total my bad,but wow chat support,I am pissed

suchfun

Banned User
Please wait while we connect you with an agent
Mary-Ann has joined the session at 21:48

Thank you for calling support you are through to Mary-Ann, For QUICK response can I have you user name and casino name ? :)
Today 21:49

me
Today 21:49

hi
Today 21:49

rudy
Today 21:49

I am beyond pissed
Today 21:49

i cashed out 8000 yesterday and waited 24hrs for it to clear beyond reverable
Today 21:50

it went past 24hr clear
Today 21:50

y wasnt it moved outa reversible
Today 21:51

i just lost the whole 8k
Today 21:51

I'll happily check into that for you. Please allow me a moment to review the account and I will be right with you.
Today 21:51

didnt even win a dam spin
Today 21:51

got 37 bucks in points for a diamond vip player
Today 21:52

I'll happily check into that for you. Please allow me a moment to review the account and I will be right with you.
Today 21:52

ty
Today 21:52

Please come back after 15 minutes as vip is buys at the moment and ask for Kyle please
Today 21:52

thats bs it didnt clear in 24 hrs like you terms say
Today 21:52

It was a pleasure. Take care, and do keep an eye on our fantastic promotions updated regularly, and contact us again for any further assistance.
Today 21:52
01/05/2018
Leigh has joined the session at 21:56

hello?
Today 21:56

Thank you for contacting the Customer Support Desk, how are you doing today?
Today 21:56

very pissed
Today 21:56

how are u
Today 21:56

me
Today 21:57

i cashed out 8000 yesterday and waited 24hrs for it to clear beyond reverable
Today 21:57

it went past 24hr clear
Today 21:58

y wasnt it moved outa reversible
Today 21:58

i just lost the whole 8k
Today 21:58

got 37 bucks in points for a diamond vip player
Today 21:59

thats bs it didnt clear in 24 hrs like you terms say
Today 21:59

hellow????????
Today 22:01

I'll happily check into that for you. Please allow me a moment to review the account and I will be right with you.
Today 22:01

been a member of casinomiester for 10 years i dont wanna go there
Today 22:02

how can i assist exactly Rudy?
Today 22:03

why didnt it get moved from revserable in the terms 24hrs
Today 22:04

what would you like done
Today 22:05

i would like to know why it didnt go pending
Today 22:05

in 24hr terms you state
Today 22:05

isnt that the law
Today 22:06

a withdrawal?
Today 22:06

yes $8000
Today 22:07

24hr reverse period
Today 22:07

went past 24hrs
Today 22:07

y
Today 22:07

youz always tell me thats the law
Today 22:08

i deposit 100s tousands a year
Today 22:08

every time you say its a law
Today 22:09

reverse 100k a year
Today 22:09

i dont understand there is no withdrawal?
Today 22:09

y this time goes beyond 24hrs
Today 22:09

i recersed the 8k that didnt clear as your terms say in 24 hours
Today 22:10

went way past 24hrs
Today 22:10

can you not see my transactions?
Today 22:10

deposit 5k a month
Today 22:11

why didnt my 8k cashout clear and move from reverable in the 24 hr tearms
Today 22:12

i was gonna deposit more anyway but you broke terms
Today 22:12

when did you request the 8k withdrawal i dont seee that on the account?
Today 22:15

6;51 pm yesterday
Today 22:15

was still reverseable after 8pm today
Today 22:16

thats over 24hrs why
Today 22:16

this whole chat going to casinomiester by the way I am more than pissed
Today 22:17

okay
Today 22:17

Thank you for contacting us and I do hope that you have a great day further!
 
Last edited:

Tirilej

Still a Lady
CAG
MM
You've almost been a member for 7 years, not 10, and it seems like you haven't learned a thing.
 

suchfun

Banned User
I said my BAD,is it to much to ask why it didnt clear in the 24hour term?? I want nothing its my fault,reversed 100k last year

and how in the casino world do you get $37 in points for a $8000 reverse cashout being a diamond vip,whats the rtp in that lol
 

Jono777

Meister Member
CAG
mm1
mm4
Agree as you say own fault for blowing the dosh :(

However having to endure that painful chat session would have ensured that I never visited any live help sessions for the rest of my slotting career.

I found myself getting wound up simply reading it.

Guessing they couldn't show sympathy to those who can't show self control, not good all round :mad:
 

Mouche12

Kitty Lover
PABnonaccred
PABnoaccred
PABnononaccred
Agree fully with Jono777 - and I would be fuming too at their response (but mostly at myself of course) - but 24-hour pending periods? Go to the likes of Videoslots, where withdrawals are very quick - mostly within the hour IME. And their CS is excellent.

You can always play it back of course, which I am prone to doing once it has hit my Neteller account:rolleyes: - as I can only withdraw €700 every 24 hours with my prepaid card, stupid I know - so I don't judge anyone about reversing winnings. Sometimes I am strong, sometimes I fail.
 
Last edited:

suchfun

Banned User
I dont feel bad about reverse,gonna play more anyway,just the fact should be gone in acc. 24hrs never before been longer.It is what it is good luck all
 

suchfun

Banned User
IMO casinos that have pending periods should not be accredited, especially ones that also have no weekend or evening cashouts etc, they have them for no other reason than hoping the player plays it back.
in a perfect world yes but sometimes people dont need the cash in 4 minutes,and will deposit it again anyway.For me its all about playtime
 

suchfun

Banned User
got email from site so at least we know we alive



Hi Rudy,


Thank you for contacting the Support Desk.


You are receiving this email with regards to your withdrawal you had queried previously.


I am just emailing you to just clear up how the withdrawal process works at the casino.


When requesting a withdrawal, we state in our terms of the casino that withdrawals requested are placed into a 24-48 hour mandatory pending period. Once the pending period has cleared only then will the funds not show as reverse-able on your side. These pending times can change should the withdrawal be requested on a Thursday as this would move over to the weekend and thus only being removed from pending on the following Monday as the payments team only work business hours.


The withdrawals will not always be removed after 24 hours and only after the 48 hours has been completed.


I would also like to apologize for the inconvenience for not being able to go through to the VIP support team as there was an influx of volume at the time, however that should not have changed how you were treated by the agent Mary-Ann on your chat. She should have assisted you to the best of her ability to explain how the withdrawal process works at the casino. I do apologize for the service received at the casino and do hope that we can do better in future.


I have reviewed the account Rudy and as an apology for the terrible service received, I have gone ahead and added a bonus of $150 for you to enjoy on the casino. All you need to do is log in and the funds will be there for you.


Again Rudy, I do apologize for the service and I hope that my explanation for the withdrawal process was clear and understandable.


I wish you the best of luck and hope you have a great weekend ahead.


Please contact us again, should you have any further queries.


Kind regards == nice guy name taking out
 

suchfun

Banned User
didnt ask for dam thing but why didnt it clear,now terms he says 48hrs,guess I should read them,gl all
 

suchfun

Banned User
Which casino is this?

KK
MG site but allways treated me ok,there so many sister sites,when I do leave it alone cashouts in my bank 2-3 days 20-30k no worries,but always 24hr pending,total my fault but just irked at it all today.
Still cheers to fortune lounge


what I would like to know is my RTP on $8000 diamond vip highest on site you can get and get $37 in points lol
 

mimi26

Meister Member
in a perfect world yes but sometimes people dont need the cash in 4 minutes,and will deposit it again anyway.For me its all about playtime
Its not about 'needing cash' in 4 minutes, they are running a service, can you imagine going into the bookies for your winnings and them telling you you have to wait 24-48 hrs! for their pending period
 

suchfun

Banned User
Its not about 'needing cash' in 4 minutes, they are running a service, can you imagine going into the bookies for your winnings and them telling you you have to wait 24-48 hrs! for their pending period
well yes I can when you win couple hundred k
not everybody has that coin on them
 
Top