1. By continuing to use the site, you agree to the use of cookies .This website or its third-party tools use cookies, which are necessary to its functioning and required to achieve the purposes illustrated in the cookie policy.Find out more.
    Dismiss Notice
  2. Dismiss Notice
  3. Follow Casinomeister on Twitter | Facebook | YouTube | Casinomeister.us US Residents Click here! |  Svenska Svenska | 
Dismiss Notice
REGISTER NOW!! Why? Because you can't do diddly squat without having been registered!

At the moment you have limited access to view most discussions: you can't make contact with thousands of fellow players, affiliates, casino reps, and all sorts of other riff-raff.

Registration is fast, simple and absolutely free so please, join Casinomeister here!

Welke Nederlander kan me helpen met "the Pitch A Bitch"

Discussion in 'Casino Complaints - Bonus Issues' started by casinoplayer222, Sep 24, 2012.

    Sep 24, 2012
  1. casinoplayer222

    casinoplayer222 Dormant account PABnononaccred

    Occupation:
    unemployed
    Location:
    utopia
    Hallo, ik begrijp niet veel van "the pitch A Bitch" en hoop dat een Nederlands sprekend iemand me kan helpen om het goed te doen.
    Ik heb namelijk een klacht tegen GoldClub maar wil daar toch verder in gaan dan nu.
    Want in de chat en met e-mails kwam ik niet verder met clubgold.
    Ze hebben me zelfs geblokt zag ik net.
    Niet dat ik daar ooit nog wil spelen want het vertrouwen is echt tot nul gedaald.
    Zij verschuilen zich achter regels die nergens te vinden zijn.
     
  2. Sep 24, 2012
  3. maxd

    maxd Complaints (PAB) Manager Staff Member

    Occupation:
    The PAB Guy
    Location:
    Saltirelandia
  4. Sep 24, 2012
  5. 3Dice

    3Dice I-Gaming Industry Representative

    Occupation:
    -
    Location:
    -
    Hoi Casinoplayer222,

    Ik wil je gerust helpen hoor .. de pitch-a-bitch procedure is niet zo heel moeilijk .. het komt
    er op neer dat je probeert zo duidelijk mogelijk je klacht te formuleren - incluis de omstandigheden.
    (dat wil zeggen, hoe heb je gedeposit, heb je een bonus gebruikt, heb je id documentatie ingestuurd,
    welke games heb je gespeelt, welke regels zeggen zij dat jij hebt gebroken, enzoverder ..)

    Een goede raad is van te trachten dat zo objectief mogelijk te doen - de pab procedure hier heeft
    altijd heel goede resultaten, maar hou er rekening mee dat het ook kan dat er inderdaad een of
    andere regel was die verbroken is - soms lezen spelers dat niet goed op voorhand - en sommige
    casinos zitten zich niet zo erg in met hun reputatie en maken daar dan ook gebruik van.

    In elk geval, je mag me een pm sturen als je verder hulp wilt, er zijn nog nederlandstalige spelers
    op het forum hier ook als je dat liever hebt.

    mvg,

    Enzo


    Hi guys - offered to help with any language problems here - offered a short explenation on the
    pab system and told him there are a few dutch speaking players here that I'm sure would be
    happy to help him if he prefers to be helped by a player.

    Cheers,

    Enzo
     
    11 people like this.
  6. Sep 24, 2012
  7. casinoplayer222

    casinoplayer222 Dormant account PABnononaccred

    Occupation:
    unemployed
    Location:
    utopia
    Bedankt voor de uitleg. Hier kom ik misschien nog op terug als ik er niet uit kom.
    Ik zal dat dan in p.m. doen ;-)
     
  8. Sep 25, 2012
  9. HIGHIQ

    HIGHIQ Banned User : misrepresentation and PAB abuse PABnoaccred2 PABnoaccred

    Occupation:
    OWN BUSINESS
    Location:
    NETHERLANDS
    hi player

    mag ik je iets vragen, heb je bij hun op jackpot slots gespeeld of branded slots gespeeld als het zo is dan heb je simpel weg regels overtreden met hun bonus... ik speel best vaak bij hun idd paar maanden terug hadden ze wat problemen met uitbetaling waar je best lang op moest wachten,, mijn vermoeden was dat ze geen geld hadden omdat ze toen onbeperkt elke deposit 300procenten gaven.. nu hebben ze de dagelijks een bonus 250% en nog eentje voor je vip level... maar ze betalen wel sneller nu... ze bieden idd de beste bonus in de industrie maar ze hebben me altijd wel betaald.. ik heb tien tallen keren uitbetaald ..nooit problemen eigenlijk want ik speel geen jackpot slots en branded waar ze in de lobby die met kleur en tekst bewerkt hebben dat je die eerst moet begrijpen denk ik...ik vind het eigenlijk geen slechte casino alhoewel de bonus rondes soms zeer moeilijk komen tegen over andere playtech casinos... ik denk dat je moet bekijken wat je gespeeld heb en of je regels overtreden heb.. je kan ook in de weekend dat je speelde ook mischien overtreden hebben maar toen had je het verloren en op maandag geven ze nog een keer over het verloren storting in het weekend,,, eigenlijk super promotie eigenlijk maar gewoon aan de regels houden denk ik..
     
  10. Sep 27, 2012
  11. Jasminebed

    Jasminebed Closer to 100 than Birth

    Occupation:
    Not in workforce
    Location:
    Ontario
    Translation courtesy of Babelfish:

    A:may I ask you something, you've played slots or jackpot slots at their branded played on if it is the case then you have simple road rules with their bonus ... I play often at their best idd few months back they had some problems with payout where you had to wait a long time, best, my suspicion was that they had no money because they each gave when unlimited deposit 300procenten ... now they have the daily a 250% bonus and one for your vip level ... but they pay be faster now ... they offer idd the best bonus in the industry but they have always paid me ... I have dozens of times paid..never problems actually because I don't play jackpot slots and branded where they in the lobby that with color and text modified that you first have to understand I think ... I think it's actually not a bad casino even though the bonus rounds are sometimes very difficult against about other playtech casinos ... I think you should look at what you've played and whether you have violated rules. You can also in the weekend that you played also have broken maybe but when you had the lost and on Monday they give one more time about the lost deposit in the weekend,,, actually super promotion actually but just play by the rules I guess.. (English)
    Did you know machine translation is only 70% accurate?

    I don't think the player has a problem understanding how the casino is claiming he broke the rules, but whether the terms were made clear enough, and he requires help to submit his PAB in English.
     
  12. Sep 27, 2012
  13. skatanx

    skatanx Dormant account

    Occupation:
    Rather not say
    Location:
    Manchester, UK
    Translation

    I speak both English and dutch, and could help translate some things. Although very newbish when it comes to the world of Online gambling
     
    1 person likes this.
  14. Sep 27, 2012
  15. michielm1

    michielm1 Senior Member mm1

    Occupation:
    teamleader/techical operator
    Location:
    Nederland
    so you cant play on the branded slots with for example that daily 100% bonus?
    just last night i deposited 20 cleared wager put out 340... avoided like always the jackpot slots, but then again they only up your wager reqs i think. and that branded slot thing is new i guess?

    in the past (lets say 2011/12) i have played those as well and they never had any issues with my withdrawels. ok they take long time be4 payout, but customer service and hospitality are nothing short of being incredible.

    je moet naar Rogier vragen. Rogier is een zeer goeie gast, en hij is Nederlander.

    succes
     

Share This Page