1. By continuing to use the site, you agree to the use of cookies .This website or its third-party tools use cookies, which are necessary to its functioning and required to achieve the purposes illustrated in the cookie policy.Find out more.
    Dismiss Notice
  2. Dismiss Notice
  3. Follow Casinomeister on Twitter | Facebook | YouTube | Casinomeister.us US Residents Click here! |  Svenska Svenska | 
Dismiss Notice
REGISTER NOW!! Why? Because you can't do diddly squat without having been registered!

At the moment you have limited access to view most discussions: you can't make contact with thousands of fellow players, affiliates, casino reps, and all sorts of other riff-raff.

Registration is fast, simple and absolutely free so please, join Casinomeister here!

Bonus Complaint Panekk vs MRRingo

Discussion in 'Casino Complaints - Bonus Issues' started by Panekk, Nov 10, 2016.

    Nov 10, 2016
  1. Panekk

    Panekk Full Member PABnononaccred

    Location:
    PL
    I used the bonus on sports betting 100% up 100e, deposited 100e,
    withdraw 1264e
    25.10.2016 received email:

    Dear Mr Panek,


    It has come to our attention that while you had an active bonus, you broke the terms of the bonus, in regards to the sportsbook betting.


    You placed a bet under the minimum value of 1.80. As this is stated in the Terms & Conditions, as a violation of the bonus, whether accidental, or purposely, it is necessary for the bonus, and any winnings gained, to be deleted from your account.

    This is not true because all of my coupons are more than 1.8,

    Terms and Conditions before I took advantage of the bonus is:
    -The minimum odd is 1.8, I did screen

    after I wrote to them that it not broke the rules, because all of my bets are more than 1.8 MRRINGO changes to the Rules of entry:
    -The minimum odd per Match is 1.8. Every bet per Match under 1.8 is against the Bonus rules.

    The company has not fair because they did not write the rules well, and it was not clear that Every bet over 1.8 per Match, they apply this provision after me I took advantage of a bonus, 4 or 5 Nov. change terms.

    company very poor, did not answer my e-mail in which I explain the situation, deleted from my account win, and deposit, the company amateur, page layout and tragic, they can not write well and interpret their terms promotion.

    The company MrRing not return my deposit, what is not lawful, why they confiscates winnings from the bonus and deposit?
    Support damage the nerve to exchange e-mail with them.

    Support 0/10 It makes no sense to exchange e-mail nerve damage. Panekk vs MRRingo: MRRINGO.jpg,Nov 10, 2016 Panekk vs MRRingo: Mrringof.jpg,Nov 10, 2016
     
  2. Nov 10, 2016
  3. Panekk

    Panekk Full Member PABnononaccred

    Location:
    PL
    MRRingo - dispute over Euro 1264

    Panekk vs MRRingo: Mrringof.jpg,Nov 10, 2016 Panekk vs MRRingo: MRRINGO.jpg,Nov 10, 2016

    I used the bonus on sports betting 100% up 100e, deposited 100e,
    withdraw 1264e
    25.10.2016 received email:

    Dear Mr Panek,


    It has come to our attention that while you had an active bonus, you broke the terms of the bonus, in regards to the sportsbook betting.


    You placed a bet under the minimum value of 1.80. As this is stated in the Terms & Conditions, as a violation of the bonus, whether accidental, or purposely, it is necessary for the bonus, and any winnings gained, to be deleted from your account.

    This is not true because all of my coupons are more than 1.8,

    Terms and Conditions before I took advantage of the bonus is:
    -The minimum odd is 1.8, I did screen

    after I wrote to them that it not broke the rules, because all of my bets are more than 1.8 MRRINGO changes to the Rules of entry:
    -The minimum odd per Match is 1.8. Every bet per Match under 1.8 is against the Bonus rules.

    The company has not fair because they did not write the rules well, and it was not clear that Every bet over 1.8 per Match, they apply this provision after me I took advantage of a bonus, 4 or 5 Nov. change terms.

    company very poor, did not answer my e-mail in which I explain the situation, deleted from my account win, and deposit, the company amateur, page layout and tragic, they can not write well and interpret their regualmin promotion.
     
  4. Nov 14, 2016
  5. Artem MrRingo

    Artem MrRingo Dormant account

    Occupation:
    Affiliate Manager
    Location:
    Malta
    Hello Panekk,

    I am sorry that your email was not looked into with the due care and attaention it deserved. I shall certainly follow up on that.

    But, as your own screenshot shows, the three events making up the cumulative odds does indeed show 3 single bets where the odds value is under 1.80.

    As the bonus rules state, all odds must be 1.80. Furthermore, the rules were not changed, they were made clearer. This does not alter the conditions of the bonus, merely clarifies things.

    I wish you all the best, and hope that you can realise that this error was not on our part at all.

    Best regards,
    Mr Ringo
     
  6. Nov 14, 2016
  7. paul7388

    paul7388 Meister Member MM

    Occupation:
    not a lot
    Location:
    glasgow scotland
    Sorry but in the rules shown it states minimum odds 1.80. No where does it say minimum odds per match 1.8.

    Fact you admit you changed the terms to make it clearer show you realised the terms were not showing it was1.8 per match.

    I regularly put Bets on with Large sports companies in UK where i get a matching Free Bet for amount staked.

    When i put bets on it might say minimum odds to qualify for free bet are evens. If i place a treble with three teams all at 1/2 its over evens so i get the free bet.

    If i had saw your terms saying its over 1.8 i would also have assumed any odds would count as long as bets over 1.8.

    Your terms clearly stated over 1.8 per bet not team so i think its pretty bad you wont pay the bet as anyone would have assumed the same as the OP.
     
  8. Nov 14, 2016
  9. lotusch

    lotusch Megaways Slots, as useless as salt in your coffee webby PABaccred mm2

    Occupation:
    Marketing Assistant
    Location:
    Dún Dealgan
    Hahahahahaha this must be the joke of the year response from a rep, AFTER they clearly changed the wordings.
    Reading the wordings as they were before they changed them, there is no way you could derive it has to be a min. bet of €1.80 PER match/game/bet or whatever you call it.

    WoW that is one of the cheapest answers I have seen on CM. :eek2:
     
  10. Nov 14, 2016
  11. paul7388

    paul7388 Meister Member MM

    Occupation:
    not a lot
    Location:
    glasgow scotland
    I would definetely submit a PAB against them Panekk as thats the lamest excuse ive ever saw for not paying out winnings.

    The terms clearly stated best over 1.8 which you did with no mention each team had to be over it. And for the Rep to say they made the terms clearer afterwards withoout changing them is a total joke. Its so funny if it was not a serious matter.
     
  12. Nov 14, 2016
  13. Panekk

    Panekk Full Member PABnononaccred

    Location:
    PL
    A man does not joke please.

    -The minimum odd is 1.8 --- This does not mean the same thing--- minimum odd per Match is 1.8. Every bet per Match under 1.8 is against the Bonus rules.

    Regulations that you CHANGED after I used the promo, This record means something else. --The minimum odd is 1.8- nowhere no written that every game must be more than 1.8.


    All poeple see this bookmaker is making a mistake and not clear and transparent writes the rules and punish a player does not give good feedback MrRingo company.

    After that I do not understand why the confiscated my deposit? what right MrRigno steals deposit Player? You can explain it?
     
  14. Nov 14, 2016
  15. Harry_BKK

    Harry_BKK Senior Member CAG mm1

    Occupation:
    job is OK
    Location:
    Balcony
    Thanks for saving me a post guys as it would not have been a friendly one. Rather a big slap, no....more....a huge punch in the face of the MR. Ringo rep. :poke:Luckily it took some time to get answer from my lawyer.

    His post is full of arrogance and shows that rogue and shady operators like Mr. Ringo will change their T&C's retroactively to shaft punters/players. :mad:

    OP: Give this to your lawyer as it is blatant case of unlawful behavior. You just can't apply changes to T&C's retroactively after the bet has been accepted, speak concluded the contract with the client.
     
  16. Nov 14, 2016
  17. dunover

    dunover Unofficial T&C's Editor Staff Member CAG PABnononaccred PABnonaccred PABinit mm3 webmeister

    Occupation:
    International Money Launderer
    Location:
    the bus shelter, opposite GCHQ Benhall
    Of course it was an error on your part as your terms were incomplete and unclear, as you've admitted by changing them ex post facto. The player won according to the terms at the time by making all his odds 1.8 or more. That you omitted to mention this also applies to individual parts of a cumulative bet is not down to player who has clearly made every effort to tailor his odds to the rules as he read them, and that you set out.

    Not paying a player according to the terms at the time then changing them afterwards to suit your argument is the action of a rogue casino and may land you in deep water here, even the scheisse grube...
     
  18. Nov 14, 2016
  19. lockinlove

    lockinlove Staring into the sun PABaccred

    Occupation:
    I work :D
    Location:
    Canada
    Best regards,

    Mr Ringo?

    You seemed to have spelled dirt bag wrong
     
  20. Nov 14, 2016
  21. frogrest22

    frogrest22 Newbie member PABnononaccred2 PABnoaccred

    Occupation:
    Engineer
    Location:
    Scotland
    Straight in to the Rogue Pit for this lot!

    I get a huge amount of SPAM from these shady operators, even though I cannot join as they don't have a UK licence!
     
  22. Nov 16, 2016
  23. lotusch

    lotusch Megaways Slots, as useless as salt in your coffee webby PABaccred mm2

    Occupation:
    Marketing Assistant
    Location:
    Dún Dealgan
    Would like to hear from MrRingo again, commenting on the fact that they have changed the wordings in their t&c's AFTER the player tried to make a withdrawal...
     
  24. Nov 16, 2016
  25. geordiecolin

    geordiecolin Sells powdered water in the Gobi CAG PABnononaccred mm4

    Occupation:
    Manager
    Location:
    West Sussex
    The rep's post has only made the casino's position worse. Well done Rep. :mad:
     
  26. Nov 20, 2016
  27. nutnut

    nutnut 30 day suspension - flaming

    Occupation:
    IP consultant
    Location:
    england
    Why is the rep even allowed on here never mind the casino itself. :confused::confused:
     
  28. Nov 20, 2016
  29. dunover

    dunover Unofficial T&C's Editor Staff Member CAG PABnononaccred PABnonaccred PABinit mm3 webmeister

    Occupation:
    International Money Launderer
    Location:
    the bus shelter, opposite GCHQ Benhall
    The rep's silence is deafening.
     
  30. Nov 20, 2016
  31. Wondah

    Wondah Experienced Member

    Occupation:
    Gambler
    Location:
    Netherlands
    Wowww...Just when I thought I have seen all

    just waiting for the comeback from Mr.funny

    i'm sorry for the OP!
     
  32. Nov 20, 2016
  33. Harry_BKK

    Harry_BKK Senior Member CAG mm1

    Occupation:
    job is OK
    Location:
    Balcony
  34. Dec 6, 2016
  35. Artem MrRingo

    Artem MrRingo Dormant account

    Occupation:
    Affiliate Manager
    Location:
    Malta
    Sorry to hear that. It seems that you haven't ticked the box, that you do not want to receive promotions or any other messages. Can I have your account details, so I can remove you from the list, or you can contact our support team - mrringo.com/contact

    Hope this answer fits you well.
     
    Last edited by a moderator: Dec 7, 2016
  36. Dec 7, 2016
  37. Panekk

    Panekk Full Member PABnononaccred

    Location:
    PL
    The casino rep says that the new version of the terms says the exact same thing with a little more clarification. There is no change in the terms, just more clarification, but the original is still the same 1.8 minimum odds. He also states that you had 3 games on your first ticket all with odds lower than 1.8. Used to bet your entire bonus & cash. Then after this, you went on to bet all games at 1,8.



    I already do not have questions, I have the impression that there are working people who, on their own do not understand the regulations.

    secondly, whether it is a reason to confiscate my deposit? what right casino steals deposit a player can not understand, this company is a regular scam, bad reviews on all parties to gambling.

    this company is not serious and the thieves, who do take confiscate not only my bonus money wines, but also a deposit.
     
  38. Dec 7, 2016
  39. Borgie

    Borgie Senior Member

    Occupation:
    Office Manager
    Location:
    United Kingdom
    How do we flag this thread up to Max or Bryan - this is appalling behaviour by Casino !
     

Share This Page