1. By continuing to use the site, you agree to the use of cookies .This website or its third-party tools use cookies, which are necessary to its functioning and required to achieve the purposes illustrated in the cookie policy.Find out more.
    Dismiss Notice
  2. We have updated our Privacy Policy and Terms of Use, effective May 25, 2018. These changes were made primarily in preparation for the EU’s new data privacy law, the General Data Protection Regulation (GDPR). Please take a look here

    Dismiss Notice
  3. Follow Casinomeister on Twitter | Facebook | YouTube | Casinomeister.us US Residents Click here! |  Svenska Svenska | 
  4. Sister site to Casino Max launches

    Roaring 21 has just launched - sister casino to Casino Max, and they have a special promotion for you!! .They are in the Baptism by Fire - you can check them out here: Roaring 21 BBF and special promo.


    Dismiss Notice
Dismiss Notice

Codeta New Feature: Skill ScoreTM

The Codeta Tech team has developed based on a reasearch with our table game players. A feature that no other operator has on offer, a feature that is there to help our players to become better table game players whether you are experienced or a totally new to table games...

Dismiss Notice
REGISTER NOW!! Why? Because you can't do diddly squat without having been registered!

At the moment you have limited access to view most discussions: you can't make contact with thousands of fellow players, affiliates, casino reps, and all sorts of other riff-raff.

Registration is fast, simple and absolutely free so please, join Casinomeister here!

Fortune Lounge

Discussion in 'Casino Complaints - Non-Bonus Issues' started by hbears341, Oct 31, 2006.

    Oct 31, 2006
  1. hbears341

    hbears341 Experienced Member

    Occupation:
    I QUIT
    Location:
    Somewhere
    As a VIP member at Fortune Lounge I have to say they're being a major pain right now. Their support "system" was down for over 6 hours this morning for maintence so they couldn't access anyone's account. I have a $1,000 withdraw request in that was supposed to be in my neteller account this morning. When I woke it wasn't there so I tried to contact them. All morning and most of the afternoon they told me they couldn't access my information due to routine maintenance. Not only that, but their VIP live chat service isn't available either. :mad:

    Needless to say I'm still waiting on my $1,000 to be put into my neteller account (which is late). Sure isn't a very good way to treat your VIP's. :mad:
     
    1 person likes this.
  2. Nov 1, 2006
  3. fortunelounge

    fortunelounge Accredited Casino Representative

    Occupation:
    Operations Manager
    Location:
    South Africa
    hbears341:

    As explained to you, our back office system was down due to maintenance done by MicroGaming. This was completely beyond our control.

    Your cash-in was processed this morning and should be in your Neteller account already. This is still within the 24 hour period one of our VIP agents quoted you when you were on live chat with him (I have checked our chat system and it we did not have any downtime). I see that you were also given a $50 comp for the inconvenience while our systems were down.

    We regret the inconvenience you suffered. I am sure you will agree that this is an exception as I noticed that all your previous cash-ins were flushed on request and that you have never experienced cash-in delays before (all cash-ins paid within 24 hours).

    VP Operations
    Fortune Lounge
     
    1 person likes this.
  4. Nov 1, 2006
  5. Cynthia777

    Cynthia777 Senior Member

    Occupation:
    working
    Location:
    My house
    hbears...did you end up having it in your account as they said (just curious)?

    Not to play devil's advocate here, but I play there frequently and do remember seeing a notice about downtime (and something about possibly involving Neteller). I'm not a VIP there yet but have had a couple of positive experiences with them, in fact none that were negative in any way..and they are usually very prompt. Hope it all worked out...
     
  6. Nov 1, 2006
  7. hbears341

    hbears341 Experienced Member

    Occupation:
    I QUIT
    Location:
    Somewhere
    This was the first negative experience I had with them. The downtime (too me), was excessive.

    It took two days, but it was in my account this morning.
     

Share This Page