For all the iNetbet haters.....

me_and_ed

Paleo Meister (means really, really old)
CAG
MM
Joined
Jun 2, 2006
Location
Vancouver
Looking back at all the negative Inet issues, NONE have ever had an issue with payouts, as a matter of fact most express the disppointment that they are torn due to ultra fast payments, its always been the communication issues. I have never waited more than 24 hrs to be paid by them. With all the negative posts regarding slow payments from numerous casino's I think its great you are getting your $$ quick!!
 

chuchu59

gambling addict
PABnonaccred
CAG
PABinit
Joined
Sep 26, 2004
Location
SOMEWHERE IN ASIA
Wire received on the third business day after requesting cashout. :thumbsup:

I am an Inetbet hater but that's only where support is concerned. Cashout times were never an issue and I believe few, if any, who expressed disapproval with them stated they were slow in payments.
 

zeledrith

Dormant account
Joined
Jan 17, 2011
Location
Singapore
I agree on the slow support, they say a reply within minutes, but it seems to be more like hours.

I was given a $10 free chip, cleared WR and max cash out $100 but I cannot even park it in withdrawals because I was not verified.

Sent documents, and they said my ID was 17 years old and cannot be used, but it is the official national ID used in my country, we don't need to update it.

Still waiting as of now.

Not having a live chat or phone option really drags on the issues.

So now I am stuck with $100 in my account, and I cannot deposit more as I imagine it will be stuck with a max cash out clause since it will fall on top of my current balance.
 

Przecinek

Dormant account
Joined
Dec 17, 2007
Location
Respect-land
Feels like this topic is targeted towards the likes of me :rolleyes:

Sooo...my answer is simple: I don't see this as any kind of proof for anything?

Most people with negative attituted towards Inetnet do not question their withdrawal times.

It's their support, lack of respect towards customers, "we know better" attitude, non-responsiveness and blaming it on google (gmail) that is the problem.

If you're from US then I can understand you have limited options (still... there's 3dice and others) but in general: there's a ton of different casinos out there that will wire your winnings in 3 days, and won't treat you like a piece of garbage when you run into some problems.

And I'm sure there's a lot of people including myself that have been paid within 24h or less ...after being given 3 months of runaround lol. Being asked to send documents that were sent over and over again many times etc... I'd rather wait a bit longer and get treated with respect.

/P out :thumbsup:
 

Nifty29

Dormant account
Joined
Jun 20, 2001
Location
Turn right, then right. then right again
Feels like this topic is targeted towards the likes of me :rolleyes:

Sooo...my answer is simple: I don't see this as any kind of proof for anything?

Most people with negative attituted towards Inetnet do not question their withdrawal times.

It's their support, lack of respect towards customers, "we know better" attitude, non-responsiveness and blaming it on google (gmail) that is the problem.

If you're from US then I can understand you have limited options (still... there's 3dice and others) but in general: there's a ton of different casinos out there that will wire your winnings in 3 days, and won't treat you like a piece of garbage when you run into some problems.

And I'm sure there's a lot of people including myself that have been paid within 24h or less ...after being given 3 months of runaround lol. Being asked to send documents that were sent over and over again many times etc... I'd rather wait a bit longer and get treated with respect.

/P out :thumbsup:

Who was treated "like a piece of garbage"?. It's a very strong statement, and thus requires some evidence IMO.

Many of the instances in the forum where support has been short or stand-offish (I've not seen swearing or personal insults or outright rudeness) has shown, after the casino provides their side, that the player involved has been very rude and offensive and downright unreasonable. Most operators have a "the customer is always right" policy and will absorb everything thrown at them.....whereas inetbet (IMO) has a "the customer is right when they're right, and if they're rude it won't be tolerated" policy.

I can understand their position, especially after seeing some of the filth that's been emailed to them over the years, but I also understand that some people don't like it and fair enough too.

So, are you an inetbet hater, or an inetbet hater hater hater? :D
 

PNEFOREVER2

Dormant account
Joined
Jun 3, 2011
Location
Preston,lancs
When I read the title of this thread I thought the op was going to state they had implemented a new form of support chat or something.

Its this many people have an issue with-not their payouts.
 

zeledrith

Dormant account
Joined
Jan 17, 2011
Location
Singapore
It is more like, iNetBet replied but their response does not make sense.

They requested more docs, and a signature on their form and I did that hours ago, sent it to them and once again wait for a reply.

Just received an email telling me they need the signature on the form and updated docs again.

They also keep asking me for a credit card that I use to deposit at their casino.

I use only Skrill for deposits and withdrawals and no credit card is involved in any process.

How do they want me to provide something to them when I don't use it at their casino?

I'm almost wondering if they actually read their mails.
 

emily_hanson

Casino Representative
Joined
Jul 24, 2002
Location
London
Verification

Hi Zeldrith
I have looked into your case and we are simply trying to verify your account as we have never done so in the past.
You have deposited via credit cards, they were used the last time you made a deposit, however more importantly you sent in ID that is 17 years old for when you were about 11 years of age, also with no signature and no address.
If you could comply with accounts request we can then get your intended withdrawal settled.
Thank you for your assistance.
Kind regards
Emily
 

Nifty29

Dormant account
Joined
Jun 20, 2001
Location
Turn right, then right. then right again
Hi Zeldrith
I have looked into your case and we are simply trying to verify your account as we have never done so in the past.
You have deposited via credit cards, they were used the last time you made a deposit, however more importantly you sent in ID that is 17 years old for when you were about 11 years of age, also with no signature and no address.
If you could comply with accounts request we can then get your intended withdrawal settled.
Thank you for your assistance.
Kind regards
Emily

C'mon zeledrith.

ID from when you were ELEVEN???

Time to stop the mucking around and provide some proper ID, and cease accusing them of "not reading emails" and other nonsense.

Interesting how hearing the actual facts shows your posts in a totally new light.
 

zeledrith

Dormant account
Joined
Jan 17, 2011
Location
Singapore
FYI the same ID they are not accepting is my official national ID, there is no requirement to update this and I would have to pay to do so myself If I wanted to.

This is the same ID that a bank accepted to loan me $844,000 for a house I just purchased.

It is also the official ID police will ask for if they need to verify your identity.

I went ahead to send my passport as well, but they are not accepting that either, as it does not have a signature.

Your birth certificate is as old you are, but it does not make it any less legitimate does it?


Secondly, they are asking for a credit card used last year in July 2011.

I no longer use that credit card and to be honest I wouldn't be sure which one was it.

This was also not a direct credit card deposit I made to them previously as my banks block gaming transactions.

It is I believe through a third party that processes it to them.


Lastly, I just sent the exact same documents to Golden Riveria casino on the same day and got them all accepted. Even got a phone call to thank me and tell me all is in order.

This was also the case for 32RED, High Noon, Intercasino, Nordicbet and many others years ago.


Hopefully now you can appreciate or understand my frustrations?

I am made to seem like the uncooperative one, when I just spent a major part of my day running around getting the various documents ready for this measly $100 withdrawal.

If you think I'm not right to feel a little annoyed, I hope this shit happens to you ten-fold.
 

chuchu59

gambling addict
PABnonaccred
CAG
PABinit
Joined
Sep 26, 2004
Location
SOMEWHERE IN ASIA
C'mon zeledrith.

ID from when you were ELEVEN???

Time to stop the mucking around and provide some proper ID, and cease accusing them of "not reading emails" and other nonsense.

Interesting how hearing the actual facts shows your posts in a totally new light.

Different countries have different systems so it is possible that Zeledrith's ID was issued to him when he was 11 and the Government did not require him to update it. However, given that most casinos require a player to be at least 18/21 Zeldrith should make an effort to get a current ID issued to him as other casinos may require the same.
 

emily_hanson

Casino Representative
Joined
Jul 24, 2002
Location
London
If you think I'm not right to feel a little annoyed, I hope this shit happens to you ten-fold.

Zeledrith
With respect I do not think that is called for or necessary, civility costs nothing.
Your passport was accepted around 30 minutes ago, as have been the credit card copies you have just sent in, that you stated previously you never had or indeed had used.
You will now hear from our accounts department in a short while.
Regards
Emily
 

LaHutti

Sr. ÜberUnter Ass. Man.
PABaccred
PABnonaccred
Joined
Mar 19, 2008
Location
East and West
Now now ... I'm sure you all understand, that an online casino (specificly and only Inet ofcourse) HAS to request way more ID verification than the country, that this dude is from. The fact that the state, the police, and every other casino is happy with the ID he can provide, doesn't mean that it's good enough for Inet, does it ? :what:
It IS indeed funny how, when ALL the facts come on the table, the story becomes excactly as stupid as it was, when when the guy first posted it.
 

zeledrith

Dormant account
Joined
Jan 17, 2011
Location
Singapore
Civility goes out the window when I am accused of not cooperating, as well as a misspelling of my name in official e-mail replies from customer service.

My ID might have been issued 11 years ago, but it still shows my name, date of birth, even my blood type.

Can't blame me if my country doesn't require an update of my ID or a signature on my passport, nowadays its mostly scanned or biometric anyway.

They told me they deal with many others from my country, I would believe they would have seen many IDs like mine.


Anyway, I'm glad they finally resolved the issue.

I'm just posting a play by play of my experience.

If a customer feels this way, shouldn't the customer service be improved?

I have been working in the customer service line for 7 years and this is really abysmal.

Not a touch of understanding, clarification or empathy.


If really necessary I can list out all the back and forth replies and the time frame for you guys to judge, but honestly, I don't think its worth the time.

This is just the more recent one which appalled me.

Cheers,
Kelvin

*
Dear Kevin

If you do not wish to send in documents then simply say so, then we can desist in these back and forth emails.

If you did not use a credit card would you care to explain how you deposited with your ICP account, which also happened to be the last time you made a deposit in July 2011.

We have many players from Singapore and they have all supplied documents that were satisfactory, so I am at a loss as to why you cannot.

Please confirm.

Thank you.

CSR Jane
iNetBet Support
*
 

zeledrith

Dormant account
Joined
Jan 17, 2011
Location
Singapore
If it was worded like this it might turn out better, just my 2cents -

Dear Kelvin,

Sorry for any inconvenience caused.

We do this verification for your own safety and security.

You might not have remembered but you made a deposit via ICP last year in July 2011 which was awhile ago.

That would have been done with a credit card transaction.

If you could furnish that credit card front and back which will include your signature we can get this resolved for you immediately.

Warmest Regards,
iNetBet CSR
 

Nifty29

Dormant account
Joined
Jun 20, 2001
Location
Turn right, then right. then right again
Now now ... I'm sure you all understand, that an online casino (specificly and only Inet ofcourse) HAS to request way more ID verification than the country, that this dude is from. The fact that the state, the police, and every other casino is happy with the ID he can provide, doesn't mean that it's good enough for Inet, does it ? :what:
It IS indeed funny how, when ALL the facts come on the table, the story becomes excactly as stupid as it was, when when the guy first posted it.

Sorry to burst your bubble there lahutti......but NO online casino is going to accept ID that doesn't contain at least one that includes a photo....and neither should they. The only stupid part is anyone thinking a piece of paper that is 17 years old with no signature or photo is going to be accepted by ANYONE from another country, especially an online operator.

Just because the ID is OK in whereverville doesn't mean it is definitive proof of your identity. We have ID here that is acceptable within states and the country, but wouldn't cut the mustard anywhere else, because overseas entities don't have access to internal databases for cross matching.

I think the OP was just trying to get the casino to accept his ID by making a fuss in public.....and it is certainly more likely given the "hope this shit happens to you tenfold" comment which says a lot about them and their attitude.

PS the email from Jane was, quite rightly, asking to stop pissing and moaning about what they clearly were NOT going to accept and send something they WILL....which you were obviously able to, so why didn't you just DO it? No wonder CSRs get snippy.
 

LaHutti

Sr. ÜberUnter Ass. Man.
PABaccred
PABnonaccred
Joined
Mar 19, 2008
Location
East and West
I agree that it seems odd, that any country would use/provide ID as described. no argument there Nifty, so my bubble is intact.
I thought I read, that the guy sent in his passport as well as the mentioned ID tho.

I've been playing in at least 4 casinos for many years, without ever having to provide ANY form of ID btw, so providing the 2 sets of ID he has available, (and is considered valid proof of ID where he lives) and still not make the casino happy, seems at least as odd as the ID in question, and screams "just because we can", to me.

At best it seems like some casinos make a big fuss of it, for no particular reason, other than "because they can", Inet apparently being one of those.
My suggestion to the guy would be to move on, if it seems to be impossible to make them happy, with what he already provided.

Sorry to burst your bubble there lahutti......but NO online casino is going to accept ID that doesn't contain at least one that includes a photo....and neither should they. The only stupid part is anyone thinking a piece of paper that is 17 years old with no signature or photo is going to be accepted by ANYONE from another country, especially an online operator.

Just because the ID is OK in whereverville doesn't mean it is definitive proof of your identity. We have ID here that is acceptable within states and the country, but wouldn't cut the mustard anywhere else, because overseas entities don't have access to internal databases for cross matching.

I think the OP was just trying to get the casino to accept his ID by making a fuss in public.....and it is certainly more likely given the "hope this shit happens to you tenfold" comment which says a lot about them and their attitude.

PS the email from Jane was, quite rightly, asking to stop pissing and moaning about what they clearly were NOT going to accept and send something they WILL....which you were obviously able to, so why didn't you just DO it? No wonder CSRs get snippy.
 

bpb

Banned User - repeated violations of rule 1.14 (tr
PABnonaccred
PABnorogue
Joined
Jun 17, 2004
Location
Haverhill
What's the point of verifying a credit card deposit made 9 months ago? The chargeback window is long gone. Inetbet got their money from that deposit free and clear from ICP a long time ago.

I can see the conversation now

"We need a copy of your credit card."
"I deposited 9 months ago. I don't have that card anymore. Didn't you receive the funds? Are you afraid you're going to lose them?"
"We need a copy of your credit card."
"Why? The purpose of obtaining a copy of my card is to ensure that the charges were legitimate and to reduce the likelihood of those charges being reversed and your casino being stiffed. That obviously isn't the case here."
"We need a copy of your credit card."
"Can you please try to apply some logic and common sense here and see that you gain absolutely nothing by having a copy of the card I used to deposit?"
"We need a copy of your credit card."
"Why?"
"Fuck you ... that's why"
 

chuchu59

gambling addict
PABnonaccred
CAG
PABinit
Joined
Sep 26, 2004
Location
SOMEWHERE IN ASIA
Zeledrith
With respect I do not think that is called for or necessary, civility costs nothing.
Your passport was accepted around 30 minutes ago, as have been the credit card copies you have just sent in, that you stated previously you never had or indeed had used.
You will now hear from our accounts department in a short while.
Regards
Emily

Civility costs nothing but IMO this is a scarce commodity for some of your CSR support staff.
 
Top