Casino Complaint manhatten slots dont withdrow

LLIuIIa4

Banned User - PITA and a racist
Joined
Feb 29, 2012
Location
Russia
Manhattan Slots Casino this does not want to pay my winnings, I sent the documents 2 times, online support service is constantly said that the cashier just do not work or it will be tomorrow and so on.I asked them why this attitude, they put it mildly hinted to me that their bias against players from Russia, hinted that do not want to pay the money nevertheless forced to make a deposit after it supposedly can I withdraw money ... employees are negligent are customers, so that be careful when choosing the casino P.s Sorry for my english, use Google translator.If anyone can help me write a complaint to higher authorities.it's not the money, but for me, I can not take my free money, just because I'm Russian, but the registration did not mentioned that Russia can not play in this casino, the casino treats this as a rule to their advantage, it is very disgusting, in my country do not apply to aliens
 

anniemac

Ueber Meister
PABnoaccred
MM
Joined
Jan 30, 2007
Location
Texas, USA
Not sure I understand your problem but you need to contact the Rep here and present your problem to him. Tom is a great guy and will help you out.

Look under i-Gaming Reps, then Club World (Tom) and you will be able to PM him.
 

LLIuIIa4

Banned User - PITA and a racist
Joined
Feb 29, 2012
Location
Russia
Not sure I understand your problem but you need to contact the Rep here and present your problem to him. Tom is a great guy and will help you out.

Look under i-Gaming Reps, then Club World (Tom) and you will be able to PM him.

thanks for the info
 

LLIuIIa4

Banned User - PITA and a racist
Joined
Feb 29, 2012
Location
Russia
You can be sure that the letter was sent on 21 February, and now March 1, and support is constantly saying wait 48 hours .. the feeling that they are bullied IMG_2615.jpg
 

chuchu59

gambling addict
PABnonaccred
CAG
PABinit
Joined
Sep 26, 2004
Location
SOMEWHERE IN ASIA
From your post I believe you took a fee chip and won. They then told you to make a deposit ((possibly for security and verification purposes) before you can withdraw. They may have problems understanding you and so you are claiming they have a bias against Russians. I am Chinese and they have no prejudice against me so I really doubt whether your instincts are right.

Please rest assured that this is an honest group though occasionally I feel they dont communicate well with their players. As Anniemac stated, you have an avenue to voice your concern in Tom ,whom I consider to be a great rep. If they do not list Russia as an excluded country, they will pay. Just dont let your fury or your feeling that they are biased against Russians to get the better of you.
 

LLIuIIa4

Banned User - PITA and a racist
Joined
Feb 29, 2012
Location
Russia
I understand that they are honest, but not Russian, and it's disgusting, I do not care a penny for these, the case against me and to my comrades, as you can check the documents of more than a week, but each time the promise that the test will last no more than 48 hours, and that's what I think should be the findings
 

met1959

Newbie member
PABnoaccred
PABnononaccred
Joined
Feb 5, 2009
Location
Worth, Illinois, United States
WOW!! That club world group is strong

Never had a problem with those people ever!! Casino's love all type's of peoples money!!! In fact they love it!! Those places were not built on winner's tho!!!
 

LLIuIIa4

Banned User - PITA and a racist
Joined
Feb 29, 2012
Location
Russia
Never had a problem with those people ever!! Casino's love all type's of peoples money!!! In fact they love it!! Those places were not built on winner's tho!!!
Then tell me theirs negligence, you are saying that there were no problems with them, 'cause you're not from Russia, that's the problem
 

LLIuIIa4

Banned User - PITA and a racist
Joined
Feb 29, 2012
Location
Russia
There's got to be a Oversite here Believe me!!! They want your buisness or money Russian or not
no problem, today I am doing screenshots dialogue with customer support and lay out here to see prices. I'm not just slander, I do not need the money because I was not so important as I said, I just wanted to warn fellow soih on this site
 

Casinomeister

Forum Cheermeister
Staff member
Joined
Jun 30, 1998
Location
Bierland
As per the forum rules (and from your fellow members' suggestions), have you contacted the casino representative?

I'll do it for you since it seems you have overlooked this.

To think that the casino discriminates against Russians is silly.
 

LLIuIIa4

Banned User - PITA and a racist
Joined
Feb 29, 2012
Location
Russia
As per the forum rules (and from your fellow members' suggestions), have you contacted the casino representative?

I'll do it for you since it seems you have overlooked this.

To think that the casino discriminates against Russians is silly.
I wrote a message to the casino, he has not been online, how to lie to me the meaning? That is, do you you vouch for this casino? How do you Explain to me what they require from me documents which do not exist in Russia? After sending the documents I certify that I do not have the correct date of birth, even though I have it right?So what he is paid the money? or can the cashier a ghost? I do not understand just what they wicked Russian
I sent them a copy of the passport, utility bill, He that was not enough, began to require all documents sent to pension and health insurance, but no one will test even though it's been over a week, making this negligence?
 

Casinomeister

Forum Cheermeister
Staff member
Joined
Jun 30, 1998
Location
Bierland
I wrote a message to the casino, he has not been online, how to lie to me the meaning? That is, do you you vouch for this casino? How do you Explain to me what they require from me documents which do not exist in Russia? After sending the documents I certify that I do not have the correct date of birth, even though I have it right?So what he is paid the money? or can the cashier a ghost? I do not understand just what they wicked Russian
I sent them a copy of the passport, utility bill, He that was not enough, began to require all documents sent to pension and health insurance, but no one will test even though it's been over a week, making this negligence?

Your best move is to take a deep breath and calm down. The casino representative will look into this, and I hope that your issue will be resolved quickly. We have other members who speak Russian in the forum, so if there is a communication problem, I'm sure we can fix that too.
 

LLIuIIa4

Banned User - PITA and a racist
Joined
Feb 29, 2012
Location
Russia
She refused to comment on this, or even denied, but after the complaints I've noticed that they are treated gently, pity it was only after a complaint .. Безымянный.jpg
 

LLIuIIa4

Banned User - PITA and a racist
Joined
Feb 29, 2012
Location
Russia
sorry that I did not thought of screenshots of past dialogues do .. there was outright discrimination .. after a complaint is they did not say so openly
 

Casinomeister

Forum Cheermeister
Staff member
Joined
Jun 30, 1998
Location
Bierland
Like I mentioned before, will you please chill out until a representative gets in touch with us? Thank you.
 

chuchu59

gambling addict
PABnonaccred
CAG
PABinit
Joined
Sep 26, 2004
Location
SOMEWHERE IN ASIA
While its frustrating to ask time and again on docs there is no indication that racial discrimination from them. I had problems with All Star Slots a year ago when they reversed my withdrawal several times. I never thought for a moment that they discriminate against us Chinese.

Calm down man. They love players from all countries and their $$$. Even Russia has billionaires. Roman Abramnovich comes to mind. Chelsea fan anyone?
 

clubworld

Rogue casino operator
Joined
Sep 20, 2006
Location
UK
Hi LLIuIIa4,

I have checked your account through and I can see that the delay stems from a discrepancy with your Date of Birth. We requested clarification on this issue on the 24th and you did not respond until now.

My cashier team received all the documents they need this morning and have finished verifying your account. They are in the process of running through the withdrawals now so I expect this will be paid for you in the next hour or so.

We require everyone to make an approved deposit before withdrawing from the casino (the deposited funds can be withdrawn without any restrictions); you have not been singled out in any way. To accuse us of being racist is just plain silly.

Regards
Tom
 

LLIuIIa4

Banned User - PITA and a racist
Joined
Feb 29, 2012
Location
Russia
Thank you Tom very much, well that at this casino there are honest people like you. I'm really grateful to you. Problem solved, but the bad memories will stay ..
 

vinylweatherman

You type well loads
Joined
Oct 14, 2004
Location
United Kingdom
Hi LLIuIIa4,

I have checked your account through and I can see that the delay stems from a discrepancy with your Date of Birth. We requested clarification on this issue on the 24th and you did not respond until now.

My cashier team received all the documents they need this morning and have finished verifying your account. They are in the process of running through the withdrawals now so I expect this will be paid for you in the next hour or so.

We require everyone to make an approved deposit before withdrawing from the casino (the deposited funds can be withdrawn without any restrictions); you have not been singled out in any way. To accuse us of being racist is just plain silly.

Regards
Tom


From the screenshot, it looks like Google Translate caused CS to "get the wrong end of the stick", and I expect when their replies were translated back into Russian it made matters even worse.

The problem seems to be that the OP was constantly getting told that their documents would be "reviewed tommorow", yet was told this every day to the point where it clearly was NOT going to be "review tommorow, then paid the day after". CS didn't know WHY things had stalled, which was down to the need for clarification on the date of birth.

I HOPE this wasn't simply down to the different ways different countries write numerical dates, and the process stalling because of the wrong assumption that ALL players adopt one style over another. This used to cause many problems because the order was not specified on the registration form, and it was assumed that the whole world would instinctively use the US format of mm/dd/yyyy. This meant that certain dates of birth entered as dd/mm/yyyy would validate correctly on the form, but be registered with day and month transposed in the casino's database.

The OP then didn't understand that the further requests were being driven by a need to verify the correct date of birth, and interpreted the process as a "no pay game" because they were Russian.

Russian players ARE discriminated against widely by the industry, probably more so than the British, so it is a conclusion that is easily reached, as well as being credible.

Recently, there has been a case of a UK player being told at a different casino that UK players are not accepted, but this does NOT appear in the list of excluded countries.


I just hope the OP isn't a student, as if so, they STILL won't get paid:rolleyes:
 

Users who are viewing this thread

Top