energy casino . my experience. just horrible

dingmj

Full Member
PABaccred2
Joined
Sep 4, 2021
basically they took your money don’t credit to your account. today i deposited 6 times $250 paysafe card to energy casino. i only get credit $1250 . of course their live support is offline . so i emailed the support . get a reply
:According to our system, today only 5 deposits were made in the amount of 250 CAD. You can check it yourself as well under PAYMENTS HISTORY.
lol if their system works properly i should get credit of $1500 . of course their system says 5 times .

and then they ask me talk to paysafe. lmao . i paid through their site . the money took off my paysafe card why i need talk to paysafe ?

$250 isn’t a big deal . just not something they should do
 

MarcoEnergy

EnergyCasino Representative
Joined
Mar 15, 2018
basically they took your money don’t credit to your account. today i deposited 6 times $250 paysafe card to energy casino. i only get credit $1250 . of course their live support is offline . so i emailed the support . get a reply
:According to our system, today only 5 deposits were made in the amount of 250 CAD. You can check it yourself as well under PAYMENTS HISTORY.
lol if their system works properly i should get credit of $1500 . of course their system says 5 times .

and then they ask me talk to paysafe. lmao . i paid through their site . the money took off my paysafe card why i need talk to paysafe ?

$250 isn’t a big deal . just not something they should do
Hi @dingmj I'm sorry to hear about your case. I've contacted you via private message to further investigate what happened.

Regards,
 
Top