1. By continuing to use the site, you agree to the use of cookies .This website or its third-party tools use cookies, which are necessary to its functioning and required to achieve the purposes illustrated in the cookie policy.Find out more.
    Dismiss Notice
  2. Dismiss Notice
  3. Follow Casinomeister on Twitter | Facebook | YouTube | Casinomeister.us US Residents Click here! |  Svenska Svenska | 
Dismiss Notice
REGISTER NOW!! Why? Because you can't do diddly squat without having been registered!

At the moment you have limited access to view most discussions: you can't make contact with thousands of fellow players, affiliates, casino reps, and all sorts of other riff-raff.

Registration is fast, simple and absolutely free so please, join Casinomeister here!

Casino Plex not paying my big win out

Discussion in 'Casino Complaints - Bonus Issues' started by Bladefury, Mar 31, 2013.

    Mar 31, 2013
  1. Bladefury

    Bladefury Dormant account

    Occupation:
    self emplyeed
    Location:
    Coolville
    So i deposited about 500 Euros, and then they gave only about 100 Bonus, so played for a few hours, and finally made about 17 000 Euros, and decided to withdraw my money, next thing i know they say can only withdraw 1500 Euro, and after that my amount is showing 0 EURO, i am very upset about this! Is this normal? i had 17 000 EURO and now its not even showing after i asked to make the 1500 withdrawal?
     
  2. Mar 31, 2013
  3. vinylweatherman

    vinylweatherman You type well loads CAG MM

    Occupation:
    STILL At Leisure
    Location:
    United Kingdom
    Not normal at all, you deposited a chunky €500, so there should be no max cashout.

    It could be a weekly limit of €1500, but this does not explain why the remaining amount has simply vanished.

    If Casino Plex is not on the PAB "no can do" list, then a PAB (Pitch a Bitch) submission would be the next step.
     
  4. Mar 31, 2013
  5. Bladefury

    Bladefury Dormant account

    Occupation:
    self emplyeed
    Location:
    Coolville
    I am worried i wont see this money :( i spent till the early hours of the morning playing carefully and getting to that amount, its disheartening to see my winnings simply vanish!
     
  6. Mar 31, 2013
  7. KasinoKing

    KasinoKing WebMeister & Slotaholic.. CAG MM PABnonaccred webmeister

    Occupation:
    House-Husband and Casino Advisor
    Location:
    Bexhill on sea, England
    There's not enough detail in the opening post to make a judgement - we need to know the FULL terms of the bonus that was given.
    It could well be that there was a maximum cash-out attached, but that the OP did not read the terms before accepting the bonus.

    Casino Plex is a good operator IMHO.

    KK
     
  8. Mar 31, 2013
  9. CasinoBen

    CasinoBen Accredited Casino Representative

    Occupation:
    Managing Director
    Location:
    Marbella
    Hi!,

    Did you contact the casino and if so what did they say about your missing funds? I could not find anything in their terms regarding a max cashout if you claim a bonus just that bonuses must be wagered 50 times so it seems you did a lot of wagering. Which bonus did you take? The more information you can give the easier it is for people to help you.

    I would contact the casino if you have not already to see what they say and if they are giving you the run around PAB as VWM suggested.

    Ben
     
  10. Mar 31, 2013
  11. Bladefury

    Bladefury Dormant account

    Occupation:
    self emplyeed
    Location:
    Coolville
    All i did was make a deposit of €500, when i went back to play, they said congratulations accept €100 bonus, i clicked ok.

    So total was €600, i logged in European roulette, and played, i must have played for about 5 hours, lots of wagering was made, but i only played roulette! I actually had it at €23 000 at one stage, then it got to €17 000 and i decided to cash out.

    I click on withdrawal, gave me some message about bonuses being excluded from the amount, and i was ok with that because the bonus was only €100 anyway.
    Next thing i know i can only withdraw €1500? after i make the €1500 withdrawal my funds go from €17000 to €0 i took some screen shots showing my played history and the amount i did have!

    I emailed support but have not yet heard from anybody. Probably because its Easter.
     
    Last edited: Mar 31, 2013
  12. Mar 31, 2013
  13. Nifty29

    Nifty29 Dormant account

    Occupation:
    PAID CASINO SHILL
    Location:
    Turn right, then right. then right again
    Roulette counts 5% for WR.

    So WR is $100,000.

    The rules say if you withdraw before meeting WR you lose the lot.

    Doesn't explain $1500 though does it.
     
  14. Mar 31, 2013
  15. Bladefury

    Bladefury Dormant account

    Occupation:
    self emplyeed
    Location:
    Coolville
    Not quite sure how that works?

    How much am i suppose to receive from the €17 000? a little bonus of €100 should not dictate such a large amount not being able to be withdrawn...
     
  16. Mar 31, 2013
  17. RikkiGT-R

    RikkiGT-R Non-Gambler

    Occupation:
    Domiciliary Nurse
    Location:
    Northern Ireland
    Have you contacted Casino Plex' customer support? That's your first port of call, try and find out from them what is going on.
    There's not a lot anyone here can do until the full story is known. It seems strange at the minute but we've only heard one side...
     
  18. Mar 31, 2013
  19. Bladefury

    Bladefury Dormant account

    Occupation:
    self emplyeed
    Location:
    Coolville
    So i just spoke to someone on the online chat, and apparently i had to make over 50 000 Euro to be able to withdraw my money.. i mean come on? WHO in their right mind would deposit so much money and then expect this?
    I played with MY own money, 100 bonus didn't do anything for me.

    All i know is i will never come back to this casino. Completely unacceptable!
     
  20. Mar 31, 2013
  21. smcinoz

    smcinoz Experienced Member

    Occupation:
    Public Servant
    Location:
    Australia
    well if what nifty said about the roulette being 5% contribution and they said you had to wager $50,000 then if you played something at 100% contribution it would be about $2500 wagering so 25x your bonus of $100
     
  22. Mar 31, 2013
  23. bigjohn

    bigjohn Meister Member MM PABnoaccred

    Occupation:
    Swimming Pool Serviceman
    Location:
    Northeast Coastal USA
    Once you accept any kind of bonus your route to a happy withdrawal gets a lot more complicated.
     
    6 people like this.
  24. Mar 31, 2013
  25. MisterBJ

    MisterBJ Account suspended until further notice - please co

    Occupation:
    Fedex
    Location:
    Atlanta
    Some people shouldn't be gambling online. Especially those who don't read the terms and conditions.
     
  26. Mar 31, 2013
  27. Bladefury

    Bladefury Dormant account

    Occupation:
    self emplyeed
    Location:
    Coolville
    I've been gambling online for over 8 years, and this is the first time I've seen anything like this. so take your useless troll comment and go elsewhere.

    I never asked for a bonus and i never asked for anything special. I just deposited my money, and played.
     
  28. Mar 31, 2013
  29. just play

    just play closed account

    Occupation:
    Director of Home Operations
    Location:
    USA

    But, Bladefury, you DID take a bonus, it popped up and you accepted.

    You didn't play with your own money, you played with 100 of THEIR money. Before you starting playing you should have contacted chat and asked them what kind of playthrough you had.

    While I don't agree with all bonus terms, if there was a term there and you didn't ask about it, then it IS acceptable.

    I see your getting angry, but if you have been playing online for 8 years, you should know about these things.
     
    3 people like this.
  30. Mar 31, 2013
  31. MisterBJ

    MisterBJ Account suspended until further notice - please co

    Occupation:
    Fedex
    Location:
    Atlanta
    A little common sense goes along ways. :thumbsup:
     
  32. Mar 31, 2013
  33. rainmaker

    rainmaker I'm not a penguin CAG webmeister

    Occupation:
    -
    Location:
    -
    4 people like this.
  34. Mar 31, 2013
  35. aceking123

    aceking123 Ueber Meister CAG PABnononaccred MM

    Occupation:
    chippy
    Location:
    uk
    the real reason is he had taken the bonus , stupid thing to do on a deposit of 500 anyway , he thought he was going to bust out hence to why hes taken it , the one time he didnt need it & won a fair whack now hes pissed becuse the terms he did not read ,& please dont bad mouth others members ! good luck your be needing it
     
    2 people like this.
  36. Mar 31, 2013
  37. FAZI1

    FAZI1 Experienced Member

    Occupation:
    worker
    Location:
    Punta Cana
    you are fish in gambling ? Do you read terms and conditions caisno rulez? If you deposit 500€ and recived instant messege abaout 100€ deposit bonus - and you accept this bonus then you agree to make wagering Deposit + bonus x example 25 or x 30


    So 500+100 = 600 x 30? ( im dont know how look wagering rulez in Casino plex)

    If wagering in slots is 100% and in roulete is 5% then your wagering in Roulete is not (Deposit + bonus) x 30 but A lot more.......


    If You dont read bonus terms and conditions then you have problem - If you dont wonna recived bonus then after deposit and if you see you automatic ? recived 100€ bonus you shoud go to live chat and ask to removed this bonus from your accont (before starts play)- If you play with only your money then you can withdrawal winnings in any moment.

    In this situations if you make withdrawal playing with bonus and dont finish wagering requeiments then casino can void all winnings - so you broke rulez - and in this case you shoud be happy with aproved withdrawal 1500€.

    This is expansive learn for you First read terms and conditions next make deposit - If you recived after deposit some bonus check rulez this bonus. And decided you wonna play with bonus or removed it. - Sorry for poor english but this is how look your situations.
     
    1 person likes this.
  38. Mar 31, 2013
  39. lnspin

    lnspin Senior Member webmeister

    Occupation:
    Webmaster - Mygamblinglife.com
    Location:
    WorldWide
    Would like to know why if he broke the terms he got paid 1500

    Should be that if you cash out and have not completed wagering requirements the system wont let you cash out, not that all your money is taken away, this really is a screwed up rule for any casino that has it. Would be easy to make set the system up that it wont let you go to cashout page if you have wagering requirement left.
     
    2 people like this.

Share This Page