1. Follow Casinomeister on Twitter | Facebook | YouTube | Casinomeister.us US Residents Click here! |  Svenska Svenska | 
  2. By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. You can find out more by following.Find out more.
    Dismiss Notice
Dismiss Notice
REGISTER NOW!! Why? Because you can't do diddly squat without having been registered!

At the moment you have limited access to view most discussions: you can't make contact with thousands of fellow players, affiliates, casino reps, and all sorts of other riff-raff.

Registration is fast, simple and absolutely free so please, join Casinomeister here!

another bad experience with indio casino

Discussion in 'Casino Complaints - Non-Bonus Issues' started by hagaygay22, May 16, 2006.

    May 16, 2006
  1. hagaygay22

    hagaygay22 Dormant account

    Occupation:
    accountact
    Location:
    london
    Hi,

    Indio casino doesn't pay me 2,300 USD in winnings for 7 months now.
    Look at the email they sent me, they are putting the blame on playtech for some so-called black list.
    Of course playtech is non responsive and the complain I filed with them is ignored for 6 months now. Emails didn't help much.

    Hi ?????,

    Thank you for your email and for choosing Indio Casino!

    According to our records, your casino account was locked due to bonus related issues by another casino in the Playtech network. This effectively means that you are now listed in the negative database which is shared across all the Casinos in the Playtech network. The hold of your payment was caused due to this suspension of your account.

    Regrettably, due to this negative listing and due to your account being suspended, we will not be able to process your winning as per our terms and conditions (You must register/login in order to see the link.
    "12. In the event of any dispute regarding a wager or winnings, the decision of Indio Casino shall be final and binding."

    "14. ... Indio Casino reserves the right to refuse or rescind the bonus for any reason including, but not restricted to, player abuse. In case of abuse, Indio Casino reserves the right to discontinue player's membership and to prevent the player from accessing Indio Casino in the future."

    Please understand that it is not our intention to with-hold your winnings. We feel that winners are our ambassadors and as such don't like to with-hold winnings, but in this situation, we have no other alternative as we have to follow the correct protocol. You are more than welcome to contact Playtech and query why your account was locked. We sincerely apologize for any inconvenience caused and we hope that you do understand our position.

    Should you have any questions regarding the above, please do not hesitate to contact us.

    Warm Regards,
    Cashier Department, Indio Casino

    you see? They are saying playtech decided I won't get the money. Is it possible playtech wants to make more money inventing black lists so their income, which is calculated as a percentage, would grow higher?

    I PAB some 4 months ago, no replay from the casinomeister, email didnt help as well.

    Any ideas how can I get my money?
     
    1 person likes this.
  2. May 16, 2006
  3. schankwart

    schankwart Banned User - violation of <a href="http://www.ca

    Occupation:
    Secret Agent
    Location:
    Colony Gamma
    What a crock! They are obviously still only paying those who come and bitch publically. Do a search for their sister Casino African Palace and you will see what I mean.
    Anyways, you should send their represantative in this forum, PasakranP, a private message and let him know your personal details. YOu can contact him here

    This joint obviously does never want to clean up.
     
    1 person likes this.
  4. May 17, 2006
  5. dominique

    dominique Dormant account

    Occupation:
    webmistress
    Location:
    The Boonies
    Not even that is true. I have bitched publicly and have been promised to be paid several times but it just never happens. Been years. No one disputes I am owed money. I just never get it.
     
  6. May 18, 2006
  7. PaskaranP

    PaskaranP Dormant account

    Occupation:
    Affiliate Manager - First Grand Gaming
    Location:
    South Africa
    Hi Guys,

    hagaygay22, I have been discussing your case with management and it seems that there was a problem with your account. It seems that you were involved in bonus related issues with other Playtech casinos and this resulted in a suspension of your account.

    This is how is went down, you created an account at African Palace and everything was in order. A few months later, your account was frozen because of the above mentioned issues. You then proceeded to request a withdrawal at African Palace and of course you could not be paid out as your account was frozen.

    I will get more information on which casino/s blocked your account and try to help you resolve this. I do have your details and will communicate with you via email.

    Warm Regards,
    Paskaran Pather
    Affiliate Manager, First Grand Gaming N.V

    mailto : This email is not visible to you.
    Phone : 27 31 - 201 1920
    Fax : 27 31 - 202 8780
    Mobile : 27 84 579 1816
    ICQ : 232279408
     
  8. May 18, 2006
  9. Dirk Diggler

    Dirk Diggler Dormant account

    Occupation:
    Company Secretary
    Location:
    UK
    No matter what issues they were having with other casinos it doesn't give you the right to confiscate their funds.

    If you wish to lock it, pay up and then do it.
     
    1 person likes this.
  10. May 18, 2006
  11. el nino

    el nino Dormant account

    Occupation:
    student
    Location:
    Manchester
    Hey,

    I know what it feels like. I've been trying to get an explanation about my stolen winnings for 2-3 months now. I've also tried to contact playtech but they only replied when i told them what i really thought of them. (which i won't post on this forum). I also PAB but sadly heard nothing from casinomeister.
     
  12. May 19, 2006
  13. dominique

    dominique Dormant account

    Occupation:
    webmistress
    Location:
    The Boonies
    Hello Paskaran,

    Unfortunately I am on route to Miami and won't be here to read the answer, but I still have not received payment.

    Perhaps you would like to email or PM me to see about rectifying the situation.
     
  14. May 19, 2006
  15. ergopro

    ergopro Senior Member

    Occupation:
    Webmaster
    Location:
    Gamblers Anonymous
    Has the Black Book been reinstituted?
     
    Last edited: May 19, 2006
  16. May 19, 2006
  17. hagaygay22

    hagaygay22 Dormant account

    Occupation:
    accountact
    Location:
    london
    is this Paskaran for real?

    hi,

    I dont get it.
    Paskaran is supposed to be the Affiliate Manager but he hasnt come up with any answer.

    The casino avoids payment and all he can say is that I was involved in bonus related issues.

    come on! is this the Casino Representative rule in this forum? to repeat massages from the casino?

    I think Paskaran should be black listed.
     
  18. May 31, 2006
  19. el nino

    el nino Dormant account

    Occupation:
    student
    Location:
    Manchester
    Me Too.
     
  20. May 31, 2006
  21. dominique

    dominique Dormant account

    Occupation:
    webmistress
    Location:
    The Boonies
    I don't hear from him anymore either, but see he is online.

    It's like with any previous aff manager for this place - arrives brighteyed and bushytailed and soon becomes quiet and reticent.
     
  22. May 31, 2006
  23. el nino

    el nino Dormant account

    Occupation:
    student
    Location:
    Manchester
    It's like with any previous aff manager for this place - arrives brighteyed and bushytailed and soon becomes quiet and reticent.[/QUOTE]

    Very well said. ;)
     
  24. Jun 6, 2006
  25. moneyfornothing

    moneyfornothing Dormant account

    Occupation:
    Poker player
    Location:
    Mississippi
    I got the same email after 7 months of waiting for a 4 figure withdraw, not to mention the days of wasted time contacting them by phone and emails and chat. They then said since they are stealing my money, the would return my deposit by the end of the week. That was 3 months ago and I never got a dime. I wish words existed to describe how low and slimey they are. :mad:
     

Share This Page