1. By continuing to use the site, you agree to the use of cookies .This website or its third-party tools use cookies, which are necessary to its functioning and required to achieve the purposes illustrated in the cookie policy.Find out more.
    Dismiss Notice
  2. Dismiss Notice
  3. Follow Casinomeister on Twitter | Facebook | YouTube | Casinomeister.us US Residents Click here! |  Svenska Svenska | 
Dismiss Notice
REGISTER NOW!! Why? Because you can't do diddly squat without having been registered!

At the moment you have limited access to view most discussions: you can't make contact with thousands of fellow players, affiliates, casino reps, and all sorts of other riff-raff.

Registration is fast, simple and absolutely free so please, join Casinomeister here!

Help with Winner.com Withdrawal

Discussion in 'Casino Complaints - Non-Bonus Issues' started by ollylucas, Sep 15, 2014.

    Sep 17, 2014
  1. ollylucas

    ollylucas Dormant account

    Occupation:
    SEO
    Location:
    Durham, UK
    Hi,

    Cheers for that.

    Yes i asked if their only method of refunding the money back to the card could be amended since there is a technical issue. Since i have self excluded myself i am unable to add another payment method so they can only use the original one. Typical and i expected that response.

    My winnings are a little of half of £12k without giving it away, so not the full amount.

    So at what stage should i expect them to say they will be sending a cheque? its been 7 days since the withdrawal request was made? so will i have to wait a few more weeks and then wait a further 20-30 days for the cheque?

    What advantage is it to them to stall? since they know i can't play with the funds?

    Thanks
     
  2. Sep 17, 2014
  3. dunover

    dunover Unofficial T&C's Editor Staff Member CAG PABnononaccred PABnonaccred PABinit mm3 webmeister

    Occupation:
    International Money Launderer
    Location:
    the bus shelter, opposite GCHQ Benhall
    There is absolutely no 'technical' reason they cannot pay back to a UK visa/debit card. The excuses are stalling tactics. The processor could do this in minutes with the details you provided when depositing with it. Basically as said before, they are messing about until they decide they've enough funds on their balance sheet to issue payment. As you can't play it back, you are low on their list of priorities. IMO Winner casino and their ilk shouldn't be trading at all. The good thing is they can't take UK players very soon.
     
    2 people like this.
  4. Sep 17, 2014
  5. ollylucas

    ollylucas Dormant account

    Occupation:
    SEO
    Location:
    Durham, UK
    Yeah totally agree, i even asked if they were experiencing issues with other winning players - they actually said no! Just makes it more unrealistic in my opinion.

    Doing a bit of digging with Winner and they claim they are licensed by Antigua and Bermuda - yet if you visit their site, there is no mention of either the company or their limited company.

    Whether this Antigua and Bermuda commission is just as false, maybe ill never know.

    Hopefully more and more casinos and sports books like this vanish from accepting any players, never mind the UK.
     
    1 person likes this.
  6. Sep 18, 2014
  7. ollylucas

    ollylucas Dormant account

    Occupation:
    SEO
    Location:
    Durham, UK
    Here are the next two emails i have received:

    Good day to you.

    We are writing this email regarding an update about the on-going issue with the processing of your funds.

    As explained by our Manager, this matter is considered an isolated case which requires further investigation from our Technical department. As much as we would want to provide a specific timeframe we also do not want to establish any false expectations about it.

    The most that Customer Services can do is to send regular follow-ups as what is being done by the Manager handling this case.

    The error originates from the manual processing of your funds. Regardless of any method, be it via card or bank transfer or whatsoever, the error still persists. This technical error is the main concern of the Technical department now. This is more complicated as the account has already been self-excluded so we cannot provide any alternative solution that you can do on your end to withdraw the funds.

    We also want this to be resolved as soon as possible however given the fact that we only wait for the investigation to be completed we are also unable to proceed further.

    We are continuously asking for your patience in this matter.

    Again we apologise for the inconvenience in this matter.


    Should you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact the winner.co.uk Support Team.

    Email: This email is not visible to you.

    Toll Free:
    Phone:
    +44-800-0662-410

    International:
    +6327567876


    Best regards,
    winner.co.uk Team

    followed by this at 5am:

    We are writing you this email regarding your withdrawal related concern.

    We have received a response from our management and that we will contact you soon over the phone and discuss how we can sort this matter.

    We sincerely apologize for all the inconvenience this has caused you.

    Rest assured that we are aware of your concern and that we are working hand-in-hand to resolve this.

    Your patience is very much appreciated.

    Please be advise to keep your phone line open within today so that we can process a phone call.

    Thank you.



    I presume that this is to offer me a cheque, that won't arrive! We will see. Be more shocked if i even receive a call today!
     
  8. Sep 18, 2014
  9. chayton

    chayton aka LooHoo CAG PABnonaccred webmeister

    Occupation:
    Freelance Designer
    Location:
    Edmonton Canada
    "No matter what method we try to use, it keeps displaying 'insufficient funds' from our end." :rolleyes:

    No wait, how about, "Our banking mechanism only allows for funds to travel in one direction."

    Seriously though - if they're having technical problems with one method it shouldn't affect other methods as well.

    I may be wrong but to me it seems like they're stalling you with these unbelievably lame excuses either until they can make enough to pay you - or while they trawl through your play logs desperately looking for an excuse not to pay at all.
     
    1 person likes this.
  10. Sep 18, 2014
  11. ollylucas

    ollylucas Dormant account

    Occupation:
    SEO
    Location:
    Durham, UK
    Yes - quite infuriating - i feel I'm releasing on here and biting my tongue when i speak with them, so please forgive me!

    On three occasions too whilst playing blackjack - i had 3 or 4 hands in play and when it was about to deal it would crash. I have a poor internet connection at the time, but these games would just vanish. Ive noticed other casinos reload the game and actual show you the final hands - now if i lost, fair enough, at least i got to see which hands beat me. With Winner - nothing, just a big loss of funds.

    I hope people find these messages and stay away from Winner.com

    I notice Winner spend a lot of money with Google Adwords trying to get business, same with Facebook - funny that i own a Web Development company, this does have its advantages.
     
  12. Sep 18, 2014
  13. chayton

    chayton aka LooHoo CAG PABnonaccred webmeister

    Occupation:
    Freelance Designer
    Location:
    Edmonton Canada
    Your best bet is to remain polite and yet persistent. I was reading on askgamblers about a case where it took them almost a YEAR of messing around to pay a player less than $3K. :( Not good.
     
    1 person likes this.
  14. Sep 18, 2014
  15. ollylucas

    ollylucas Dormant account

    Occupation:
    SEO
    Location:
    Durham, UK
    Well spoke to them - i had to log in, withdraw the funds myself, log back out - they then closed the account and it seems to have worked this time. Also got this email:

    Thank you for playing at winner.

    We have received your withdrawal request for the total amount of £12,000.00.

    Please be advised that your transaction request code is: 604xxxx.

    Please note that we reserve the right to refund money by way of any payment method through which you have deposited, up to the total amount you deposited, in accordance with international banking regulations.

    Sincerely,

    winner Finance Team


    Hopefully a positive email for once.

    If i get this money within a week or two i will take back anything negative towards winner and put it down to experience and an error after all at their end! Possibly :eek2:
     
  16. Sep 18, 2014
  17. chayton

    chayton aka LooHoo CAG PABnonaccred webmeister

    Occupation:
    Freelance Designer
    Location:
    Edmonton Canada
    hmmmm well I wish you lots of luck. :thumbsup: Keep us posted.
     
  18. Sep 18, 2014
  19. 3jokers

    3jokers Webmeister webmeister

    Occupation:
    Gambling Affiliate
    Location:
    Pembroke, Malta
    A good sign is that Winner offer NetEnt games now which means they have to obey to NetEnts high standards. If they continue with slow payments/no payments they could lose the right to offer NetEnt games. Hopefully you get your money soon.
     
    2 people like this.
  20. Sep 18, 2014
  21. dunover

    dunover Unofficial T&C's Editor Staff Member CAG PABnononaccred PABnonaccred PABinit mm3 webmeister

    Occupation:
    International Money Launderer
    Location:
    the bus shelter, opposite GCHQ Benhall
    The bit I highlighted is total bullcrap. 'Manual Handling' so that's a convoluted way of saying 'someone f*cked-up.' Well, they can jolly well unf*ck it too. Then again, that's if you believe this spiel.
    SE doesn't complicate anything at all. It just means YOU can't access the account, there's little to stop CS looking into it or manually entering alternative payment details into their system to their processor, at your behest over the phone.
    It seems they may have done this now as they've run out of excuses. If this was an accredited site you'd have a CS/rep bending over backwards to speedily arrange alternative payment method, and with expediency too.
    I hope they pay you shortly, and don't feel the need to say nice things on here and be forgiving AFTER you've been paid, because it simply ain't good enough and gives the wrong impression to readers.
    WINNER CASINO SHOULD BE AVOIDED!
     
    2 people like this.
  22. Sep 18, 2014
  23. vinylweatherman

    vinylweatherman You type well loads CAG MM

    Occupation:
    STILL At Leisure
    Location:
    United Kingdom
    Which is EXACTLY what you wanted in the first place.

    Notice how they have repeatedly used your self exclusion as a reason why other methods can no longer be tried, like you logging in and changing your preferred method of withdrawals.

    You will just have to sit tight for now.

    However, if it starts to look like they are stalling again, just ask them politely to hurry it up as you are anxious to get this resolved before the new UK rules come into effect on Oct 1st because you are worried that this might make it harder for them to complete the payment.

    If they say the UK rules will not stop them from taking your custom, politely believe them, and ask them to hurry it along so that you may play again.

    If paid, you can then tell them that you are just waiting for the mandatory seal to appear on their website before you will make a further deposit as you are worried that YOU will get into trouble for playing at a site without a licence. (It will never appear, they can wait whilst YOU stall for weeks on end over your next deposit, which will be after they agree to lift your self exclusion).

    It's likely that they WILL be forced out of the UK, by Playtech, who will find itself under scrutiny over whether operators in "black markets" are able to use it's software.
     
    1 person likes this.
  24. Sep 19, 2014
  25. Vegasbum

    Vegasbum Senior Member

    Occupation:
    Teacher
    Location:
    Ontario
    By self excluding yourself you are telling the casino they will NOT have a chance to win back their money. So it really does not matter to them if you are not happy. I of course wish you luck but might be a long battle ahead. I hope not.
     
    1 person likes this.
  26. Sep 19, 2014
  27. stokes

    stokes Experienced Greenhorn

    Occupation:
    Sorcerer
    Location:
    Springfield
    I have just checked my mails and found I had a withdrawal of 2100 USD in March.

    I had received the same mail as you on 4th of March:

    Dear xxx,

    Thank you for playing at winner.

    We have received your withdrawal request for the total amount of $2,100.00.

    Please be advised that your transaction request code is: 5393504.

    Please note that we reserve the right to refund money by way of any payment method through which you have deposited, up to the total amount you deposited, in accordance with international banking regulations.

    Sincerely,

    winner Finance Team


    Then I got this mail on the 7th of March:


    Dear xxx,

    Thank you for choosing winner.

    We are glad to inform you that we have processed your withdrawal request, code 5393504, for the total amount of $2,100.00.

    For your convenience, please note the withdrawal details:

    Credit Card/s:

    52...5114 has been credited a total of $2,100.00 and will be shown on your credit card statement as Redfinger Trading 808-1203-498.


    Sincerely,

    winner Finance Team


    I think you will get similar confirmation latest by Monday.
     
  28. Sep 19, 2014
  29. ollylucas

    ollylucas Dormant account

    Occupation:
    SEO
    Location:
    Durham, UK

    Yes - got exactly the same emails ;) See below, both within a couple of hours of each other yesterday:

    Thank you for playing at winner.

    We have received your withdrawal request for the total amount of £12,000.00.

    Please be advised that your transaction request code is: 6048096.

    Please note that we reserve the right to refund money by way of any payment method through which you have deposited, up to the total amount you deposited, in accordance with international banking regulations.

    Sincerely,

    winner Finance Team



    Then this one:



    Thank you for choosing winner.

    We are glad to inform you that we have processed your withdrawal request, code 6048096, for the total amount of £12,000.00.

    For your convenience, please note the withdrawal details:

    Credit Card/s:

    476220...1311 has been credited a total of £12,000.00 and will be shown on your credit card statement as Rapidlane Services ltd. 8000663159.


    Sincerely,

    winner Finance Team
     
    2 people like this.
  30. Sep 19, 2014
  31. stokes

    stokes Experienced Greenhorn

    Occupation:
    Sorcerer
    Location:
    Springfield
    Then it is only some time to show up in your card's balance. For me it takes about 2 days.
     
    1 person likes this.
  32. Sep 19, 2014
  33. ollylucas

    ollylucas Dormant account

    Occupation:
    SEO
    Location:
    Durham, UK
    Yeah hopefully tomorrow or by Monday i would've thought. That's what normally happens with other online casinos. We will see :)

    Hopefully they have seen the comments on this post and prevent it from happening to someone else. Doubt it though.
     
  34. Sep 19, 2014
  35. dunover

    dunover Unofficial T&C's Editor Staff Member CAG PABnononaccred PABnonaccred PABinit mm3 webmeister

    Occupation:
    International Money Launderer
    Location:
    the bus shelter, opposite GCHQ Benhall

    Well that's good news it seems. They are in the 'not recommended' section but mainly due to their adherence to the silly instalments they would pay (like about 40 other PT casinos) in the event of a huge jackpot win. They do not IIRC have a long record of non-payment, just slowness.
     
  36. Sep 19, 2014
  37. spintee

    spintee Meister Member webby mm2

    Occupation:
    gambler :)
    Location:
    Northants
    I thought theses guys are related to winner bingo ? As bingo been adverstised on U.K t.v recently
     
  38. Sep 19, 2014
  39. dunover

    dunover Unofficial T&C's Editor Staff Member CAG PABnononaccred PABnonaccred PABinit mm3 webmeister

    Occupation:
    International Money Launderer
    Location:
    the bus shelter, opposite GCHQ Benhall
    They are.

    They aren't rogues in the true sense we associate with the word on here, but let's say at the 'lower end of the market' compared to what we would expect from an accredited site.
     

Share This Page