all slots casino ( MG )/ payment mistake= problem

aceking123

Paleo Meister (means really, really old)
Joined
Mar 4, 2008
Location
uk
hi guys, got a problem with payment mistake from these guys , my account has been paid out in usdollars my account is uk British pounds currency (GBP ) ive been asking them since friday the 6th of june to send out remaining balance to bring up payment to what should of been paid in pounds.

ive been told via telephone that they could clearly see the mistake & will pay it friday or saturday morning , this has come & gone, sunday on the telephone again & after sending e mails ive been told they dont pay weekends ok thats fine
were now on tuesday i spoke with live chat & some on telephone & live chat again & keep getting the same response were awaiting to hear from finance

well it should not take this long to sort out a problem with a payment to which they Know about , the casino has had a copy of transaction number which ive pasted on there live chat to show the payment made in dollars not pounds , ive spoken to the rep in the forum who just says the same although at least i did get some kind of reply ( thanks )

my main problem is wrong funds & theyre lack of e mails not once have they bothered to send any form of e mail to address this problem its all me calling , live chat , emails etc etc

is it time to contact e corga or pab ? ?
 

incrediblestuff

SearchingForTheHolyGrail!
webmeister
CAG
Joined
Mar 22, 2010
Location
Mostly the Netherlands
It could've been handled more customer-friendly i.m.o., they have given you an exact indication of when to expect the payment, and as they said Friday or Saturday morning themselves, this negates the possible no weekend payout point, so it appears there is something else that caused the problem or is stopping it's solution or they would have paid you already since we are indeed now on Tuesday: no Clue what would be so complicated about one of their own errors, that would justify you having to wait so long for a simple withdrawal.

I agree that they should have kept you up to speed, but as we all know only the best Casinos in the business do this, and the rest is just lacking.. I think it's not a reason to PAB or submit a complaint yet, but, i would not play there again anytime soon without a very reasonable explanation and/or compensation.
 

aceking123

Paleo Meister (means really, really old)
Joined
Mar 4, 2008
Location
uk
It could've been handled more customer-friendly i.m.o., they have given you an exact indication of when to expect the payment, and as they said Friday or Saturday morning themselves, this negates the possible no weekend payout point, so it appears there is something else that caused the problem or is stopping it's solution or they would have paid you already since we are indeed now on Tuesday: no Clue what would be so complicated about one of their own errors, that would justify you having to wait so long for a simple withdrawal.

I agree that they should have kept you up to speed, but as we all know only the best Casinos in the business do this, and the rest is just lacking.. I think it's not a reason to PAB or submit a complaint yet, but, i would not play there again anytime soon without a very reasonable explanation and/or compensation.

yer thats my main gripe not so much that they have paid some out ,they messed that up paid it in dollars not pounds , but the crap to which ive been left with ,the account is ok as theyve paid out ,but no response to anything is just appalling even something to say were aware of this someone will be in touch within the next 48hours ( i shall try to update to see how long it takes them to resolve there own issue.
 

SkBurner

Newbie member
PABnonaccred
Joined
Aug 24, 2008
Location
UK
You can contact the rep here, they should give you some better help

Link Outdated / Removed
 

aceking123

Paleo Meister (means really, really old)
Joined
Mar 4, 2008
Location
uk
You can contact the rep here, they should give you some better help

Link Outdated / Removed

already done so on a few occasions ,seems they seem to have the same problem as me .lack of contact from finance (
 

SkBurner

Newbie member
PABnonaccred
Joined
Aug 24, 2008
Location
UK
already done so on a few occasions ,seems they seem to have the same problem as me .lack of contact from finance (

Pretty poor form from a rep of an accredited casino, you would hope they could've speeded things up in resolving your issue!

At least they've admitted the error, I'm sure you will be paid soon enough.
 

jedichica

Dormant account
Joined
Oct 3, 2012
Location
Calgary, Alberta Canada
Similar Issues with payout games from All Slots - loyal customer for years.

I've played ALL Slots almost exclusively for years and years. Recently I have had major issues with payouts. Customer service at the first tier is AWESOME, I will say that, but the disconnect with getting results or action is not good.

For me, I won over $20,000 twice in the last 2 months (50,000 total) and it has reached the point that I'm weary to put money in anymore due to a pattern of blocked "withdrawal" not being lifted several weeks at a time (I could only withdraw 5000 a week but my withdrawals were blocked due to a glitch for way more than a week).

They refuse to flush, and when asked to block my account so I could not touch my money until it was processed (I have issues when I win with control and spend it) they don't do it. Not too good for me personally when I need help to stop gambling. I didn't stand a chance of seeing that money if I had to wait 3 weeks to request another 5000....

Both times I begged them to block or flush my account, and never got any service until my money was gone........... or the seemingly odd "withdrawal blocked glitch" lifted even after all money was gone and I deposited more money. I was informed they were "working on the glitch"....

My emails for help with the rep went unanswered, no apologies or response from my several emails for help to several different support addresses and rep.

At the end of the day, I don't want to PAB because it's my own darn fault, but 50,000 lost in 2 months when they COULD have helped me and ignored my numerous pleading requests makes me feel really abandoned by them.

I guess that's the business... isn't it? Delay and delay and delay.. then they get their money back from stupid people like me. I'm sad to leave All Slots, but these payout games/glitches/delays are not worth the stress. I only ever saw 5000 and I can't imagine how much I've spent "over" the 45,000 remainder winnings........

Breaks my heart to say it, All Slots, but folks, be very very weary of these guys unless you have nerves of steel and tons of patience.

EDIT-wanted to say it's again my fault, but if anyone wants to see all the emails and conversations, deposits and timelines I can post them.
 

paul7388

Ueber Meister
MM
Joined
Jan 8, 2014
Location
glasgow scotland
Nor being funny jedichica but if you have a real problem with gambling like you say don't you think you should be giving all casinos a miss. Sorry to hear you played so much back, and they didn't stop you but if like you say you begged them to block your account as you have a problem and knew you would spend it all , makes me think you should really be giving up gambling totally before it ruins your life.
 

jedichica

Dormant account
Joined
Oct 3, 2012
Location
Calgary, Alberta Canada
Nor being funny jedichica but if you have a real problem with gambling like you say don't you think you should be giving all casinos a miss. Sorry to hear you played so much back, and they didn't stop you but if like you say you begged them to block your account as you have a problem and knew you would spend it all , makes me think you should really be giving up gambling totally before it ruins your life.

Absolutely. You are completely correct..... I just got kinda angry over it, never went "full tilt" like that before, and have not since. I've always had a budget, and money "in" is controlled. But yes, like i said many times- it was my own darn fault. I share the story to support the poster, even though I know full well it makes a mockery of myself.

I currently have a 30,000 win pending from Jackpot City from only 200 deposit (first time with these guys) and I have not touched it and won't- does that make me LESS of a moron? :)
 

paul7388

Ueber Meister
MM
Joined
Jan 8, 2014
Location
glasgow scotland
jedichica I never meant what I said in a bad way but I think you know that. Glad you have another cashout pending which you wont touch. Certainly don't think you are a moron it was the way you said you had a problem and begged them to stop you from touching the money that made me think if you had a real problem its better to stop gambling altogether as so many lifes get ruined by gambling when people cant stop. Anyway hope you treat yourself to something real nice when you get your money
 

jedichica

Dormant account
Joined
Oct 3, 2012
Location
Calgary, Alberta Canada
jedichica I never meant what I said in a bad way but I think you know that. Glad you have another cashout pending which you wont touch. Certainly don't think you are a moron it was the way you said you had a problem and begged them to stop you from touching the money that made me think if you had a real problem its better to stop gambling altogether as so many lifes get ruined by gambling when people cant stop. Anyway hope you treat yourself to something real nice when you get your money

Haha, I completely know you didn't mean it in a bad way- but I feel so stupid I'm happy to chime in and agree :) But for example, I was thinking more about this situation and I just called Jackpot city, they locked my account with no issues, the guy was awesome, said call us back on monday and we'll unlock it as soon as the funds are flushed- then I won't be tempted to spend the "free money" :)

My Dad's in the hospital, we're looking for a home for him so that may have fueled the last full tilt, I kinda got excited about sending it home to my mom. Rule # 426, don't get tied emotionally to winnings!! Anyway, I've hijacked the thread enough. Thanks for the honesty, it made me think.
 

paul7388

Ueber Meister
MM
Joined
Jan 8, 2014
Location
glasgow scotland
Well you know what casino to play from now on then since they treated you well. Must say ive reversed withdrawals before and kicked myself but ive never had a huge withdrawal to worry about lol. Glad you knew what I meant tho.:)
 

mcgameboy

NEVER GO FULL WOKETARD
CAG
mm2
Joined
Sep 8, 2013
Location
Belfast
If the playing back of 45 grand made you "angry enough with yourself" to get the stubborn bloodymindedness you needed to make sure you don't make the same mistake with the 30 grand you have at Jackpot City....then maybe it's a good thing. You are only human after all.

It is not "moronic" to make mistakes/show a lack of will power, but choosing not to learn from those mistakes is. You seem to have learned from the first mistake, so good for you :)

Congrats on the big win and enjoy spending the money :thumbsup:
 

me_and_ed

Paleo Meister (means really, really old)
CAG
MM
Joined
Jun 2, 2006
Location
Vancouver
Aside from the control issues I was an Allslots player for years, as well Viplounge (jackpot factory invite casino), I closed my account earlier this year for good due to the same issues, especially pending times that go way beyond and no flushing, I do not think this is coincidental in anyway.
 

aceking123

Paleo Meister (means really, really old)
Joined
Mar 4, 2008
Location
uk
well update on this as someone has pointed out already theyre stating its a microgaming glitch . nearly ten days now nothing at all from these guys in regards to a e mail from this casino , ive spoken to a very nice rep on the telephone called agnashka whome has been very helpful a few times now who seems to be looking after the matter, but still no funds from them , they have said via telephone that there will not be anymore problems in future once theyve sorted the glitch out.

i would of thought its a pretty simple task & ask any reps from the forum who know any problems with a dollar transaction to let me here or in private , because realy the funds should of been sent out , then they can do all the digging they want to find the problem with glitch it damn well should not be down to the player to keep chasing about there mistake ! not happy at all its even putting me off ever playing online again this sort of crap isnt helping
 

vinylweatherman

You type well loads
Joined
Oct 14, 2004
Location
United Kingdom
well update on this as someone has pointed out already theyre stating its a microgaming glitch . nearly ten days now nothing at all from these guys in regards to a e mail from this casino , ive spoken to a very nice rep on the telephone called agnashka whome has been very helpful a few times now who seems to be looking after the matter, but still no funds from them , they have said via telephone that there will not be anymore problems in future once theyve sorted the glitch out.

i would of thought its a pretty simple task & ask any reps from the forum who know any problems with a dollar transaction to let me here or in private , because realy the funds should of been sent out , then they can do all the digging they want to find the problem with glitch it damn well should not be down to the player to keep chasing about there mistake ! not happy at all its even putting me off ever playing online again this sort of crap isnt helping

Really?

Microgaming does their processing now:rolleyes:


All the active Microgaming accounts I have are in UK pounds, and I have had withdrawals paid out from them in UK pounds, just not from All Slots. Surely that makes it an All Slots glitch, not a Microgaming one.

Sounds more like human error by an All Slots employee, something like a wrongly set parameter that erroneously flags the outbound figure as US Dollars. Even if it was just confined to All Slots, surely there would be complaints from other players who's accounts were not in Dollars, but got paid out in Dollars.

Nothing has changed really, front line support are pretty good, but finance are mediocre, incompetent at times, and answerable to nobody on the casino side it seems. Even Mr Brickman, the rep some years ago, told me he had no power to make Finance so much as return his emails, and calling them on the phone was simply not allowed, some company rule.

Many of my issues then were stuck withdrawals, or withdrawals that arrived in my Neteller marked as "declined", the value not being added to the balance. Earlier this year, I had yet another stuck withdrawal at All Slots, this was before they moved to Digimedia. Their new rep managed to unstick it, but couldn't explain what the problem was.

I would have hoped the move to Digimedia would have meant an end to Inexia and all the aloofness and incompetence, but it seems not.
 

aceking123

Paleo Meister (means really, really old)
Joined
Mar 4, 2008
Location
uk
Really?

Microgaming does their processing now:rolleyes:


All the active Microgaming accounts I have are in UK pounds, and I have had withdrawals paid out from them in UK pounds, just not from All Slots. Surely that makes it an All Slots glitch, not a Microgaming one.

Sounds more like human error by an All Slots employee, something like a wrongly set parameter that erroneously flags the outbound figure as US Dollars. Even if it was just confined to All Slots, surely there would be complaints from other players who's accounts were not in Dollars, but got paid out in Dollars.

Nothing has changed really, front line support are pretty good, but finance are mediocre, incompetent at times, and answerable to nobody on the casino side it seems. Even Mr Brickman, the rep some years ago, told me he had no power to make Finance so much as return his emails, and calling them on the phone was simply not allowed, some company rule.

Many of my issues then were stuck withdrawals, or withdrawals that arrived in my Neteller marked as "declined", the value not being added to the balance. Earlier this year, I had yet another stuck withdrawal at All Slots, this was before they moved to Digimedia. Their new rep managed to unstick it, but couldn't explain what the problem was.

I would have hoped the move to Digimedia would have meant an end to Inexia and all the aloofness and incompetence, but it seems not.

hi yep its been clearly stated from allslots casino customer service agent that im not the only account to have had this problem & rest assured they are working hard on the matter.
im going to contact e corga about this matter ,i dont think its worth maxd looking into it via a PAB . as ive already said the main problem here is the lack of any news via my e mail address to state anything about what is going on , ive tried many times to get them to e mail but its just hear say, its quicker to contact them by telephone & ask for the rep ive been talking too.

other problem here is the rep on the forum, his hands seem to be tied as ive had contact with him but again he doesnt seem to bother contacting back over last few days i understand weekends thats ok , but there seems to be lack of any interest to pay the remaing £1042.37p in GBP . thats what is still outstanding from last payment which was sent out around the 6th of june , im not stating they havnt paid me theyve just not sent in my currency which leaves a big hole in my neteller account

i damn well have had enough of chasing this casino so heres a message for allslots sort your crap out, get contacting your players via e mail even if it to let them know were trying to sort & cough up my remaining balance of above , as youve made the mistake not me . doesnt paint a good picture on any casino that cannot sort out minor problems quickly
 

vinylweatherman

You type well loads
Joined
Oct 14, 2004
Location
United Kingdom
hi yep its been clearly stated from allslots casino customer service agent that im not the only account to have had this problem & rest assured they are working hard on the matter.
im going to contact e corga about this matter ,i dont think its worth maxd looking into it via a PAB . as ive already said the main problem here is the lack of any news via my e mail address to state anything about what is going on , ive tried many times to get them to e mail but its just hear say, its quicker to contact them by telephone & ask for the rep ive been talking too.

other problem here is the rep on the forum, his hands seem to be tied as ive had contact with him but again he doesnt seem to bother contacting back over last few days i understand weekends thats ok , but there seems to be lack of any interest to pay the remaing £1042.37p in GBP . thats what is still outstanding from last payment which was sent out around the 6th of june , im not stating they havnt paid me theyve just not sent in my currency which leaves a big hole in my neteller account

i damn well have had enough of chasing this casino so heres a message for allslots sort your crap out, get contacting your players via e mail even if it to let them know were trying to sort & cough up my remaining balance of above , as youve made the mistake not me . doesnt paint a good picture on any casino that cannot sort out minor problems quickly

They should be able to make a manual payment of £1042.37 to settle the matter. There should be no need for you to have to wait on the outcome of all these technical investigations, fixes, etc.

eCogra say you should give them 14 days to deal with this themselves before making a complaint. However, if you have reached a deadlock before this, you can complain early. It's already 9 days, another 5 to go.
 

aceking123

Paleo Meister (means really, really old)
Joined
Mar 4, 2008
Location
uk
They should be able to make a manual payment of £1042.37 to settle the matter. There should be no need for you to have to wait on the outcome of all these technical investigations, fixes, etc.

eCogra say you should give them 14 days to deal with this themselves before making a complaint. However, if you have reached a deadlock before this, you can complain early. It's already 9 days, another 5 to go.

yep im thinking youve hit the nail on the head , they could well of sent a manual payment to me but have decided to play games as such .anyway i shall update if either payment has been paid or i know any news )
 

vinylweatherman

You type well loads
Joined
Oct 14, 2004
Location
United Kingdom
yep im thinking youve hit the nail on the head , they could well of sent a manual payment to me but have decided to play games as such .anyway i shall update if either payment has been paid or i know any news )

If this is a generic problem, not just your account, then ALL players not having their accounts in the US Dollar should avoid playing until this is sorted out, as clearly they are not prepared to make manual interventions in the mean time. I would also like to know whether this problem is Digimedia in general, or purely related to specific casinos within the group.
 

dunover

Unofficial T&C's Editor
Staff member
webmeister
PABnonaccred
PABnononaccred
CAG
mm3
Joined
May 22, 2012
Location
the bus shelter, opposite GCHQ Benhall
I've played ALL Slots almost exclusively for years and years. Recently I have had major issues with payouts. Customer service at the first tier is AWESOME, I will say that, but the disconnect with getting results or action is not good.

For me, I won over $20,000 twice in the last 2 months (50,000 total) and it has reached the point that I'm weary to put money in anymore due to a pattern of blocked "withdrawal" not being lifted several weeks at a time (I could only withdraw 5000 a week but my withdrawals were blocked due to a glitch for way more than a week).

They refuse to flush, and when asked to block my account so I could not touch my money until it was processed (I have issues when I win with control and spend it) they don't do it. Not too good for me personally when I need help to stop gambling. I didn't stand a chance of seeing that money if I had to wait 3 weeks to request another 5000....

Both times I begged them to block or flush my account, and never got any service until my money was gone........... or the seemingly odd "withdrawal blocked glitch" lifted even after all money was gone and I deposited more money. I was informed they were "working on the glitch"....

My emails for help with the rep went unanswered, no apologies or response from my several emails for help to several different support addresses and rep.

At the end of the day, I don't want to PAB because it's my own darn fault, but 50,000 lost in 2 months when they COULD have helped me and ignored my numerous pleading requests makes me feel really abandoned by them.

I guess that's the business... isn't it? Delay and delay and delay.. then they get their money back from stupid people like me. I'm sad to leave All Slots, but these payout games/glitches/delays are not worth the stress. I only ever saw 5000 and I can't imagine how much I've spent "over" the 45,000 remainder winnings........

Breaks my heart to say it, All Slots, but folks, be very very weary of these guys unless you have nerves of steel and tons of patience.

EDIT-wanted to say it's again my fault, but if anyone wants to see all the emails and conversations, deposits and timelines I can post them.

I have theorized before (I don't know this) that asking for a flush is like saying to certain casinos, even some accredited ones, "hey I've taken you for a good profit, but I'm low on willpower and will most likely play it back to you". I'm not convinced that unofficial instructions aren't given to CS staff at some sites to the effect of not making it happen similar to those hidden camera films we see on TV by 'planted' employees at businesses under investigation.
 

jedichica

Dormant account
Joined
Oct 3, 2012
Location
Calgary, Alberta Canada
Really?

Microgaming does their processing now:rolleyes:


All the active Microgaming accounts I have are in UK pounds, and I have had withdrawals paid out from them in UK pounds, just not from All Slots. Surely that makes it an All Slots glitch, not a Microgaming one.

Sounds more like human error by an All Slots employee, something like a wrongly set parameter that erroneously flags the outbound figure as US Dollars. Even if it was just confined to All Slots, surely there would be complaints from other players who's accounts were not in Dollars, but got paid out in Dollars.

Nothing has changed really, front line support are pretty good, but finance are mediocre, incompetent at times, and answerable to nobody on the casino side it seems. Even Mr Brickman, the rep some years ago, told me he had no power to make Finance so much as return his emails, and calling them on the phone was simply not allowed, some company rule.

Many of my issues then were stuck withdrawals, or withdrawals that arrived in my Neteller marked as "declined", the value not being added to the balance. Earlier this year, I had yet another stuck withdrawal at All Slots, this was before they moved to Digimedia. Their new rep managed to unstick it, but couldn't explain what the problem was.

I would have hoped the move to Digimedia would have meant an end to Inexia and all the aloofness and incompetence, but it seems not.



My delays were Canadian $, I would agree, this appears to beyond front line support (who I continue to say are amazing). It's too bad they are left to answer for challenges that are out of their scope to be able to fix.

I'm still playing in small amounts but if all goes well with the new casino's I'm trying I will be cancelling my account with All Slots.

By the sounds of it, it seems to be the same story from lots of different people. I have no doubt the OP will get paid eventually, but "eventually" is not good enough.
 

slotplayer

Paleo Meister (means really, really old)
webmeister
Joined
Oct 11, 2006
Location
USA
I have theorized before (I don't know this) that asking for a flush is like saying to certain casinos, even some accredited ones, "hey I've taken you for a good profit, but I'm low on willpower and will most likely play it back to you". I'm not convinced that unofficial instructions aren't given to CS staff at some sites to the effect of not making it happen similar to those hidden camera films we see on TV by 'planted' employees at businesses under investigation.

No doubt in my mind they learn a players' deposit habits and adjust policy accordingly.
 

aceking123

Paleo Meister (means really, really old)
Joined
Mar 4, 2008
Location
uk
update

well guys ive had enough after the last few days of dealing with this outfit , this casino stay clear from as there a bunch of liars , ive played for many many years & dealt with alot of casinos over those years but these guys dont know there asses from there tits , i shall be updating all the chat logs from this casino about payment mistake made on the 6th of june to show what this casino is realy like (
 

Jackpot Factory

Dormant account
Joined
Feb 2, 2005
Location
Malta
Regarding the incorrect payments

Hi there,

On behalf of All Slots Casino, I want to explain what happened here. For two days at the end of May, a Microgaming bug caused withdrawals of some 70 players using NETELLER to be processed in USD. The good news is that since then, withdrawals have been processed properly in their correct currency - but the players who received withdrawals in USD still need to be compensated the difference that they are owed from their withdrawals.

Upper casino management is meeting to discuss this issue tomorrow and I'm confident that it will be resolved.

If you have further questions, please feel free to PM me.

Michal
Jackpot Factory Representative
 
Top