1. By continuing to use the site, you agree to the use of cookies .This website or its third-party tools use cookies, which are necessary to its functioning and required to achieve the purposes illustrated in the cookie policy.Find out more.
    Dismiss Notice
  2. Dismiss Notice
  3. Follow Casinomeister on Twitter | Facebook | YouTube | Casinomeister.us US Residents Click here! |  Svenska Svenska | 
Dismiss Notice
REGISTER NOW!! Why? Because you can't do diddly squat without having been registered!

At the moment you have limited access to view most discussions: you can't make contact with thousands of fellow players, affiliates, casino reps, and all sorts of other riff-raff.

Registration is fast, simple and absolutely free so please, join Casinomeister here!

Casino Complaint Diamond Reels Refusing to Pay

Discussion in 'Casino Complaints - Non-Bonus Issues' started by mrdoritosfeet, Sep 30, 2017.

    Sep 30, 2017
  1. mrdoritosfeet

    mrdoritosfeet Newbie member PABinit

    Location:
    Houston
    Hi,

    I’m posting to inform people of Diamond Reels blatantly trying to cheat me out of my winnings! I am a long-time recreational poker player and occasional sports bettor. I just recently started playing online casinos (last two months or so) and certainly have never had any problems with any online casino/sportsbook/ or poker room. On 9/3/2017, I deposited into Diamond Reels and claimed their welcome bonus. Miraculously, I won $3850 after completing the playthrough and went to cash out my winnings. After speaking with one of their agents on chat to see if I needed to submit anything to be able to cash out, I was informed of a list of documents and submitted these on 9/4/2017.

    Afterwards when I emailed to check in on the status of my cashouts, I began to get the runaround. Initially on 9/6, they told me my account was undergoing review by the finance department. After I asked what the time frame should be for this, they responded a 24-48 hour pending phase, plus a 2 to 5 business day review period, and then 5 to 15 business days to process the withdrawal and post to my account. This last response occurred on 9/8.

    On 9/18, I checked in again to ask what the status was because now we were outside of the advised timeframe for processing a transaction. The only response I received stated that they would escalate to their finance department. After not hearing for the rest of the week, I wrote back again on 9/21 asking for this to be escalated to a manager, and got a reply once again stating that they would escalate to finance. On the morning of 9/22, I received the following email:



    Hi _________

    I trust this finds you well.

    Due to the negative links associated to your casino account, your deposit has been refunded and your withdrawal forfeited. You will no longer be able to hold an account with us. Kindly find attached the refund statement.

    These funds should reflect on your card within 5-7 business days. Should you have any further queries during this time, please feel free to contact us..

    Wishing you all the best of your future endeavors.

    Warm Regards,

    Sandra

    Diamond Reels Customer Support



    This is completely unfounded seeing how this was my first deposit, I have never placed any chargebacks on any credit cards, and I fully complied with their T&Cs. Until this is resolved, I would recommend any and all players to avoid Diamond Reels as they will freeroll your deposits and if you win they will make up some excuse to not pay.

    As an additional issue, I tried to do a CDS complaint but the link did not seem to be working. I would fill out the form and after I filled it out and tried to submit, an error message would appear.
     
  2. Oct 2, 2017
  3. ladyhawke

    ladyhawke Experienced Member

    Occupation:
    Retired
    Location:
    Skating on thin ice
    Unfortunately, you are not the first. :(

    Diamond Reels appear to be basing their non-payment of winnings on a CND (Central Negative Database) which, as you have just experienced, they use to wriggle out of paying winnings.

    CM has issued a warning, as follows:

    https://www.casinomeister.com/forum...ond-reels-using-cnd-deny-player-winnings.html

    My advice is to play at CM accredited casinos only, and you can't go far wrong.

    Also check out ThePogg as his recommendations are also among the best.
     
  4. Oct 4, 2017
  5. mrdoritosfeet

    mrdoritosfeet Newbie member PABinit

    Location:
    Houston
    Thanks for the response. I wish I had seen the warning prior to even signing up for Diamond Reels :(. Is there any arbitration that Casinomeister offers regarding such complaints?
     
  6. Oct 6, 2017
  7. mrdoritosfeet

    mrdoritosfeet Newbie member PABinit

    Location:
    Houston
    Has anyone also successfully submitted a Central Dispute System (CDS) complaint? I've tried once again to submit one but their website keeps throwing an error. I used IE as they requested but it seems like there's something wrong on their end (CDS). Any suggestions on next steps to try and remediate this would be greatly appreciated!
     

Share This Page