ivegas.com & gamblingonlinemagazine.com

wnnaprty

Dormant account
Chat Log
Below is a complete log of the chat session. To save it as a file, select the "Save As..." from the File menu.

* Please enter your question below and press the send button. We will be with you shortly.
customer: Hello. I have registered for a new real money account and uploaded cc info but did not receive the $10 promotional credit to my casino account. Is there something I missed?
* Your chat session has been established.
stephanie: Welcome to iVegas.com! May I have your full name and email please. How may I help you?
customer: Ron Crutcher adventureman25@aol.com
customer: Hello. I have registered for a new real money account and uploaded cc info but did not receive the $10 promotional credit to my casino account. Is there something I missed?

stephanie: Thank you. One moment please.
stephanie: Thank you for your patience. Unfortunately, we are not issuing the sign up bonus at this time. It was only for a limited offer. However please try again sometime at the end of the month.
stephanie: Hopefully, the sign up bonus will be working then.
customer: pardon me?
stephanie: We have stopped issuing the sign up bonus; the sign up bonus was for a limited offered in iVegas.com.
customer: I got a reciept from gamblingonline.com that by subscribing to it I got $10 at ivegas.com
stephanie: Unfortunately, I am unable to issue you a bonus at this time.
stephanie: I'm sorry, we have informed the other customers as well.
customer: not only that but it advertises it again the main page of www.ivegas.com
stephanie: Please try again at September. I understand that but it states for a limited time only.
stephanie: and at this time no bonuses are being issued.
stephanie: Please try again later.
stephanie: We apologize for the inconvenience.
customer: Hmmm, I am dissapointed. I will be issuing a complaint notice on www.casinomeister.com regarding this.
stephanie: I'm sorry that you feel that way.
customer: regardless.....advertisements should BE HONORED
stephanie: Please hold..
customer: ok
stephanie: I apologize, but there's nothing I can do except to wait until the end of September where the bonus will hopefully be up and running.
stephanie: Middle or End of September.
customer: I see
customer: well it is the middle of september now.
stephanie: Sorry the end of September.
stephanie: But I have not heard word from management in regards to the bonus. We will email you once we find out when the bonus will be issued again.
customer: Is there a reason why gamblingonlinemagazine.com as well as ivegas.com are advertising $10 Sign up promos CURRENTLY?
stephanie: At the moment there's a promo a month ago that was emailed to customers in regards to a free $10.00 bonus with assigned pin code. And once this promo is done we will continue issuing free sign up bonuses.
customer: what was the pin code?
stephanie: Pin codes were sent out randomly to customers. Sorry I do not have the pin codes here and support does not issue the pin codes.
stephanie: Please contact support at the end of the month or I'll make a note to email you when the sign up bonus is up and running.
customer: OK well thanks anyway Stephanie. I have to post this on casinomeister.com for the misleading advertising aspect, but I know it's not you personally.
stephanie: For now, if you wish to play at ivegas you may try out other promotions iVEgas offers:
You do not have permission to view link Log in or register now.

stephanie: Again we apologize for the inconvenience. Have a nice day.
stephanie: Thank you for visiting iVEgas.com!
stephanie: Bye for now.
* stephanie has left the session.
* Your chat session has ended.
 

bagofmaggots

Dormant account
what's wrong

Not so sure I agree with your attitude with ivegas. Why not just come back at the end of the month like they asked you to? I won $1,700 from their $10 signup bonus and they were very gracious to me and paid promptly too.
 

Casinomeister

Forum Cheermeister
Staff member
Unfortunately, I think you just clicked through an old banner that should have been changed. This is a reason why casinos should serve their own banners to webmasters; it eliminates this sort of problem since many webmasters have a hard time keeping up with adding new banners when promotions change.

I think the CSR was being quite reasonable, and you shouldn't be ragging on her. She apologized and invited you to come on back when the bonus is active. You don't need to use posting in my forum as a threat. All it does is stress people out, and I think there is enough stress in this world as it is. We really don't need anymore - especially for $10 dollars. Just go back at the end of the month and play then.
 

bagofmaggots

Dormant account
how I did it

I played one of their slots got up to about $50. Then played deces r wild video poker for $5 and hit 4 duces while playing 5 coins ($25) on the first pull. Eventually cashed in $1,700.00. Very good day for me. Fed-ex brought a check in 3 days. Drawn on a U.S. Bank too.
 

greedygirl

Purveyor of Onions
I agree with everything Bryan has said, and would just like to ask one question of wnnaparty...

How do you figure GOM is falsely advertising? Do you believe this is an intentional misrepresentation on their part?

The title of this thread is the of the sort that really creates unneccessary commotion. :mad:
 

Casinomeister

Forum Cheermeister
Staff member
greedygirl said:
The title of this thread is the of the sort that really creates unneccessary commotion. :mad:
Noted and modified.
 

wnnaprty

Dormant account
Original Posting Member Replies to Comments

All of you make valid points and I did not intend to come across as an unreasonable person, so let me further explain. In the original conversation I had with the CSR that I posted on here, I pointed out that not only did a link at www.gamblingonlinemagazine.com refer to the sign up bonus BUT so did the www.ivegas.com webpage. Even when logging onto the site directly and not through a 3rd party banner link, this promotion appeared. Their webpage ALSO advertised (AND STILL IS AS OF 9/20/04, 5 DAYS LATER I MIGHT ADD) the aforementioned sign up bonus as a current promotion. It would be excusable if all it were was an obsolete 3rd party banner link referral, but it wasn't. To continue to advertise and encourage new users to enroll with their personal and credit card information only to dishonor the advertised promotion used to collect this information is a violation of consumer's trust. I think I make a valid complaint considering here we are nearly a week later and they are still advertising this same promotion without honoring it. I spoke to a CSR again tonight about it. It may only be a measly $10 no deposit sign up bonus but it is grouped into an advertisement that offers 4 bonuses, the remaining one's involving deposits. Even if the offer is no longer valid, a reputable casino should honor it for as long as it remains on their main webpage as a sign-up incentive. The fact that it is still being used is a violation of trust in my opinion and therefore legitimately warrants this posting. This also serves to limit the business this casino expects to do because after not honoring the first of the 4 sign up bonuses, who in their right mind would deposit money to take advantage of the remaining 3? Certainly not me, but, this is just my opinion......I also might add that 2 emails to www.ivegas.com support regarding this situation have still gone unanswered as of this the date of this posting.
 
Last edited:

wnnaprty

Dormant account
APPROPRIATE RESOLUTION REACHED original posting member

In a message dated 9/23/2004 7:13:35 AM Pacific Standard Time, management@ivegas.com writes:

Dear Ron,

Please allow me the opportunity to introduce myself. My name is Dayna and I am the manager of customer service for iVegas.com.

I recently came across your posting at http://www.casinomeister.com/forums/showthread.php?t=5529. I reviewed your posting and consulted with our Marketing department. Our marketing department has confirmed that although the bonus offer was suspended temporarily we were still offering $10 Free from iVegas exclusively with Gambling Online Magazine.

Unfortunately that promotion was not properly related to my department and staff which is why you were denied the bonus.

Please accept my apologies for this oversight. I am therefore depositing a $20.00 bonus in your account. $10.00 that you were entitled to and $10.00 to compensate you for this inconvenience. This bonus if being offered under the terms and conditions that were posted on our site at the time you registered as the no deposit bonus terms recently changed.

Thank you for your patience and understanding in this matter.

Sincerely,

Dayna

Manager, Customer Service

Dear Dayna-

I appreciate your professionalism in addressing this matter. I will make certain to post the outcome of this situation in the aforementioned chat thread so that Casinomeister members can also be privy to the resolve. I believe your actions are redeeming and look forward to experiencing what iVegas has to offer.

Sincerely,

Ron Crutcher


Thought all of you out there who have read this or responded to this posting should know the outcome. :thumbsup:
 

padanian

Experienced Member
I didn't know about ivegas casino before reading this post. So I decided to give it a try with the 10 bucks free bonus. The CS was nice and after a while I had managed to fullfill the WR and the $ 10 were 56 or 57: just 3-4 more units to the miimum cash in for the offer. I have to say that the game until that moment had been quite fair. Can you imagine what happened then? It was like a movie seen too many other times. Of course it was just a coincidence, just bad luck... :D
 
Top