance after completing the wagering requirements.

    I had no luck with support. They finally said it was the decision of the finance department and they couldn't give me any details (at first they though it could be a technical error until they heard from the finance department). I didn't even know how much I needed to have in my account to withdraw anything.

    That is until today!! I played there for the first time in over 6 months and quickly took my balance from $471 to $601. Remember that $300 is my deposit and $300 is the non-cashable bonus. I should therefore be able to withdraw $301 and leave the $300 bonus in my account as per the terms and conditions I deposited under. I knew this was unlikely to happen because I couldn't withdraw the $171 I was entitled to before but I played because I wanted to know what value they had set the non-cashable bonus to be.

    I found out I could only withdraw $101. They had set the bonus to be $500 ($601-$101) which proves they committed fraud. The bonus amount was only $300 just as the previous one was. There is no way they could contrive the bonus amount to be the arbitrary figure of $500 without them doing so deliberately and fraudulantly to prevent me cashing out.

    A side issue is that now the cashier actually removes the bonus amount after cashout which wasn't true when I played. So instead of having the mysterious $500 bonus in my account after withdrawing the $101, I end up with nothing. That is applying the rules retroactively. The way the bonus worked at the times I deposited was that the non-cashable bonus was to be left in the account after withdrawels.
     
  4. Apr 28, 2004
  5. hhcfreebie

    hhcfreebie Dormant account

    Occupation:
    research
    Location:
    USA
    Their bonus is no longer sticky, now they called it phantom bonus. That is, when you make a cashin those bonus will disappear.
    I remember I've read their new terms somewhere.
    Anyway, that doesn't make them look good at your case.
     
  6. Apr 28, 2004
  7. sirius

    sirius Senior Member

    Location:
    UK
    The main point is they changed the bonus from a $300 bonus into a $500 one so I wouldn't be able to withdraw my own money! They probably did this while they processed the previous withdrawel and noticed a balance and realised I had made a $50 profit the two previous times I played. There is no other explanation for what they did other than fraud. The bonuses were non-cashable at the time and they stayed in your account until you lost them.

    1st time: deposited $100, got $130 sign up bonus. Ended on $280. Cashed out $150 (50 profit). Bonus was lost quickly soon afterwards.

    2nd Promo offer: Deposited $300, got $300 bonus. Ended on $650 and cashed out the $350 available. $50 profit once more. Bonus was all lost again.

    3rd Promo offer: Deposited $300, got $300 bonus. Ended down over $100 after wagering requirements but couldn't withdraw a thing and couldn't get answers from them. Couldn't get any help from anyone including WizardofOdds who was advertising them. Yesterday I played again many months later and got up to $601 (above the deposit and bonus amount- so I hadn't lost a thing). I then found out that the bonus amount was set to $500 sometime after I deposited for the promo! I could only withdraw $101 (which I did) of the $301 and to make matters worse, the $500 remaining disappeared automatically and my balance is now $0!!

    So despite not losing any of the three times and winning above the bonuses (I won $50 the first two times and $1 the third time) I was cheated out of $200 and am down $100 overall! That is not even considering the last bonus was completely removed without me losing it. I don't think I need to explain any further.

    I will be 'pitching a bitch' here as Bryan seems to be friendly with these guys. I can't wait for their explanation.
     
  8. Apr 28, 2004
  9. jpm

    jpm Dormant account

    Sirius, did you have 0 balances each time you deposited and got a new bonus? If not, they accumulate along with the wagering requirements. Are you saying that each time you deposited, got a bonus, and met the wagering requirements for each bonus before making the withdrawl and then going back and losing the bonus?

    I know when I signed up there and was playing on a bonus, I was able to withdraw winnings BEFORE I met wagering requirements, but couldn't touch the bonus money till I was done wagering. Did that like 3 times before I finally finished the w/r and cashed out.
     
  10. Apr 28, 2004
  11. Anne_66

    Anne_66 Dormant account

    Occupation:
    sales manager
    Location:
    Germany
    I'm sorry to hear that, Sirius :(

    Have you talked to their live-support yet? These guys are usually very helpful. I'd do this before asking the Meister for a hand.
    If this doesn't help, pitch a bitch then...

    But as JPM says, was your account balance down to zero when you deposit again and received a bonus? In case you didn't know, your balance has to be $0.00!

    This is what happened to me once when I didn't know of this $0.00 term: On my first deposit I received a $100.00 bonus. I lost. Then, next day I deposited again. First $200.00 than another $180.00. I denied bonuses for these two payments, by the way. With my last deposit, I won about $500.00 and cashed-out. The next day, I realized that they took away $100.00 from my account. I talked to their live-support and ask them why they did remove my 100.00 bucks? I was told that this was the bonus given for my first deposit (they always remove bonuses when you cash-out). I told them that I've lost everything and did my next deposits without receiving a bonus. Then it turned out that I didn't lost "everything", cause there were still $0.40 on my account left, and it has to be exactly down to $0.00 :cool: So now that I know of this regulation, everything is working fine at ClubDice for me.
     
  12. Apr 28, 2004
  13. sirius

    sirius Senior Member

    Location:
    UK

    I'm interested in what you say here but I always had a zero balance before purchasing for a promotion but the promotions were on smaller deposit amount usually. For example, on 28th August (the second $300 bonus), the promo was a match up to $300 on multiples of $50 deposits so I deposited a number of times before starting to wager.

    I can't remember the wagering requirements now but both times I always completed the wagering for the full $300 bonus and deposits before attempting to withdraw anything. In what way would the wagering accumulate like you said because I'd lost all previous bonuses before depositing for a promotion and completed the full wagering requirements for the full bonus amount?? Do you understand what could have happened?

    I always lost all the bonuses before playing the next promotion for simplicity reasons but nothing about it was even mentioned in the terms and conditions. The support seemed to have no idea about what was happening although I was told on the phone a couple of times that it was the decision of the finance department.
     
    Last edited: Apr 28, 2004
  14. Apr 28, 2004
  15. sirius

    sirius Senior Member

    Location:
    UK
    This doesn't sound right either because the cashier seems to keep track of bonuses and the amount you can withdraw. If it went through, why would they later remove $100? Are you saying they sent you $400 instead of the $500 you cashed out or did they remove the $100 from your casino account?
     
  16. Apr 28, 2004
  17. Anne_66

    Anne_66 Dormant account

    Occupation:
    sales manager
    Location:
    Germany
    They removed it from my account. They always remove bonuses after withdrawals.

    Here's a part of their T&C:
    -----------------------------------------------
    Please note that:
    - Bonus credits are for wagering purpose only, and you may not cash out the bonus. You may only cash out your winnings.

    - Only withdrawal of an amount superior to the Play Bonus will be processed, and the Play bonus will be deducted from your withdrawal request.

    - Bonuses will be automatically removed from players accounts after a withdrawal request.
    -------------------------------------------------

    Anne
     
  18. Apr 30, 2004
  19. linda7

    linda7 Quit Gambling

    Occupation:
    A mommy...best job ever!
    Location:
    Brooklyn, NY
    How do you bet 40 cents?

    Hi Annie,

    If you had 40 cents left in your account, how do you bet that to get your balance down to zero? Unless they have 5 or 10 cent games, it does not seem fair. I know most casinos consider your account as "zeroed" once you are under a dollar? JPM, am I correct on this? Thanks for any info you can provide.

    ***hugs***
     
  20. Apr 30, 2004
  21. Anne_66

    Anne_66 Dormant account

    Occupation:
    sales manager
    Location:
    Germany
    Hi Linda,

    they also have slots you can place $0.01 bets.

    >I know most casinos consider your account as "zeroed" once you are under >a dollar?

    Not at ClubDice. The account balance has to be $0.00

    Bye,
    Anne
     
  22. Apr 30, 2004
  23. polli123

    polli123 Webmaster CAG webmeister

    Occupation:
    Student
    Location:
    Germany
    Hi Anne, look for the new german sub-forum. Bye Polli
     
  24. Apr 30, 2004
  25. sirius

    sirius Senior Member

    Location:
    UK

    My balance was always zero when I played a promotion and I only withdrew winnings after I met the wagering requirements (I believe it was 4 times everything). So I had zero balance, deposited $300 and got $300 of bonuses, wagered over $2400 and withdrew the small winnings. The bonus stayed in the account after withdrawels and then you had to keep playing it until you lost it (those were the rules when I played). I lost the bonus without winning a hand.

    I then deposited for another $300 promotion which I believe was the very next day (so I still had winnings to be processed from the previous one). They were sending promotions every day it seemed. I had a zero balance because I lost the previous bonus from the day before. I believe what happened was once they processed the previous winnings, they decided to fraudulantly make my balance non-cashable by making the $300 bonus into a $500 one. I didn't withdraw for a while because I played those final wagering requirements over a few days, in which time the previous withdrawel was processed.

    I played there recently to figure out what they had done. They never responded to me despite phone support telling me the finance department would contact me by email - live support always told me to phone.

    I got my account back up to the original deposit and bonus plus $1 extra ( I was down over $100 before). Out of the $601, I could only withdraw $100 of my $300 deposit despite easily exceeding the wagering requirements. The maximum I could withdraw was $101 and then the other $500 magically disappeared which was contrary to the rules when I deposited!!

    When I played for this promotion, the bonus was to be left in the account after withdrawels for further play but this time it completely disappeared!! Also, I should have been able to withdraw $301 but could only withdraw $101!!
     
  26. Apr 30, 2004
  27. cipher

    cipher Banned member - being a jerk

    Well I was beginning to wonder if you and Barry had ran off to some Island in the sun. How are you guys doing and did you get Lauren off to school?
     
  28. Apr 30, 2004
  29. jpm

    jpm Dormant account

    Yes Linda, there are a number of games that you can play away that 40 cents. The 9 line slots for instance will let you play for a penny. All the casinos though have different rules for what constitutes a zero balance. FL just decided that anything less than $1 is zero, but this one and others really mean 0.00

    I'm still trying to figure this one out Sirius. It really doesn't make sense for that limit to be $500 if you met/exceeded w/r on every bonus and then zero'd out before getting another. I assume you also logged out and back in between your deposit bonuses too?

    I can't figure out the reason for setting the $500 limit either though. If they wanted to bust your b*lls, why not just take the bonus out altogether and tell you to take a hike and lock your account. I would love to hear the explaination if they ever figure out what they did.
     
  30. May 14, 2004
  31. greensun

    greensun Dormant account

    Location:
    NK
    To all you ClubDice-belivers...

    To all of you clubdice-casino fans...
    Let me share my personal clubdice-experience with you and I suggest you pull up some popcorn because my letter is looong and its a copy of one I sent to casinomeister.

    Im sick and tired of all them online-cheaters...


    Read and behold....

    Im am referring to the ClubDice Casino that has given me more than an unpleasant experience.

    I became a member of theirs on the 13:th of Jan 2004 and have had continuous problems with them as soon as I started to win .I play both their roulette,MegaBall and the slots and managed to be fortunate enough to have a few nice larger wins,still keeping me in the green. Like many players I also try to gain some advantages by trying different type of strategies and
    I almost consider myself as something of a natural when it comes to casino gambling and "winning hunches" :)

    I am however, not a very happy player since my overall experience with ClubDice has been a negative one.

    Let me explain and please take into account when reading my letter that this letter has been written and completed during a longer period of time,

    1.) When I earlier had a nice upswing at their live roulette table and I was in the middle of my "recovery phase"sticking my neck out by risking a little bit more, wich had worked fine earlier ,the casino simply "turned off " the "betting function" making it impossible for me to place my bets at these critical moments ,resulting in a lost recovery and a decreased balance on my part.This happened 3 times in a row. I even tried restarting my computer.

    2.) After a nice win on the megaball -"lottery slots" my bank went up a good bit and then when I returned to the "lobby" ,I found about 30 units were missing from my balance!
    I got angry and immediately went "public" by entering the live webcam-roulette table and said; "Hey,what happened to my balance??!It just went down from bla bla b to bla bla and I did nothing!!"Well as soon as I have said this,my balance instantly got back to its original status and I commented,"Oh its alright now.My balance is back.Must have been a tech-problem"....
    I have closed my eyes so many times in a forgivingly manner ,hoping that they would stop cheating on me but as soon as I start winning again,it starts all over again...

    3.) At times,when betting more aggressively, I have had some quite unreal results when playing at their privat table with their roulette-software but naturally this cannot unfortunately be proved too easily but when considering the above and my total experience with ClubDice Casino ,I dont know what to think...As an experienced player I do know when things are not the way it should be and I can with confidence say that strange things happens with their software when a person by the name "Mike" is doing his shift .This is not my imagination.I strongly suspect that someone has been tampering with the software at times when I have been there.Furthermore,as an experienced player,it is also very obvious that they today, are giving their dealers firm instructions to control the spins to their advantage when I am playing.And they are doing it very successfully I might add.I am not winning anymore.So I now wonder,isnt all these acts illegal?

    I have had many nice conversations with their many pretty dealers that really seemed to appreciate me and I have naturally , always, behaved like a gentleman but lately,all of a sudden none of them respond to my greetings or "hello" when I try to communicate with them.Not a sound.Its not very hard to figure out who is behind these strange things...Looks like they now want to "freeze" me out...

    I personally paged Mr "Mike" a couple of times at the live support .The first time I received nothing but silence.The last time a few seconds of silence followed by "He is not here".
    I am in this letter enclosing one of my "Fruit Mania-Sessions" during Mikes shift.Could you Mr Bailey, please take a look at the enclosed gaming log and give me your opinion.I do know that its not much to go on and I do know, it probably wont tell you anything at all but ,still,it just might tell you something?I also wanted to send you my gaming log on their "Magic Slots" for a particular day when I had some extraordinary losses but they just wouldnt send it to me,claiming it was too large(I played for approximately 30 minutes) so we have to do without it.

    4.) Sometimes their live roulette dealers happens to do a "3 spin-revolution-miss" resulting in a respin of the wheel wich I certainly consider as a very natural thing to happen but what I dont understand is why my account is still being charged ?This has happened on more than one occasion,decreasing my balance every time even though the spin and my bet was annulled? I have earlier never commented anything about this but a few days ago(31th of March at 13:48) I encountered the same thing and my balance went down from 914:51 to 903.51 in another nullified and revoked bet ,decreasing my balance from 914:51 to 903.51.This time I wrote them a letter but no reply thus far ,when I am writing this.

    5.)After getting a little tired and quite uncomfortable with their casino I found another online gambling establishment by the name "Casino Carnival".It all looked professional to me so I joined.When entering their "lobby" on my first visit,I was immediately approched by their live support ,asking me about bonuses and such.I asked them,considering my earlier experience ,if they by any chance were related to the ClubDice Casino .The person by the name "Mike or Mark"(if I recall it properly)confidently declared that, that was not the case.
    Well after another few days and some really quick losses with their roulette-software, I found out that they were indeed affiliated with the ClubDice Casino.The Carnival Casino is a sister casino to ClubDice...

    So I ask myself,can you trust a casino that can tell you a lie?

    There are many more less complimentary things to be said about them ,that I could
    write a little book about it. Most online casinos certainly treat you nice...If you lose....But if you win,you will find out rather quickly which one of them is the genuinely good and honest one, giving you a fair and happy time,regardless if you win or lose...

    In my opinion, it is how we online gamblers are treated as winners by the casino that separates the wheat from the chaff .

    Finally, now after playing with ClubDice for many weeks/months and while I am still on the plus side, I "recently"(many days ago now) wanted to check my gaming history,in the case of a withdrawal, so I dont lose my winnings if I have not yet met their bonuses terms (wich I most probably have by now according to my own notes) but oddly enough,I could only find a few roulette bets that I had previously made, wich does not even count regarding bonuses.

    Why a "Game History button" if you cannot access your total gaming history?

    So nevertheless, I sent them 3-4 letters about this many days ago now and received a letter with my supposed gaming history for March only.Oh well,when I tried to check my March attachment, I could not find it, So I sent them my forth letter and kindly explained for them that they had apparently forgotten to attach the attachment *lol*.

    They replied, Thu, 11 Mar 2004, with the answer that they have sent my request for my gaming history to the "technical department" since they said that they have been having difficulties to send me my attachment.
    So 4 days later,Mon,15 Mar 2004,I sent them another letter.

    I am inclined to belive that they are simply playing another one of their tricks on me ,stalling me ,so I will hopefully ,in the mean time ,play some more at their casino and hopefully decrease my winnings or lose the lot...

    I still have not received my total gaming history from them.
    What I keep receiving though, is a lot of letters with bonus-offers.

    So tiresome...

    Today,after everything,one thing after another,there is no doubt in mind that these people at Clubdicecasino are NOT to be trusted.

    Today,I am somewhat shocked over the fact that these folks actually have "control" over that little ivory ball as well as their dealers.I belive that they even tamper with their software when needed.There is absolutely no doubt in my mind whatsoever that this is the way it is.

    I dont think I will ever play online again or roulette for that matter...

    When a casino start cheating on you its really no point to continue playing...

    It takes quite a bit of bravery to risk money and place your trust on something you cannot see with your own eyes, to start with...

    There were moments when I thought that I may not have to send this letter but today after my many weeks/months of play, I feel sort of obliged to do so,to warn my fellow-gamblers...

    Sincerely
     
  32. May 14, 2004
  33. bethug

    bethug Banned User - Winner of the "<a href="http://www.c

    playtec casinos is a joke, i have been saying this for a year.
     
  34. May 24, 2004
  35. greensun

    greensun Dormant account

    Location:
    NK
    Prosecutables

    That may be BetHug but its not so much about the software here.
    This is more about the criminals running them...
     
  36. May 24, 2004
  37. lanidar

    lanidar Dormant account

    Occupation:
    retired
    Location:
    Avenel, New Jersey
    I have to agree with BetHug here.
    Playtechs software is one of the worst.
    The criminals that run them are terrible also.
    But, if you don't win then there is no need to deal with the criminal element.
     
  38. May 24, 2004
  39. greensun

    greensun Dormant account

    Location:
    NK
    ClubDice down the hill...

    Thanks for the omniscient input Lanidar.
    Unfortunately,I still have money on my account(1000) with them and I have sent them a couple of enquiries regarding some withdrawal-problems but no reply whatsoever and its been days now.
    If I wont be able to cash out, I intend to take legal action.
    Ill keep you folks posted...
     

Share This Page