1. By continuing to use the site, you agree to the use of cookies .This website or its third-party tools use cookies, which are necessary to its functioning and required to achieve the purposes illustrated in the cookie policy.Find out more.
    Dismiss Notice
  2. Follow Casinomeister on Twitter | Facebook | YouTube | Casinomeister.us US Residents Click here! |  Svenska Svenska | 
Dismiss Notice
REGISTER NOW!! Why? Because you can't do diddly squat without having been registered!

At the moment you have limited access to view most discussions: you can't make contact with thousands of fellow players, affiliates, casino reps, and all sorts of other riff-raff.

Registration is fast, simple and absolutely free so please, join Casinomeister here!

Super Vegas credits deleted

Discussion in 'Online Casino and Poker Complaints - old section' started by bryanv, Feb 23, 2003.

    Feb 23, 2003
  1. bryanv

    bryanv Dormant account

    This casino, supervegascasino.com, has apparently stolen $240 right out of my account. I deposited $200 on 2/17 to play in their blackjack tournament. I won $40 and logged out. Two days later, I logged back in and the credits were gone, $0! I used the web page support form on 2/19 and again on 2/20, and sent an email to This email is not visible to you. this morning 2/22, and have received no response. My $40 win should have placed in the tournament too, but the leader board did not list my user name. I will update this topic if they ever reply or pay me. In the meantime, I advise you all to stay away from this casino.

    Bryan V
     
  2. Feb 24, 2003
  3. bryanv

    bryanv Dormant account

    I got a reply from This email is not visible to you. today saying the following:
    "We can confirm that an error occurred when transferring your balance from the Super Vegas account to the Sportingbet account. We have therefore credited your Sportingbet account with these funds ($240 US). Please log into your account at You must register/login in order to see the link. where your balance is currently $240 US."

    Both the sportingbet.com web page and the Boss Media software showed the correct balance, but when I went to the cashier and cashed out, the "claim winnings" form still showed a balance of 0. I went ahead and filled in $240 and continued with the cash-out with no error message. I'll let you all know if I get my money.

    Bryan V
     
  4. Feb 25, 2003
  5. bryanv

    bryanv Dormant account

    I just received a Neteller payment for the full amount, $240. Looks like this casino is legit after all. Poor support if something goes wrong, but fast payment at least, (2 days).
     

Share This Page