1. Follow Casinomeister on Twitter | Facebook | YouTube | Casinomeister.us US Residents Click here! |  Svenska Svenska | 
  2. By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. You can find out more by following.Find out more.
    Dismiss Notice
  3. Sister site to Casino Max launches

    Roaring 21 has just launched - sister casino to Casino Max, and they have a special promotion for you!! .They are in the Baptism by Fire - you can check them out here: Roaring 21 BBF and special promo.


    Dismiss Notice
Dismiss Notice
REGISTER NOW!! Why? Because you can't do diddly squat without having been registered!

At the moment you have limited access to view most discussions: you can't make contact with thousands of fellow players, affiliates, casino reps, and all sorts of other riff-raff.

Registration is fast, simple and absolutely free so please, join Casinomeister here!

Don't play at www.wildvegascasino.com

Discussion in 'Online Casino and Poker Complaints - old section' started by tableplay, Oct 25, 2005.

    Oct 25, 2005
  1. tableplay

    tableplay Dormant account

    Occupation:
    analyst
    Location:
    california
    I deposited $30 there and met all their wagering requirements. When I tried to cashout $210 they said I could only cashout $75. When I tried to cash out $75 they said it was bonus and couldn't be cashed out which is absurd because it was all winnings and showed up as a winnings balance. Also their 800 number posted leads to a different number and their support e-mail bounces. Responses from the help desk take eons. Please see the help desk thread below and you will see the contradictions about the $75 and the time it takes to even get a response:

    Date From Question / Answer
    8/2/2005 7:05:06 PM USER Hi, to date I have not received any of my withdrawal attempts, even those which have a completed status. Please honor my withdrawal attemps at your earliest convenience.
    8/2/2005 8:04:37 PM ADMIN Hiya,

    Your ticket has been forwarded to the concerned department.

    Regards,

    Support.
    9/12/2005 4:47:03 PM USER what is the email address and phone number of the concerned department ?
    9/12/2005 8:21:28 PM ADMIN Dear Player,

    Thank you for contacting our customer service.

    Our e-mail address is This email is not visible to you.. I see that your request has been forwarded to our cashout department.

    Regards,

    Support.
    9/20/2005 1:36:47 PM USER Hi I tried to contact support at the email address you provided and the email bounced. Is there an alternate phone number or email address you can provide ? I have not been paid despite the fact that my original request was over 2 months ago and despite the fact that I have provided the appropriate identification documentation and have met all wagering requirements.
    9/20/2005 10:37:51 PM ADMIN Hiya xxxx,

    We sincerely apologise for the delay and the inconvenience. Our Accounts department would get in touch with you at the earliest.

    Your patience in this matter would be highly appreciated.

    Regards,
    Support.
    9/29/2005 8:16:08 PM ADMIN Dear Player,

    We see that you have requested $200+. PLease note that according to the rules, the max you can cashout is $75. Once your withdrwal is processed, your account would be reset.

    Please let us know as to what you want us to do.

    Incase you have any further queries, please feel free to contact us anytime...

    Regards,

    Support.
    10/5/2005 12:40:31 PM USER Hi please process the withdrawal request for $75 dollars then.
    Thanks.
    xxxx
    10/5/2005 8:53:39 PM ADMIN Dear Player,

    Thank you for contacting our customer service.

    Your ticket has been forwarded to the accounts department, you will receive a reply as soon as your cashout is processed.

    Regards,

    Support.

    10/11/2005 9:10:37 PM USER Hi would you happen to know when the $75 cashout will be processed by the accounts department ? Its been a couple months since I made the original request.

    Thanks.
    10/21/2005 8:44:04 PM ADMIN Dear Player,

    Thankyou for contacting our Customer Service. In regard to your query, we would like to inform you that bonus amount cannot be cashed out. We see that you have deposited $30 and received $75 as bonus. Since the bonus is not cashable, your cashout has been reversed.

    Incase you have any further queries, please feel free to contact us anytime...

    Regards,
    Support.


    Thanks.
     
  2. Oct 25, 2005
  3. stellster

    stellster Dormant account

    Occupation:
    none :)
    Location:
    victorville
    same problems

    hi
    i recently played there and deposited 100 and lost my original...i got my 250 bonus and turned into 663
    first they say the max cashout is 500 minus the 250 bonus...then they tell me i havent met the WR, but i had, b/c i lost my original deposit...they take forever to answer my live chat requests, ive been very patient, and its been nearly a month now..and their final resolution is to put the money back into my account :what: ..i hope we get paid our due amount and i hope they stop jerking us around
     
  4. Oct 25, 2005
  5. suzecat

    suzecat Dormant account CAG MM webmeister

    Occupation:
    Retired
    Location:
    California
    Stellster: (off subject but I am curious): Is that the Victorville in California (San Bernardino County)?

    If so, Howdy Neighbor!;)
     
  6. Oct 25, 2005
  7. tableplay

    tableplay Dormant account

    Occupation:
    analyst
    Location:
    california
    wildvegas casino

    I hope that this casino gets placed on a rogue list and that the $873 (your 663 plus my 210) they stole from us is more than made up for by the lack of business caused by our postings.
     
  8. Oct 25, 2005
  9. thelawnet

    thelawnet Dormant account

    Occupation:
    programmer
    Location:
    UK
    are there any parlay entertainment sites that don't suck?

    video poker that shows two identical cards on a single hand for video poker that is supposed to be played with a single deck, customers getting robbed of 20,000 wins and 50,000 wins due to claimed malfunctions. Crooked sites (like Winward).

    Are there any decent casinos with this company?
     
  10. Oct 25, 2005
  11. stellster

    stellster Dormant account

    Occupation:
    none :)
    Location:
    victorville
    wild vegas

    i hope we get paid, lol, and then they get rogued..hi suze, yep, we're neighbors:)
     
  12. Oct 26, 2005
  13. kavaman

    kavaman Senior Member PABnononaccred2 PABnononaccred3 MM PABinit

    Occupation:
    It
    Location:
    finland
    wildwevegas

    I had a similar experience then you guys at wildvegas back about 6 months ago. To my knowledge they are being run by the same guys as a "famous" or should i say infamous realtime gaming casino COOLCAT casino. Both the wildvegas and coolcat acted quite roguish when i was trying to cash out. Montana handled the coolcat issue, and wildvegas paid, in the end. (about 3 weeks and many emails after).

    By the way, if you ask if these two are connected, they will tell you they arent. When wildvegas started it had some links with coolcat name in them, and also a pop up window came on coolcat to wildvegas.. I believe very that they are connected, or being run by the same management.

    Good luck in trying to retrieve your funds. You will need it as parlay entertainment the software provider is known for its hands OFF attitude.
    Meister to the rescue.. ;)

    kavaman
     
  14. Oct 26, 2005
  15. tableplay

    tableplay Dormant account

    Occupation:
    analyst
    Location:
    california
    two identical cards -- that's pretty scary. You must register/login in order to see the link. is a good casino and uses this software. It's actually because they don't hassle me for withdrawals that I decided to try another Parlay site (You must register/login in order to see the link..
     
  16. Oct 28, 2005
  17. stellster

    stellster Dormant account

    Occupation:
    none :)
    Location:
    victorville
    not smart

    so at wildvegas..they finally respond to a ticket by saying they have put the money back in my account b/c i have not wagered 15 times my deposit as it says per terms of the bonus.....however, the terms say you will get the bonus if you wager 15 times OR, i repeat OR, lose 95 percent of your deposit...well, there would be no other way for the bonus to kick in unless i abided by their terms...the bonus kicked in after i lost 95 percent, thus nullifying the 15 x rule...duh?..cmon wildvegas, think about it..still no payment, just more stalling
     
  18. Oct 31, 2005
  19. tableplay

    tableplay Dormant account

    Occupation:
    analyst
    Location:
    california
    I'm just lucky that I followed my usual rule of depositing a relatively small amount ($US 30) when first trying a casino out. They have no intention of paying either of us I'm sorry to say. If I have time I'll try to see if I can find some contact information for their casino manager or some way to log a formal complaint.
    Have a good Halloween.
    cheers, tableplay
     

Share This Page