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Non-Bonus Complaint Royale24 Problem

Discussion in 'Casino Complaints - Non-Bonus Issues' started by hape_broz, Jul 6, 2015.

    Jul 6, 2015
  1. hape_broz

    hape_broz Dormant account PABnononaccred

    Occupation:
    Immo
    Location:
    Vienna
    Hi Guys,
    I hope that can help me someone, here's my problem:
    I registered at royale24.com and paid in small sums (100 or 200) total of 1300. Then I won over 5000 and had to withdraw 5000. My payment has been accepted and will be processed in 24 hours. I have further playmate and further paid then I get used 2000. Then I paid off in 1700. The rest playful. 400 paid back the next day and playful. Then I get an email with the following content:
    Their overall contribution over € 1300 CC - credit card was not booked. Your request has been forwarded to the Risk Department.
    More Informtaionen, please visit: xhttp://casino.royale24.com/de/zahlungsmethoden/einzahlen


    Under this page the following can be found:
    How do I deposit to my account?

    Please download our software or press instant play to start immediately and open a real money account. After you log in with your user name and password, click bank in the lobby at the bottom left. Select deposit and click on your preferred deposit method.

    Credit card informations!

    The maximum amount of credit card deposit is limited to CHF / € 300 per day 24 hours without exception, all of the overpayments are not accepted and will be reversed. After sending the personal data as described in § 1.1.7.1 and § 3 3.1 exemptions for overpayment over CHF / € 300 by credit card will be issued by Royale24. All winnings that are generated through an overpayment will be removed from the account of the player without exception


    But that is not in Conditions. And I was not, at any time, said that I can not pay more than 300. What can I and should I do? An e-mail asking for an explanation I sent yesterday. So far received no response.

    Sincerely
    Hape
     
    Last edited by a moderator: Jul 6, 2015
  2. Jul 6, 2015
  3. Harry_BKK

    Harry_BKK Senior Member CAG mm1

    Occupation:
    job is OK
    Location:
    Balcony


    Will write this in German first to better understand what the OP is saying.

    Hape, Deine Ausfuehrungen sind nicht ganz klar. Du hast insgesamt 1300 Euro eingezahlt und versucht 5000 Euro auszahlen zu lassen. Stimmt das? Was hat es auf sich mit den anderen Zahlen, hast Du einen Teil zurueck gespielt oder mehr eingezahlt?

    Hat das Kasino Dir irgendetwas ausgezahlt?

    Ein paar Hinweise:

    - Immer erst alle Bedingungen lesen, bevor Du einzahlst, speziell bei solchen Betraegen.
    - Die Regel ist klar: " max 300 Euro/Tag mit Kreditkarte. Hoehere Betraege nur nach Zustimmung des Kasinos.
    - Nur bei Kasinos spielen, die irgendwo akkreditiert sind oder zumindest eine Menge gute Bewertungen haben. Google gibt da immer sehr schnell eine gute Uebersicht. Dieses Kasino beeindruckt mich nicht im geringsten: unbekannte Software, Curacao Lizenz, wenige Slots verfuegbar, max. Auszahlung von 5000 Euro wenn mit Boni gespielt wird, etc. etc. ...alles hellrote grosse Flaggen.

    Aufgrund der 300 Euro/Tag Regel sehe ich wenig Chancen, dass Du die 5000 Euro sehen wirst.

    In English:

    - Asked to clarify what the different amounts are after he submitted the 5000 Euro withdrawal
    - Asked if he played back part of his withdrawal
    - Asked if he got paid anything
    - Gave some suggestions when starting to play at a new casino (like reading ALL t&c's)
    - Considering the 300 Euro/day rule, i see little chance that he will be paid. Funny though that the casino accepted the deposits and let him play.

    Gruesse aus Bangkok
    Harry :)
     
    Last edited: Jul 6, 2015
    1 person likes this.
  4. Jul 6, 2015
  5. hedgehok

    hedgehok Meister Member mm3

    Occupation:
    self-employed
    Location:
    Germany
    I was about to ask him about the 1st paragraph, too.
    :confused: What?

    I think he should just explain it in german to clarify everything and we can translate it properly.
     
    1 person likes this.
  6. Jul 6, 2015
  7. hape_broz

    hape_broz Dormant account PABnononaccred

    Occupation:
    Immo
    Location:
    Vienna
    Hallo Leute,
    ich hoffen dass mir jemand weiterhelfen kann, hier mein problem:
    ich habe mich bei royale24.com registriert und in kleinen summen (100 or 200) insgesammt 1300 eingezahlt. Dann habe ich über 5000 gewonnen und habe 5000 auszahlen lassen. Meine Auszahlung wurde angenommen und wird in 24 stunden bearbeitet.
    Ich habe dann mit dem restlichen Gewinn weiter gespielt und verloren dann habe ich weiter eingezahlt und habe noch 2000 gewonnen. Dann habe ich 1700 ausgezahlt. Den Rest wieder verspielt. Am nächsten Tag wieder 400 eingezahlt und verspielt. Dann bekomme ich E-Mail mit folgendem Inhalt:
    Ihre Gesamt Einlage € 1300 über CC - Creditcard wurde nicht gebucht. Ihre Anfrage wurde an das Risk department weitergeleitet.
    Nähere Informtaionen finden Sie unter: You must register/login in order to see the link.

    Das steht aber nicht in AGB. Und mir wurde nicht, zu keiner zeit, gesagt das ich nicht über 300 einzahlen kann. Hätte ich das gesamte Geld verloren würde ich nicht wissen das ich nicht über 300/Tag einzahlen kann. Es wird auch nicht drauf hingewiesen wenn man auszahlt sondern erst per E-Mail.

    Was kann ich und soll ich machen? Besteht überhaupt keine Hoffnung das man da irgendwas machen kann?
    Eine E-Mail mit der Bitte um Aufklärung habe ich gestern geschickt. Bis jetzt keine Antwort erhalten.

    Sorry, mein Englisch ist wirklich schlecht, ich hab probiert mit google zu übersetzen.

    Und danke für die schnelle Antwort.
    mit freundlichem gruss
    Hape
     
  8. Jul 6, 2015
  9. Harry_BKK

    Harry_BKK Senior Member CAG mm1

    Occupation:
    job is OK
    Location:
    Balcony
    Kein Problem Hape, wir versuchen immer zu helfen :)

    Wieviel hast Du ingesamt eingezahlt? 1300 - 1. Tag, x - weiter eingezahlt, 400 - 2. Tag?
    Hast Du bisher irgendeinen Teil der Auszahlungen erhalten?
    Wurde Dir offiziell mirgeteilt, dass Deine Gewinne nicht ausbezahlt oder dass die Einzahlungen zurueck erstattet werden?

    Und in Zukunft rate ich Dir ein Kasino aus dieser Liste auszuwaehlen, da wirst Du solche Probleme kaum haben: http://www.casinomeister.com/forums/content.php?r=131-accredited-casinos
     
  10. Jul 6, 2015
  11. winbig

    winbig Keep winning this amount.

    Occupation:
    Bum
    Location:
    Pennsylvania
    Translation, please? :what:
     
  12. Jul 6, 2015
  13. Harry_BKK

    Harry_BKK Senior Member CAG mm1

    Occupation:
    job is OK
    Location:
    Balcony
    I am still trying to get all the facts. Once i have them i will do a complete translation :)
     
  14. Jul 6, 2015
  15. hape_broz

    hape_broz Dormant account PABnononaccred

    Occupation:
    Immo
    Location:
    Vienna
    Danke Leute vielmals,

    Am ersten tag 1300, zweiten 400, dritten 300. Es wurde bis jetzt nichts ausgezahlt oder zurück gebucht und mir wurde nur diese eine e-mail geschickt.

    Nur das habe ich erhalten;
    "Ihre Gesamt Einlage € 1300 über CC - Creditcard wurde nicht gebucht. Ihre Anfrage wurde an das Risk department weitergeleitet.
    Nähere Informtaionen finden Sie unter: http://casino.royale24.com/de/zahlun...oden/einzahlen"

    Ich habe die ganzen screens gemacht, es wird nirgendwo hingewiesen das man 300/Tag einzahlen kann. Hab die ganzen AGB's durch gelesen - nichts.
     
    Last edited: Jul 6, 2015
  16. Jul 6, 2015
  17. Harry_BKK

    Harry_BKK Senior Member CAG mm1

    Occupation:
    job is OK
    Location:
    Balcony
    OK, also bisher hast Du keine Bestaetigung, dass Deine Auszahlungungen von insgesamt 6700 eingezogen wurden. Das heisst dass Dein Fall beim Risk Department liegt und Du wahrscheinlich in Kuerze eine Nachricht bekommen wirst.

    Laut den Bestimmungen fuer Einzahlungen kannst Du erst dann ueber 300 Euro/Tag mit einer Kreditkarte einzahlen wenn dein Konto verifiziert wurde: " Nach Übermittlung Ihrer Daten wie im § 1 1.7.1 und § 3 3.1 ersichtlich, werden Ausnahmegenehmigungen zur Überzahlung über CHF/€ 300 mittels Kreditkarte durch Royale24 erteilt.". Ist Dein Konto verifiziert???

    Erfahrungsgemaess, kannst Du jetzt nur abwarten bis Du eine offizielle Mail bekommst und dann die naechsten Schritte einleiten. Komisch ist nur, dass das Kasino eine Beschraenkung von 300 Euro/Tag hat, Dich aber 1.300 Euro hat einzahlen lassen. Da liegt schon ein Teil des Problems, eigentlich sollte das nicht moeglich sein.


    TRANSLATION:

    OP registered with Casino Royale 24 and made multiple deposits of 100-200 Euro, totaling 1,300 Euro. He then won over 5,000 Euro and submitted a withdrawal for 5K Euro, for which he received a message that it is received and that it will be processed within the next 24hrs.

    He then lost the remaining balance and deposited the next day another 400, winning another 2,000 Euro of which he withdrew another 1,700 Euro.

    The 3rd day he deposited another 300 Euro and lost this.

    A little later he received an email saying: Your deposits of 1300 Euro via CC have not been processed. Your account has been submitted to our Risk Department. More information can be found here: You must register/login in order to see the link.

    OP has not received any further messages or information, neither for his deposits nor for his 2 withdrawals totaling 6,700 Euro. All deposits have been debited from the CC.

    He is asking now what he should do and whether somebody can help as the rule was not in the T&C's but in the banking section??

    MY 2 CENTS:

    The casino states in their banking section under Pay-in: Max. deposits with CC are 300 Euro/day unless account is verified and higher limits are approved by CasinoRoyale24. Any amounts above the 300 Euro will be refunded and any winnings deriving from that surplus amount will be voided.

    I guess they will be trying to confiscate the winnings by using their max. deposit rule of 300 Euro/day. The funny part is though that they allow a player to deposit more than the 300 Euro/day without any problems.

    No really fair, if you have limits, then make sure players can't deposit more than the limit.
     
    Last edited: Jul 6, 2015
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  18. Jul 6, 2015
  19. hedgehok

    hedgehok Meister Member mm3

    Occupation:
    self-employed
    Location:
    Germany
    Soll das heißen, dass deine Kreditkarte nicht mit €1300 belastet wurde? Prüf bitte deine Umsätze, denn es ist möglich, dass die Bank die Transaktionen abgelehnt hat das Geld aber trotzdem deinem Spielkonto bei Royale24 gutgeschrieben wurde.
     
  20. Jul 6, 2015
  21. hape_broz

    hape_broz Dormant account PABnononaccred

    Occupation:
    Immo
    Location:
    Vienna
    Doch meine Karte wurde belastet.
     
  22. Jul 11, 2015
  23. hape_broz

    hape_broz Dormant account PABnononaccred

    Occupation:
    Immo
    Location:
    Vienna
    Hallo,

    habe gerade E-Mail erhalten:

    Hallo
    Ihr User ist derzeit in der Fraud Abteilung



    Was heißt es jetzt für mich? Eher positiv oder nicht?

    LG
     
  24. Jul 11, 2015
  25. Harry_BKK

    Harry_BKK Senior Member CAG mm1

    Occupation:
    job is OK
    Location:
    Balcony
    Fraud = Risk Abteilung.

    Gleiche Abteilung, hier wird nach meiner Ansicht Zeit geschunden. Und zwar um einen guten Grund zu finden, die Gewinne nicht auszuzahlen.

    Ich hoffe ich habe nicht recht. Ich kann Dir nur eine PAB empfehlen. Das wird hier bei CM kostenlos angeboten. Alle FAQ's durchlesen und dann ab mit dem Antrag.

    Gruss
    Harry :)

    EDIT: adding translation. OP received an email that his account is now reviewed by the Fraud Department.

    We recommended him to PAB as these seem to be stalling tactics to find a reason to confiscate the winnings.
     
    Last edited: Jul 11, 2015
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  26. Jul 11, 2015
  27. hedgehok

    hedgehok Meister Member mm3

    Occupation:
    self-employed
    Location:
    Germany
    Nein das ist überhaupt nicht positiv. Das ist richtig besch... eiden.

    Ich kann mich Harry nur anschließen. Reich bitte einen Antrag für den sogenannten "Pitch-a-Bitch"-Service (PAB) ein:
    http://www.casinomeister.com/forums/misc.php?do=form&fid=1

    Bitte vorher die PAB-FAQs lesen:
    http://www.casinomeister.com/forums/faq.php?faq=cmfaq_pab

    Vereinfacht gesagt versucht dabei Casinomeister in deinem Interesse zu vermitteln und eine faire Lösung in Deinem Streitfall zu ermitteln. Bitte nimm dir die Zeit die FAQs zu lesen.

    Es ist recht offensichtlich, dass Royale24 ein Haufen Schwindler ist. Ich hoffe in Deinem Interesse falsch zu liegen. Aber meine Erfahrung und Bauchgefühl haben mich selten getäuscht. Viel Glück.
     
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  28. Jul 13, 2015
  29. maxd

    maxd Complaints (PAB) Manager Staff Member

    Occupation:
    The PAB Guy
    Location:
    Saltirelandia
    Guys, please post in English. I've received the PAB, am looking over this thread and half of it is not in English. Not helpful.

    I know I could ask for translation of specific posts but that's not the point: this is an English language forum and it's not unreasonable to ask that this be respected.

    Thank you for your cooperation.
     
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  30. Jul 13, 2015
  31. Harry_BKK

    Harry_BKK Senior Member CAG mm1

    Occupation:
    job is OK
    Location:
    Balcony
    Max, my posts included translation. However, i had a few posts where i asked for clarification first before putting all info together into one post and that in both languages.

    Unfortunately, not everybody is proficient enough to write in English language, hence i offered my help to Hape by asking him first in German and then doing my post bi-lingual with the complete info, posts #2, #9, #13. I even pointed out in 2 of my posts, #2 & #7, that i ask first for more info. Can you please tell me what is wrong in doing that???? :confused:

    And just because this is an English forum, nobody is allowed to write a few words in a different language, especially when it is to clarify something with the OP??? :what: :confused: Really Max?? :what:
     
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  32. Jul 13, 2015
  33. hedgehok

    hedgehok Meister Member mm3

    Occupation:
    self-employed
    Location:
    Germany
    Basically all relevant information is found in post #9.

    It seems the casino claims to void winnings because the OP deposited more than €300 on a single day with this credit card. You must register/login in order to see the link.

    I hope the OP can clarify everything himself - we just wanted to be as helpful as possible.
     
  34. Jul 13, 2015
  35. maxd

    maxd Complaints (PAB) Manager Staff Member

    Occupation:
    The PAB Guy
    Location:
    Saltirelandia
    Is that what I said? No, it isn't so please don't put those words in my mouth.

    What I said was "this is an English language forum and it's not unreasonable to ask that this be respected". And that's exactly what I meant: please respect the fact that readership here expects posts to be in English.

    The OP has posted several times where no translation is given. That's not cool. I know you guys were trying to help as much as you could but since this is an English language forum the OP would ideally get translation help BEFORE he posts. That would be the respectful thing to do. That's what I'd do if I wanted to post on German forum, for instance.
     
  36. Jul 13, 2015
  37. sueyh

    sueyh Senior Member

    Occupation:
    home maker
    Location:
    New Zealand
    Wow, is some casinos getting smarter everyday to find a way to confiscate the winning?

    I'm pretty sure 300 max deposit rule "only" apply, when the player win more than what he deposited.

    I don't play poker any more, but a few years ago when I spent most of my time at Pokerstars, when I reached the daily limit of deposit, the message popped up to say "You can't deposit anymore. contact customer service if you want to deposit more."

    If some casino could do that a few years ago, there is no excuse from this casino for not being able to do same thing in 2015.
     

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