Allbritish issue with bonus spins doom of death

Scott1baird

Senior Member
MM
Joined
Oct 16, 2018
Location
Isle of Bute Scotland
Okay here goes, talked to live chat and Lauren said that I has spun the 60 spins winning £11, which is over the actual cost of the spins great I know, but the thing is I didn't actually play the spins nor did I get a popup saying congrats you have 60 free spins. Live chat are happy with the £11 bonus being added to the account. Below is a screen shot of the added bonus, if you look you will see no actual spins made. Screenshot_20201117_183436_com.android.chrome.jpg
 

Scott1baird

Senior Member
MM
Joined
Oct 16, 2018
Location
Isle of Bute Scotland
I'm happy with the £11 bonus don't get me wrong it's a good win on cat wild. Its mainly I didn't want anything held against me if I beat the wagering.
 

L&L-Jan

Affiliate Manager for Accredited Casinos
Joined
Jun 15, 2013
Location
Malta
I'm happy with the £11 bonus don't get me wrong it's a good win on cat wild. Its mainly I didn't want anything held against me if I beat the wagering.

Hi mate,

No I just told her to tell you to just play the spins which are available on the game.

And after the game most likely gives an error: something went wrong.

After you cant access the game. Sorry!

However, in this event we would never apply anything against you. You know we are fair and square, if we made a mistake, customer is right all times.

So no worries, just try to finish the spins which are in the game and still available. If it gets stuck, ill deal with it tomorrow.

The bonus granted is yours anyway.

Kr. Jan
 

Attachments

  • 1605640106615.png
    1605640106615.png
    12.8 KB · Views: 20

Scott1baird

Senior Member
MM
Joined
Oct 16, 2018
Location
Isle of Bute Scotland
Spins were there, spun and you can see the result. Got the unexpected error message as expected will reopen the game to see if its working normally.
 

L&L-Jan

Affiliate Manager for Accredited Casinos
Joined
Jun 15, 2013
Location
Malta
Hi Scott, that stuck round is released. Found one on Book of Dead, sorted as well. Games are accessible again and investigation is ongoing.

@JohnSnow already request to setup Cruks (national SE system) all our policies and procedures are being translated to Dutch, so yes we started preparing for the license application in March 2021. I hope to be able to welcome you back in September.

Bear in mind Bastard of Winterfell, the registration process will be a long one :) I haven't worked it out yet how we want to do on site, but I expect between 4 to 6 steps. And more disclaimers to agree with as just terms and conditions and the privacy policy. I'll update you when I have decided how were going to do it and why, so you can give feedback as well.
 

aceking123

Ueber Meister
Joined
Mar 4, 2008
Location
uk
Hi jan how about you answering my PMs I've sent you a fair few days now........no reply.
Cheers
 

Scott1baird

Senior Member
MM
Joined
Oct 16, 2018
Location
Isle of Bute Scotland
What a day I'm having.

Ever had one of those spins that fill you with nothing but pure and simple panic?





All British Casino Live Chat
Chatting with Kevin






16:07
No problems at all Scott. :)




16:07
Would you mind if I posted this on casinomiester?
16:06
Never had that feeling of pure panic before




16:06
Yeah, no problems at all! :)




16:06
No thanks lol. I can breath now.




16:06
No problems at all Scott! Is there anything else I can assist you with now that I have you on the line?




16:05
Thank you so much for understanding




16:05
It has been re-added to your account now :)




16:04
There isn't a max bet on mobile.




16:04
I can clearly see that this was a mistake, and of course we want to try to see this from our customers perspective as well. I am willing to re-add the funds to your account as it looks like a genuine mistake looking at your game history, however, I do want to advice being cautious for the "Max Bet" button :)




16:04
I deposited £100 to do a 10p Playngo bonus hunt.
16:03
I was playing rich wild at 10p when the game kicked me out. I rejoined and the game resumed the spin. I clicked spin once and it was a £100 spin. This is not how I play.
16:02
Hi Kevin.




16:01
Hey Scott, let me pop in and take over this chat. My name is Kevin and I work as a supervisor here at L&L Europe. One moment please whilst I check your account :)




16:01
This wasn't
16:00
This was my fault as the bet went from 10p to £100




16:00
I understand but it was not our fault. I am asking my supervisor as terms state all bets are final. So I have to ask higher up




15:58
Look at my spin history. Why would I make a £100 spin





I will speak to my supervisor
15:58
But the bet was made.




15:58
Refund the bet as it was in error
15:57
I was doing a 10p bonus hunt




15:57
What are you asking us to do?





Riche
15:57
Ruche wild and the shield of athena




15:57
Which game?

Let me take a look
15:56
As stated all bets are final





I thought the bet level was still at 10p
15:56
Hi there. I never ever ever make that kind of bet.




15:56
You saying you bet 100 and did not realise?
15:55
Hi Scott





I was playing rich wild and the shield of athena at 10p a spin when it kicked me out, I rejoined and the game resumed the spin. I made 1 spun after and it was set at £100 a spin this was in complete error can you help?

*snipped e-mail addy*
 
Last edited by a moderator:
Top