1. By continuing to use the site, you agree to the use of cookies .This website or its third-party tools use cookies, which are necessary to its functioning and required to achieve the purposes illustrated in the cookie policy.Find out more.
    Dismiss Notice
  2. Dismiss Notice
  3. Follow Casinomeister on Twitter | Facebook | YouTube | Casinomeister.us US Residents Click here! |  Svenska Svenska | 
Dismiss Notice
REGISTER NOW!! Why? Because you can't do diddly squat without having been registered!

At the moment you have limited access to view most discussions: you can't make contact with thousands of fellow players, affiliates, casino reps, and all sorts of other riff-raff.

Registration is fast, simple and absolutely free so please, join Casinomeister here!

dnandrs vs Slots Capitol

Discussion in 'Payment Processing Issues' started by dnandrs, Jun 17, 2013.

    Jun 17, 2013
  1. dnandrs

    dnandrs Dormant account PABnononaccred PABnonaccred

    Occupation:
    Acct
    Location:
    CA, USA
    I won $2000 at Slots Capital casino. Two $1000 withdrawals. They were going to send me a check, then couldn't for unknown reasons. Then they swore they would pay me thru Western Union. I get an email stating the Western Union payout was "declined". Anybody else heard of Western Union declining to send money? I don't think so.
    Then they ask for an IBAN or Swift number in order to do a wire transfer. I explained my bank doesn't have a either a IBAN or SWIFT number because they don't accept wire transfers from foreign countries. Then they try and tell me it's my fault they can't send the money.
    So drum roll..... Slots Capital says I should open a new checking account! Has anyone heard of a more ridiculous request for a payout?
    They have no problem receiving my deposits but can't seem to arrange a payout. Obviously crooks and do not deposit with them unless you don't mind never being paid.
    That is SLOTS CAPITAL CASINO a scam casino.
     
  2. Jun 17, 2013
  3. maxd

    maxd Complaints (PAB) Manager Staff Member

    Occupation:
    The PAB Guy
    Location:
    Saltirelandia
    [strike]@ dnandrs : You have filed a PAB but your actions -- including the post above -- are going to kill your PAB before it even gets started. Please check your email for details.
    Also, please read and respect the Pitch-A-Bitch FAQ.[/strike] My bad, the PAB is not related to Slots Capital.

    That said your post looks overmuch like a personal agenda against SC.

    Thread title changed accordingly.
     
    3 people like this.
  4. Jun 17, 2013
  5. chuchu59

    chuchu59 gambling addict CAG PABnonaccred

    Occupation:
    EXECUTIVE
    Location:
    SOMEWHERE IN ASIA
    While what the casino has done seems to be unreasonable the OP has produced no evidence whatsoever to back his/her claims. I would love to see the email/live chat transcript stating WU payout was declined. A novelty from either the casino or player?
     
    Last edited: Jun 17, 2013
    3 people like this.
  6. Jun 17, 2013
  7. labeled

    labeled Senior Member

    Occupation:
    na
    Location:
    Land of the "free"
    I'm on business day six of a 5-10 day "wait and see if you get a wire" period from them and at this point I'm ready to give the player the benefit of the doubt.

    I've been this group's biggest fan for years but we've all see some uncomfortable signs, the biggest being:

    Payouts (even to non-US facing customers & their e-wallets) have been stalled, requiring Ms Sloto's help to get sorted (another board member and I had one a month or so ago that had to be made via WU by Ms Sloto "personally" after being repeatedly told the wire transfer was in a "returned batch" from their bank, which has happened at least three times in the last six months - I see the word "batch" and know I'm in for a fight/wait to get my funds.) I can't even remember the last wd that didn't require Ms Sloto's assistance in getting to me. Search for Slotocash or Desert Nights or Slots Capital and give a read through.

    Perhaps more troubling, given that; Ms Sloto has been to CM once in a month's time, on June 10th, after I (and probably others) notified the VIP host that she'd gone missing and the boards were getting restless. Before that her last login was May 19th. I understand if she has personal issues, but to simply drop off the board with no backup.. well? What does everything else think about that?

    As I said, I've got a wd that was processed on June 9 and has yet to hit my bank. I am a gambler, so I'm willing to take bets as to whether or not it'll appear in my account by the 10th business day. My money is on a "bad batch from the processor" in a few days, giving them more time to initiate another transfer/stall. Anyone who's seen my posts over the years knows that I loved this group, would be the first to jump in and say "You'll definitely get paid, quickly!" etc, but I don't know that I can ignore the signs here any longer, as much as I'd like to, what with them being accredited and all.
     
  8. Jun 17, 2013
  9. anniemac

    anniemac Ueber Meister MM PABnoaccred

    Occupation:
    retired
    Location:
    Texas, USA
    For what it's worth, I have had WU refuse to send money when I was trying to load an ewallet and when I received money from a casino, I have had them ask me where to money came from. Now whether this was an employee being a pain, I don't know but it was two different places.

    I know that Ms. Sloto has been MIA because of illness. That's not an excuse for a casino to get backlogged on payments.

    I have been told by Slots Capital and Slotocash that a Swift Code was not necessary for payment. So I don't know about the code thing. CS at Slots Capital gave me a Swift code to use because my bank doesn't use one for international wires. OkPay just told me to put ABA in front of my account number and it worked like a charm.

    Possibly something else it wrong?
     
  10. Jun 17, 2013
  11. chuchu59

    chuchu59 gambling addict CAG PABnonaccred

    Occupation:
    EXECUTIVE
    Location:
    SOMEWHERE IN ASIA
    Make no mistake about it. The Slotocash group is on its way down. A measly withdrawal of $60 has yet to hit my ecocard account after more than a week. However, the OP needs to show evidence as to what he/she was purportedly told. It might not turn out to be a personal vendetta but the way the opening post was written it certainly looks like one.
     
  12. Jun 17, 2013
  13. labeled

    labeled Senior Member

    Occupation:
    na
    Location:
    Land of the "free"
    I can understand the OP being ticked - not receiving $2k from an accredited casino without jumping through these types of hoops would probably turn it "personal" and close to "vendetta" pretty darned quick, and is understandable, imo. (I'm waiting on the same amount, incidentally.)

    eta: But yeah, if the op has chat or emails, it'd be interesting to see.
     
  14. Jun 17, 2013
  15. labeled

    labeled Senior Member

    Occupation:
    na
    Location:
    Land of the "free"
    Have you reported that to Bryan? It seems pretty damned significant. What does CS tell you?
     
  16. Jun 17, 2013
  17. labeled

    labeled Senior Member

    Occupation:
    na
    Location:
    Land of the "free"
    I've said this before, but I have a tendency to look at the processor first at any sign of trouble. I mean, I hate to say this, but we know they're sketchy just based on the fact they're willing to process funds from certain countries. :( But yk what I've noticed the past few weeks? Chuchu's wd is definitely not the norm - it seems that the wd issues we're seeing on the boards have been for fairly sizable chunks over 2k. So if for whatever reason if SlotsCap was running hot for many players it seems they'd be stuck in a little immediate cashflow trouble, if they are struggling.
     
  18. Jun 18, 2013
  19. chuchu59

    chuchu59 gambling addict CAG PABnonaccred

    Occupation:
    EXECUTIVE
    Location:
    SOMEWHERE IN ASIA
    Didn't tell Bryan about it despite its significance time-wise. I am disappointed though as I had high hopes for this group. Personally, I feel they are victims of their own successes. Many players flock to their RTG casinos . As many know, the slots at RTG are of very high variance and just a few hefty payouts are sufficient to disrupt their cashflow. No more payouts on weekends or within 48 hours it seems.
     
  20. Jun 18, 2013
  21. silcnlayc

    silcnlayc Just one more spin pleez! CAG MM PABnonaccred PABaccred

    Occupation:
    IT Director of Operations
    Location:
    Left Hungary
    I do not know why anyone is getting upset over the time frame of receiving their money. Payouts have beedn extended to up to 15 days at most casinos including accredited. It has been said over and over again for the last year. No discussions will make it go any faster.

    The reps can only do so much in speeding the process up. USA players are the SLOWEST paid players even though it is starting to affect some other players from other countries but not as bad as USA.

    As to WU withdrawals, they have at times asked me where the money came from (when seeing Phillipines and such) thinking I had someone in the military (we are in a military area). They have always been courteous when asking. Never pushy. When I tell them a "friend", they leave it alone and continue processing my money.

    Playing online has become a challenge. If you are not willing to wait at least 15 days for your funds...you might want to re-think playing online. I had some withdrawals take almost 6 weeks to be processed. Times are getting longer and this is why I have started demanding WU withdrawals. I refuse to wait another 4 weeks for a check to "clear".

    Patience people. Casinos are trying their best to service us the best they can in the USA. Good luck!


    .
     
    3 people like this.
  22. Jun 18, 2013
  23. chuchu59

    chuchu59 gambling addict CAG PABnonaccred

    Occupation:
    EXECUTIVE
    Location:
    SOMEWHERE IN ASIA
    Silc,

    I understand times are getting tough for the casinos and personally I wouldn't mind if they paid non-USA players within 2 or 3 days. However, when a casino advertises 24-48 hour payouts and payouts are made via e-wallets there is no reason why time-frames can be doubled or even tripled. In considering the casinos' plight, we should also understand that the entertainment buck is getting smaller in size and players may have to wait for a cashout before having funds to deposit and play again. Those who have plenty of spare cash wont care a damn.
     
  24. Jun 18, 2013
  25. labeled

    labeled Senior Member

    Occupation:
    na
    Location:
    Land of the "free"
    While this sounds reasonable on the face of it in general, I think the bigger issue is that this is a group that's always paid promptly (US was requested-to-rec'd within a week) with no BS and has had an active (awesome) rep available to address any issues within a couple of days. Obviously things can and do change when it comes to payout timeframes - that's life. But are you ready to discount the fact that every wd I've had in the last few months has gotten caught "in a bad batch" and had to be handled via the rep to get it to my account? That's ok? What if that rep (or someone to fill in for her while she's sick or on vacation) is now not available? OK with that too?

    Look at Chuchu's small wd that still hasn't gone into his eWallet after more than a week - that can't be ok.

    Basically, we get what you're saying, but as experienced players I think we bear some responsibility to keep an eye on how things are running, and bring issues or concerns to the community when necessary.
     
    1 person likes this.
  26. Jun 18, 2013
  27. dnandrs

    dnandrs Dormant account PABnononaccred PABnonaccred

    Occupation:
    Acct
    Location:
    CA, USA
    Sampling of emails from Slots Capital.

    Reference number: LTK121580466500X Please use this ticket number in any correspondence with us.
    Subject: Complaint and my review of Slots Capitol.
    Dear D,
    Thank you for contacting us. I can see you had received a cashout on 2013-05-27 of $1000 and on 2013-06-04 of $906.49. If you had any problems we will be happy to help you and we want you to be happy with our Casino. Please feel free to contact us if you have any additional questions. Sincerely, Irene
    Reference number: LTK121580327251X Please use this ticket number in any correspondence with us.
    Subject: Slots capital withdrawal request LTK121580327251X
    Hi D,
    I would like to inform you that unfortunately your western Union payment got declined. Could you please check with your bank and provide us your IBAN or SWIFT/ABA code?This information is compulsory to send you the funds. Thanks in advance for your cooperation. Regards Sabrina
    Reference number: LTK121580466500X Please use this ticket number in any correspondence with us.
    Subject: Complaint and my review of Slots Capitol.
    Dear D,
    Thank you for contacting us. Your $906.49 cash out request was approved on the 4th of june , and considering wire transfers require additional 10 business days to be completed, you should receive your winnings shortly. Please feel free to contact us if you have any additional questions. Sincerely, Emma
    Reference number: LTK121580296144X Please use this ticket number in any correspondence with us.
    Subject: Withdrawal question.
    Dear D,
    Thank you for contacting us.Let me please inform you that Actually our casino does not request from players the SWIFT Code, but in case the system does not let you request cashouts without it, you may use this one: BARCGB2105E Please feel free to contact us if you have any additional questions. Sincerely,Alysa (Tried and did not work. My comment.)
    Reference number: LTK121580375792X Please use this ticket number in any correspondence with us.
    Subject: Withdrawal info request.
    Dear D,
    Thank you for contacting us .It takes up to 72 hours actually to approve it. Please feel free to contact us if you have any additional questions. Sincerely, Nick
    Reference number: LTK121580405981X Please use this ticket number in any correspondence with us.
    Subject: Still no payout?
    Dear D,Thank you for contacting us. Your email regarding your withdrawal has been passed to me to review. Please note there is no delay in your withdrawal. Your security documents were submitted and verified on 3rd June, so 10 working days from that date, make's your withdrawal due to you on 14th June. You state that we are a relatively new casino, and that we have no intention of paying withdrawals. I would like to rectify your miss-information, Slots Capital is a Casino of long standing with an excellent reputation and is built on solid foundations, our credibility is not in any doubt either within the industry or with our loyal customers. We have absolutely no intention of refusing to pay player withdrawals. We have not refused to honor your pay out. I hope this factual information has cleared up any misunderstandings you have.
    Please note your withdrawal is in a batch currently being processed and we expect it to be with you before the due date.
    Regards Louise
    Dear D,
    Thank you for contacting us. Your patience is appreciated. We assure you that we made everything possible from our end, so that you receive your money on time.Please feel free to contact us if you have any additional questions. Sincerely,Emma
    Reference number: LTK121580405981X Please use this ticket number in any correspondence with us.
    Subject: Still no payout?
    Dear Dennis,
    Thank you for contacting us.
    Please note that after the approval of a withdrawal it takes up to 10 business days for the money to hit your account. Thank you for you understanding and patience.
    Please feel free to contact us if you have any additional questions. Sincerely,Trey
    Reference number: LTK121580327251X Please use this ticket number in any correspondence with us.
    Subject: Slotscapital withdrawal request LTK121580327251X
    Dear D,
    We would like to offer you the Western Union option in order to send your both withdrawals. Please note that Western Union deducts $45 fee for every transfer and depending also on the amount. However, we will honor this fees for you and the payment can be processed shortly. If you don't agree with this method of payment, please check with your bank and provide us the SWIFT/ABA code. This information is compulsory for sending you wires. Thanks for your cooperation. Please feel free to contact us if you have any additional questions.
    Sincerely, Sabrina
    Finance Department

    This is not a vendetta. I play fairly and want the casino to do the same. You'll notice the typical delay tactics by most casino's that don't pay. Thanks for looking. dnandrs
     
  28. Jun 18, 2013
  29. labeled

    labeled Senior Member

    Occupation:
    na
    Location:
    Land of the "free"
    dnanddrs, you're probably about to get jumped on for the implication you got a little nasty in an email (where you stated something about them not honoring payouts and being a new casino - not sure where you got that impression, by the way, especially since you've been a member here longer than I have, I think), but hopefully we don't get distracted by that.

    Was any reason given for the WU "failure"? And where are you now? Still unable to receive any funds without a working Swift code - they won't issue another WU payment?
     
  30. Jun 18, 2013
  31. chuchu59

    chuchu59 gambling addict CAG PABnonaccred

    Occupation:
    EXECUTIVE
    Location:
    SOMEWHERE IN ASIA
    As usual the support staff from this group knows nothing. How does a WU payment get declined? If they say its because of insufficient info then they have a duty to extract the required data from the player. For this group, the delay tactics, if any, are simply that they don't process your withdrawal at all and aren't really in the habit of giving excuses. Their support staff aren't smart enough to do so lol. Whatever, things are getting worrisome unless the issues posted here are the only ones. My 60 bucks are still in limbo for your info.
     
  32. Jun 18, 2013
  33. anniemac

    anniemac Ueber Meister MM PABnoaccred

    Occupation:
    retired
    Location:
    Texas, USA
    Did you post the chats out of chronological order or are they sending you a WU payment now, was the last chat posted.

    As far as the Swift code problem, they also gave me the code to use but I used ABA in front of my account number and it worked also. CS explained to me that the code they gave you is just to bypass the system which requires one.

    I can see WU refusing to send money from a casino/processor to the US. As I said before, I had them refuse to send money when I was trying to fund an ewallet, one where you sent the money to a person.

    We don't know what happens on the casinos end trying to get money into the US.

    If you feel you have exhausted all avenues, then PAB with Max. Posting on here isn't going to get you paid any quicker.
     
    1 person likes this.
  34. Jun 19, 2013
  35. silcnlayc

    silcnlayc Just one more spin pleez! CAG MM PABnonaccred PABaccred

    Occupation:
    IT Director of Operations
    Location:
    Left Hungary
    I had 5 get caught up in bad batches with Clubworld group within a month. It is not ok. It is what it is. They can only do what they can, the reps and all.

    This is why I have tried to tell so many about not accepting checks because if a check gets caught in the mess, you will have to jump through hoops to prove you didn't get it. The casino doesn't have to do anything to prove they sent it. I was caught up in one of these messes too. All I am saying is, give the money a chance to arrive. 15 days is no longer unheard of if it clears the hurdle of a bad batch.

    .

    .
     
    1 person likes this.
  36. Jun 19, 2013
  37. Nifty29

    Nifty29 Dormant account

    Occupation:
    PAID CASINO SHILL
    Location:
    Turn right, then right. then right again
    You could have at least made it presentable and readable for the benefit of others.

    I didn't bother past the second line.
     
  38. Jun 20, 2013
  39. Sloto

    Sloto Affiliate Manager for Accredited Casinos

    Occupation:
    Marketing Manger
    Location:
    UK
    By declined it means the processor we use stopped sending to that state. Its no wonder we are constantly loosing payment methods when it gets posted everywhere. I am getting an update on this case but so far from what I am told this is due to their bank not accepting international wires. We do not stall withdrawals. Also FYI yes withdrawals are taking longer than before but there is a good reason for this and nothing to do with any financial issues. Just to be clear we always pay our members withdrawals but I do understand delays can be frustrating.

    chuchu59, I will personally check why there was a delay with your ewallet payment.

    Ms Sloto
     
    3 people like this.

Share This Page