Hjelp en fattig student

TheBear

Dormant account
Joined
Oct 10, 2017
Location
Norge
Okey. Så jeg fucked up. Spilte bort for mye penger og trenger nå litt hjelp :p. Har spilt på en nettside der jeg har fått en rank som tillater meg å cashe ut 1500 spenn hvis jeg får 1 mill poeng. Poeng får jeg hvis folk registrerer seg via en "refer a friend" link knyttet til min konto. Får 50k poeng per stk som registrer seg så trenger egentlig bare 20 stk til å registrere seg egentlig. All hjelp settes stor pris på :)
*snip*
Leste kjapt gjennom forum reglene så hvis dette bryter med reglene så please si ifra så fjerner jeg posten :)
Mvh TheBear
 
Last edited by a moderator:
Okey. Så jeg fucked up. Spilte bort for mye penger og trenger nå litt hjelp :p. Har spilt på en nettside der jeg har fått en rank som tillater meg å cashe ut 1500 spenn hvis jeg får 1 mill poeng. Poeng får jeg hvis folk registrerer seg via en "refer a friend" link knyttet til min konto. Får 50k poeng per stk som registrer seg så trenger egentlig bare 20 stk til å registrere seg egentlig. All hjelp settes stor pris på :)
*snip*
Leste kjapt gjennom forum reglene så hvis dette bryter med reglene så please si ifra så fjerner jeg posten :)


Mvh TheBear

Jag tror nog att du bryter mot reglerna här så jag föreslår att du redigerar din post...och läser reglerna igen.
 
Last edited by a moderator:
You are breaking the rules but I have to admit, very original idea to make some extra bucks off supportive good-hearted people. :rolleyes:

But no, i will not sign up! :D
 
Okey. Så jeg fucked up. Spilte bort for mye penger og trenger nå litt hjelp :p. Har spilt på en nettside der jeg har fått en rank som tillater meg å cashe ut 1500 spenn hvis jeg får 1 mill poeng. Poeng får jeg hvis folk registrerer seg via en "refer a friend" link knyttet til min konto. Får 50k poeng per stk som registrer seg så trenger egentlig bare 20 stk til å registrere seg egentlig. All hjelp settes stor pris på :)
You do not have permission to view link Log in or register now.

Leste kjapt gjennom forum reglene så hvis dette bryter med reglene så please si ifra så fjerner jeg posten :)
Mvh TheBear

dra åt helvete spammer.
 

Users who are viewing this thread

Meister Ratings

Back
Top