1. By continuing to use the site, you agree to the use of cookies .This website or its third-party tools use cookies, which are necessary to its functioning and required to achieve the purposes illustrated in the cookie policy.Find out more.
    Dismiss Notice
  2. Dismiss Notice
  3. Follow Casinomeister on Twitter | Facebook | YouTube | Casinomeister.us US Residents Click here! |  Svenska Svenska | 
Dismiss Notice
REGISTER NOW!! Why? Because you can't do diddly squat without having been registered!

At the moment you have limited access to view most discussions: you can't make contact with thousands of fellow players, affiliates, casino reps, and all sorts of other riff-raff.

Registration is fast, simple and absolutely free so please, join Casinomeister here!

Just an interesting fact

Discussion in 'America the Beautiful' started by gambler777, Apr 12, 2011.

    Apr 12, 2011
  1. gambler777

    gambler777 Experienced Member PABaccred

    Occupation:
    paraprofessional
    Location:
    USA
    I just thought some here might be interested in my recent experience. I usually only play 2 casinos. Inetbet and Clubworld... However what I have recently found interesting is that Inetbet is trying to process all withdrawals within 12 hours, unless of course you choose wire transfer, which is a very viable option with them,, then of course it has to be a banking day to be processed in 12 hours or less. That is totally understandable. They are quick and reliable.
    On the other hand, Clubworld told me this morning that it usually takes 2 days to process a withdrawal request. I requested a wire transfer, which shows in my withdrawals as a registered method of withdrawal, and this was requested at 5 a.m their time on Sunday morning. Today, Monday, they changed my withdrawal request to Ach,, do not know why,,, and told me it should be processed tomorrow morning since the ACH was just requested at 9 a.m today,,, totally ignoring my previous request and then it would be 3 or 4 days to reach my account. Very strange, considering that Inetbet processes in 12 hours or less and has no problem sending wire transfer, which I always receive in my account the same day it is processed.
    I have been playing less and less at Clubworld and this is why. Everytime i have a withdrawal they have some excuse for delaying it, and now won't even let me use my preferred method of withdrawal. My bank has absolutely no problem with the wire transfers,, so still waiting for an explanation.
    And the complaint of Inetbet having no live support is totally irrelevant, since whatever the live chat tells me,, it never is what they say,, and when I complain,, nothing is ever done about what I was told by support and what actually happens. I can even post my chat with live support this morning that said there was nothing wrong with my withdrawal request (wire transfer) but after the weekend it usually takes 2 days to process, but they would contact cashier and try to get it hurried through.. And then did not bother tocontact me again until 9 pm. their time to tell me they would do an ACh tomorrow.. What a joke! l So Inetbet will always be number one in my book.
     
    Last edited: Apr 12, 2011
  2. Apr 12, 2011
  3. gambler777

    gambler777 Experienced Member PABaccred

    Occupation:
    paraprofessional
    Location:
    USA
    This is the reply I received from Clubworld for their excuse why they have still not processed my withdrawal request from Sunday morning.

    Hi Sharon,



    Thank you for contacting customer support.



    I have checked your account and can see that you did request for withdrawal through wire transfer on the 10th for the amount of $600 however this request was denied by the cashier because he came to a decision that the ACH withdrawal will be a better option for you at the moment. The cashier denying your first withdrawal request does not delay your withdrawal from being approved as the day you had requested for it was on a weekend and the cashier does not work during weekends, only 9-5 UK time on weekdays. The cashier will approve your withdrawal request as soon as possible when they are back in the office in a couple of hours, it is 05:05 am at the moment here and they will be in the office by 9 o’clock. If you have any more questions, please do not hesitate to contact us again any time, we are open 24/7.



    Kind Regards,

    Lydia



    Customer Support



    Club World Casinos
     
  4. Apr 12, 2011
  5. gambler777

    gambler777 Experienced Member PABaccred

    Occupation:
    paraprofessional
    Location:
    USA
    Now they want to state that wire transfer is not available to u.s. however it says it is a registered withdrawal method in my withdrawal window on site. And I can find no where on the website or in the withdrawal section which states that wire transfer is not available to u.s. players. I have asked for this information but have not received it.
     
  6. Apr 21, 2011
  7. skeeters

    skeeters Full Member

    Occupation:
    Educator
    Location:
    Somewhere over the rainbow.
    ACH Method

    I requested my withdrawal with Club World to be processed via ACH and received an email this morning that it was bounced back from my bank and this method currently is not available. I was told my option was to use Quicktender, however, I closed this account months ago because I hated paying fees. Additionally, one never knows when an ewallet will suddenly get shut down!! :(

    I have thousands at Club World waiting to be withdrawn and I'm concerned that I'll never see these funds. :(
     

Share This Page