New Social Group New Group Created - Beer and more beer

Casinomeister

Forum Cheermeister
Staff member
Joined
Jun 30, 1998
Location
Bierland
Casinomeister has created a new group called Beer and more beer.

This is where beer lovers can congregate and discuss one of the prime pleasures of live: Beer.

This is a public group - you can upload pictures of your favorite beers, tell beer stories, or post anything that is associated with that lovely libation.
 

Casinomeister

Forum Cheermeister
Staff member
Joined
Jun 30, 1998
Location
Bierland
Yep - it's the prototype Social Group - open for most members. :cheers:
 

cncas2123

Meister Member
Joined
May 23, 2015
Location
Belfast
You can’t beat a properly poured, ice cold pint of Guinness, especially a Dublin pint which tastes much nicer for some reason.
 

bebo67

Ueber Meister
PABnonaccred
MM
Joined
Jun 22, 2013
Location
Ontario Canada
Omg, after my cancer surgery, I was craving an ice cold one, and I never drink beer. 100% rye here, but the craving has been none stop. I finally had one and it tasted so good, followed my one of the biggest burps that would put a man to shame. I'm such a lady! :laugh:
 

pinnit2014

Meister Member
PABnoaccred
mm1
Joined
Dec 13, 2014
Location
Glasgow and Home - N Ireland
Mainly the Wheat Beers for me (I used to drink Stella until I decided I’d be better off drinking household cleaning products). Pretty much my house is stocked with them and them alone :)

There’s some food though; just to even it out.
 

TheAddict

Ueber Meister
Joined
Jan 9, 2013
Location
Kent
Mainly the Wheat Beers for me (I used to drink Stella until I decided I’d be better off drinking household cleaning products). Pretty much my house is stocked with them and them alone :)

There’s some food though; just to even it out.


Stella has tasted shit, and has lost that satisfying ahhhHHH feeling after you take your first gulp, since the 5.4% version.
the 5.2% was drinkable, 5.0 and below. just absolute piss.
I used to be a massive stellahead. I never buy the trash they serve in pubs now. Tastes shit, and the overall feeling/buzz i once had 20 years ago, has now een replaced with a depressive 'sigh'

IMPO of course ;D

i rarely drink wheat beer, like once a year. But when i do, i would drink
visual.jpg


Can you maybe give your professional opinion as to which one i should try, next time that i have this rare urge for a change? ;p
 

bebo67

Ueber Meister
PABnonaccred
MM
Joined
Jun 22, 2013
Location
Ontario Canada
Harp is piss water ain't drank that since I was 15 I'm not really a big lover of the Guinness now days I'd prefer a nice ale but it looks like the micks ain't really got into to the ale culture as yet..
Ale is really refreshing and popular in Canada.
 
Top