1. By continuing to use the site, you agree to the use of cookies .This website or its third-party tools use cookies, which are necessary to its functioning and required to achieve the purposes illustrated in the cookie policy.Find out more.
    Dismiss Notice
  2. Dismiss Notice
  3. Follow Casinomeister on Twitter | Facebook | YouTube | Casinomeister.us US Residents Click here! |  Svenska Svenska | 
Dismiss Notice

Poll:Best Screenshot of the Month?



Candidates Revealed...Cast your vote!.
Dismiss Notice
REGISTER NOW!! Why? Because you can't do diddly squat without having been registered!

At the moment you have limited access to view most discussions: you can't make contact with thousands of fellow players, affiliates, casino reps, and all sorts of other riff-raff.

Registration is fast, simple and absolutely free so please, join Casinomeister here!

Golden Tiger retoactively changes terms and conditions and won't return my deposit

Discussion in 'Online Casino and Poker Complaints - old section' started by john_nova, May 28, 2004.

    May 28, 2004
  1. john_nova

    john_nova Dormant account

    I recently made a deposit at Golden Tiger casino after recieving an email with a bonus offer. I opened a new account and made a $500 deposit but was told that I had a previously opened an account with them. My mistake.....i had forgotten that over a year ago I did open an account.....I asked support to put my $500 deposit in my original account and of course I did not receive a bonus. Some weeks later after sending all requested documents I attempted to cash out my deposit but it was denied. For two months now Golden Tiger has given me the run around. This was their latest email

    Hi XXXX,

    We have reviewed your casino account , and you did receive a bonus of $50 on
    31st January 2003.

    As per the terms and conditions , if a bonus is redeemed you must meet wagering
    requirements to cashin.

    Once wagering requirements have been met , we will be able to process your
    cashins.

    Regards
    Andrew
    Accounts Dept

    When I opened up my original account well over a year ago I made a $100 deposit and received a $50 bonus. I meet the w/r (I believe it was 3x b+d) and cashed out. No problems whatsoever. However, Golden Tiger has told me that they made a mistake on my withdrawl and should not have processed my cash in because I did not meet wagering requirements. Therefore (according to their logic) I must meet previous wagering requirements on my current $500 deposit. They also told me that their wagering requirements have always been 15x b+d and were never 3xb+d. I'm sure there are people out there who can vouch for me.

    They refuse to send me back my deposit unless I wager a ridiculous amount which I refuse to do since I did not recieve a bonus and I met the wagering requirements on my initial bonus.

    Just wanted to give players a heads up that Golden Tiger casino and their sister casinos lie and use unethical tatics as a means of forcing players to play at their casinos under false terms and conditions. Just wanted to inform everyone at Casinomeister to think twice about playing at these casinos.

    Thanks!
     
  2. May 28, 2004
  3. sw2003

    sw2003 Dormant account

    Location:
    somewhere :)
    On the other hand I have played at Golden Tiger as well as others within the
    same group. I have no problem whatsoever. I thought their gameplay was
    fair. The cashout wasn't the fastest of all casinos but you would be paid
    in about 5 days excluding weekend. They also gave you free cash
    every now and then.

    I have only played recently so I don't know about any WR as low
    as 3x(D+B).
     
  4. Jun 3, 2004
  5. john_nova

    john_nova Dormant account

    Just wanted to give everyone a quick update.....

    Hours after posting my original thread i received this email from Golden Tiger Casino Support:

    Hello XXXX

    Further to your recent query regarding your withdrawal at Golden Tiger Casino we
    wish to confirm that the amount of $500.00 will be processed to your NETeller
    account today (5/28). We advise this may take 1-2 business days to reach your
    account.

    Please be advised that our payments department have sent you an email in error,
    stating that wagering must be met prior to your withdrawal. We ask that you
    ignore this correspondence.

    If you have any queries, please do not hesitate to contact our Support Team.

    Kind Regards
    Darren

    Casino Support

    I was happy to recieve the email but I still have not recieved the withdrawl in my neteller account and its been almost a week.

    Just wanted to update everyone on the situation and remind them that this may not be a desirable casino group.

    Meister....thanks for your help....any news from your end?
     
  6. Jun 3, 2004
  7. ShadyPlayer22

    ShadyPlayer22 Dormant account

    Location:
    east coast USA
    update us if/when you get it
     
  8. Jun 10, 2004
  9. john_nova

    john_nova Dormant account

    Update.........it had been 2 weeks and I have still not been paid by this casino. This is the most recent email I received:

    Hello XXXX,

    Thank you for contacting Casino Support with regards to your recent withdrawal
    for $500.00.

    Your withdrawal has now been processed and this amount has been refunded to you
    as follows:

    Neteller 05/28/04

    Please allow up to 2 business days for funds to reach you. Should you not
    receive the refund of your withdrawal within this timeframe, please call Casino
    Support or email us at This email is not visible to you.

    Casino Support

    It has been a few days since I received this email and almost 2 weeks since they processed my cash-in but I still have not seen my $500 deposit. They have even started to ignore my emails asking for some sort of confirmation that the sash-in was processed.

    Casinomeister........I already pitched a bitch.......I was wondering if you had any new information. I was hoping that you could take a look into this......obviously there is something very fishy going on and I can't seem to make any headway with them.

    Thanks for your help.
     
  10. Jun 11, 2004
  11. Casinomeister

    Casinomeister Forum Cheermeister Staff Member

    Occupation:
    Homemaker
    Location:
    Bierland
    Sorry John for not getting back to you - but I'm in the midst of packing :D

    I'm also in the process of contacting the casino - have you tried their toll free number yet?

    USA: 1 888 942 7466
    CANADA: 1 866 312 7466
    UK: 00800 8222 7466

    Give them a yell and give us an update here. Thanks!
     
  12. Jun 12, 2004
  13. thesmacker

    thesmacker Most Annoying Forum Member of 2006

    Johnny, I talked to the people at casino rewards and the payment should be made today. Please reply and let me know if this was done. Apparently they were having problems with your neteller email but have rectified the situation and all should be taken care of.
    Cheers
     
  14. Jun 12, 2004
  15. jetset

    jetset Ueber Meister CAG

    Occupation:
    Senior Partner, InfoPowa News Service
    Location:
    Earth
    Johnny posted at WOL as well as here, and my contacts advise that the original problem was caused by some confusion over email and Neteller addresses.

    This number nt178**** (last four digits left out for confidentiality) identified the payment.
     
  16. Jun 12, 2004
  17. john_nova

    john_nova Dormant account

    Jetset....Guru.....Meister....thanks for you help......i did receive the payment and they said said it was a mix up with my neteller email address. It would have been nice if they contacted me with this problem but who cares.....water under the bridge.

    Again thanks for your help.
     

Share This Page