Hjälp med översättning

pjotr

Banned User
PABnoaccred
Joined
Jun 1, 2016
Location
Sweden
Hejsan,

Jag har lämnat in en PAB mot ett bolag som tyvärr har utnyttjat mig i mitt spelmissbruk. Jag har bett att få kontot stängt, men bolaget har ej stängt mitt konto utan erbjudit mig förskott på rakeback för att lösa situationer som uppstått när jag förklararat att jag tappat kontrollen och spelat bort alla månadens pengar. Bolaget har efter vetskap om mitt spelmissbruk även lovat att stänga mitt konto vilket de ej heller gjort. Det har varit en flera års process och jag har nu funnit Casinomeister och lämnat in den PAB. Problemet är att all kommunikation med bolaget skett på Svenska och min engelska är inte den bästa. Därför har jag lite svårt att förmedla allla mailkonversationer till denna PAB. Finns det någon vänlig själ som skulle kunna hjälpa mig med detta? Skulle denna PAB gå igenom och jag får igen de insättningar som är gjorda efter det datum jag bett att få kontot stängt så är jag naturligtvis inte sen att ge en fin ersättning som tack för hjälpen.

Hoppas att det finns någon som kan hjälpa mig med detta:)
 

Tirilej

Still a Lady
CAG
MM
Joined
Apr 18, 2009
Location
Sweden
Hejsan,

Jag har lämnat in en PAB mot ett bolag som tyvärr har utnyttjat mig i mitt spelmissbruk. Jag har bett att få kontot stängt, men bolaget har ej stängt mitt konto utan erbjudit mig förskott på rakeback för att lösa situationer som uppstått när jag förklararat att jag tappat kontrollen och spelat bort alla månadens pengar. Bolaget har efter vetskap om mitt spelmissbruk även lovat att stänga mitt konto vilket de ej heller gjort. Det har varit en flera års process och jag har nu funnit Casinomeister och lämnat in den PAB. Problemet är att all kommunikation med bolaget skett på Svenska och min engelska är inte den bästa. Därför har jag lite svårt att förmedla allla mailkonversationer till denna PAB. Finns det någon vänlig själ som skulle kunna hjälpa mig med detta? Skulle denna PAB gå igenom och jag får igen de insättningar som är gjorda efter det datum jag bett att få kontot stängt så är jag naturligtvis inte sen att ge en fin ersättning som tack för hjälpen.

Hoppas att det finns någon som kan hjälpa mig med detta:)
Välkommen hit, men trist att höra anledningen.

Är du säker på att du kommer att behöva förmedla all kommunikation. Jag är säker på att bolaget kan kommunicera med Max här på engelska.
Om du är villig så kan säkert jag eller någon annan svensk se över den kommunikationen som varit och sen föra det viktigaste över till Max om det behövs.

Oavsett utgång så är hjälpen härifrån gratis :)
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Top